Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колата не пали. Проблем с акумулатора?


gogata

Recommended Posts

:mrgreen: А сега ходи си измий устата, заради тея мръсни думички.

 

Иначе - да може, аз зимата като не карах колата, всяка събота я припалвах поне малко да позареди акумулатора. А твойта само цъка или върти и не пали, `щото ако е второто май не е в акумулатора проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със стартера(ти всъщност тоя проблем със стартера от доста време го имаш), щом върти "зле" и може би проблем с реле-регулатора, щом е спаднал акумулатора(а може и отечка на ток да имаш някъде, знам ли?).

Както ти казах вчера, не се офлянквай, а я заведи горката колица на майстор :!: . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулаторът е зареден, може проблемът да е в стартера (по-конкретно в четките) или някъде по кабелите.

А да не би да има нещо по колата, което харчи непрекъснато някакъв ток, дори и при изкл. двигател и затова да ти пада акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 или 100 пъти ти беше казано, че сами по себе си акумулатор, алтернатор и реле не решават въпроса. Присъединявам се към мнението на Гогата. Да не говорим колко по-евтино щеше да ти излезе да си купиш един стартер втора ръка за 25 лв дето ги продаваше човека, отколкото акумулатор, реле и алтернатор. И не мога да разбера защо искаш съвети, които после изобщо не ги вземаш предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да провериш зареждането на алтернатора дали е в нормите (13,8-14,2 ) и ако всичко е ОК то проблема ти е в стартера или лоша връзка :mrgreen: Пусни един нов кабел от (минуса)на акомулатора до двигателя като начало :smt018

 

 

 

 

П.П. От износени втулки стартера също върти не както трябва и консумацията на ток е по голяма,така че не винаги причината може да е в акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo, наистина не разбирам - колегите отдавна са ти казали какво да гледаш :!: А ти проверяваш само избирателно. Обикновенно се кара наред по метода на изключването. Защо трябва да си погледнеш например стартера? Защото:

1. Явно си имал добър акумулатор (новия);

2. Имаш иделано зареждане (отпада вариант алтернатор и реле);

3. Нямаш отечки.

Според теб в цялата тази верига, нещото свързано с изтощаването на аку-то какво може да бъде? Не е ли възможно да е проблем в стартера? Защо го заобикаляш като въможна причнина? Ако очакваш beliq_lebed да ти го свали и да ти го прегледа... няма как да стане наготово всичко. Сваляй и го носи на майстор. Ако не можеш да го свалиш - карай цялата кола на майстор. Нещата от само себе си с един куп въпроси (само) няма как да се решат.

 

Има и друг момент. Не те знам как караш колата. Ако палиш на ден по 20 пъти и минаваш само супер къси разстояния, нормално е това да се отрази на акумулатора и той да има нужда от ръчно (домашно) дозареждане.

 

Между другото - на снимката "окото" на акумулатора е зелено :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз веднъж съм мерил зареждането при VooDoo и тогава беше със стария алтернатор /42А + механичен регулатор/. Тогава зареждането беше трагично - изобщо не влизаше в норми, но нямаше консумация при изключен контакт, т.е. няма какво да му разрежда акумулатора.

 

Тогава мерих на стария му акумулатор напрежението докато пали и според мене акумулатора беше в нормите, а и колата видимо запали съвсем леко.

 

Сега той е с алтернатор от Фаворит 55А и с чисто нов регулатор за него.

 

Подкрепям biser.or за поставянето на допълнителен дебел кабел за маса от акумулатора до стартера/блока на двигателя. При мен отдавна се налага да има такъв, за стига нужния ток до стартера без загуби. Много е възможно найстина стартера да не е наред по ред причини, които изискват сваляне. Надявам се този път да иде при майстор, който се занимава със стартери и алтернатори, защото от него знам, че неговия си майстор нищо не разбира по тази тема.

 

Добавка: по принцип една профилактика на стартера не е лошо да се направи в никакъв случай - аз последно бях смменял втулките на моя преди 3 години и тази година си взех нови и ги смених само защото не го бях преглеждал отдавна. При смяната установих, че старите почти нямаха износване. Обаче аз поне не препоръчвам незапознати с устройството на стартера да го отварят, защото може да пропуснат нещо иначе елементарно и да се чудят сума ти време защо не работи и да задават въпроси на които не може да се отговори дистанционно.

 

Сещам се, че имам дорник за избиване/набиване на втулките по модела от книжката, така че ако на някой близкоживеещ му дотрябва да свирка. /дорника е по модела на обикновения стартер 600W с еднаквите втулки, защото на 5скоростните и изобщо на по.късните слагат 800W стартер с две различни втулки като на фаворит - те втулките са същите даже/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звука е от бен диска...

 

Бендикса обикновено хърка(защото примерно са му "изядени" зъбите и не зацепва добре с маховика, а не свири.Доколкото знам, няма как той самият, ката цяло, да дърпа ток, щото е едно зъбно колело на пружина най-общо казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ми значи остава да е от тъпото радио да е свързано на ебемти странна...

 

 

 

 

Възможно е :evil: Аз съм имал такъв проблем с неправилно вързан касетофон (оригинален от БМВ) и се оказа че единия + трябва да минава през контакта за да е всичко наред. Но нали спомена ,че си мерил за консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако може 25лв за нов бендиск...
asd

 

Бендикс се казва тая част.

:D

 

:lol: Това като в онази реклама, дето една бабка говори за КосмоДИКС :lol: .

 

 

Модераторите, извинете ме :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако може 25лв за нов бендиск...
asd

 

Бендикс се казва тая част.

:D

 

Бендикс е да!

 

VooDoo и моя бендикс е за смяна и той "хърка", но за сега не му се плаша кога пали кога не.Размърдай скоростния лост преди да дадеш на контакт и си пали поти на 90% Ако го засменяваш свиркай направо и двамата да ги сваляме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.