Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

смукач на фелиция


kawalgia

Recommended Posts

Здравейте интерисува ме имам фелиция 1.3 карбуратор със автоматичен смукач сутрин като запаля колата държи доста високи обороти около 2500 на ухо понеже нямам оборотомер и след малко намаля на около 1200 но не изключва после още малко и спира на нормални обороти чак като загрее до около 80 градуса така ли трябва да бъде.

Предварително ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2500 оборота са много за празен ход -трябва да са най-много до 1100-1200.А на "ухо " как ги определяш незнам ,но това няма значение.на фаворита като се вкл.смукача може да го изключиш преди да е достигнала 80 градуса температура.като за тази цел трябва да подадеш повече газ .натискаш педела до половината някаде един или два пъти за кратко време и се усеща как оборотите веднага падат.но не е за препоръчване да даваш много газ на празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да са по-малко и аз да се бъркам но определено работи на смукач докато стигне 80 градуса минавам по 3-4 колометра на смукач на последната му степен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята е така, а това с подаването на газ на празен ход съм забелязал, че невинаги действа, поне през първите 5 мин. след потегляне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз карам също 1.3 карб и определено и при мен автоматиката на смукача не е в час. По принцип в кигата пише като е студен мотора педала на газта да се натиска до краи и да се отпуска леко но поне при мен няма винаги ефект подържа оборти каквито си иска :evil: случвало ми се е при много студено време да стига до 3000рпм :( но настина тжа се лекува като чукнеш леко педала на газта .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също е така и май така си е нормално.

Като е по студено качва около 2500 , чукаш гаста след ч0-тина сек. и слиза някаде на 1200. Когато не е много студено се включва на 1200. Явно има 2 степени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принционо след определен пробег пружината поомеква и почва да връща късно ... моита ме беше шашнала с разход на газ и се оказа , че заради късно връщащия смукач ми вдига разхода с около 2 - 3 л/100 градско , но след едноседмично ръчкане и връткане на болтета и реглаж на вакууми взе да изключва до към 50 гр. и разхода стана нормален.

За целта обаче трябва да се изчете всичката литература за тез карбуратори и да експериментирате , щот диагностиците таз услуга не я предлагат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принционо след определен пробег пружината поомеква и почва да връща късно ... моита ме беше шашнала с разход на газ и се оказа , че заради късно връщащия смукач ми вдига разхода с около 2 - 3 л/100 градско , но след едноседмично ръчкане и връткане на болтета и реглаж на вакууми взе да изключва до към 50 гр. и разхода стана нормален.

За целта обаче трябва да се изчете всичката литература за тез карбуратори и да експериментирате , щот диагностиците таз услуга не я предлагат ;)

 

пу, как забравих да те помоля в неделя за една безплатна експресна диагностика на смукача :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.