Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ръждясъл Под...Заварчик...???


biser.or

Recommended Posts

Желязото също издържа достатъчно дълго, а с алуминия ще има проблем - не може да се заварява за желязо, всички други начини за снаждане не са достатъчно надеждни и доста по-тежки от заваръчния шев.

 

Може би ламарина с някакво антикорозионно покририе - тогава ще трябва да се обработи само шевът.

 

Иии... трябва да имаш вуйчо-заварчик инак никой няма да се върже да прави такива неща - тенекиджиите си работят с черна ламарина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо наречено галванична двойка. В случая дори и да правиш колата с поп нитове от алуминии пак не е хубаво и особено ако ги китваш... Най-добре е ламарина с телоподаващото, после един добър грунд и си свиркаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo, звънни на тенекиджията, дето съм писал за него в "Белия списък". Останал съм с впечатлението, че са кадърни хора и работят отговорно.Проблема е, че май малко скъпичко взимат, така че се пазари за цена преди да им оставиш колата, че да не ти кажат някоя космическа сума като я направят и да останеш с пръст в уста. Може да кажеш, че се обаждаш от името на онзи със зеленото 1000 МВ.

С алуминии нЕма да стане приятелю. Истината е ламарина, телоподаващо и добра антикорозионна защита после ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voodoo, изисква се умение да направиш заваръчен шев, а не само да точкуваш новия лист ламарина. :) С две думи, подобна операция,поне на този етап, не е лъжица за твоята уста. Обърни се към хора, които работят това. а проблема със занитването и алуминия, е че алуминиевите нитчета ще корозират след време (ако не се лъжа това се нарича "галванична двойка" и се дължи на контакта им със стоманата на автомобила и въздействието на водата (и солта по пътищата.) ) Та така един прекрасен ден, без дори да подозираш ще се окажеш като Фред Флинтстоун :mrgreen: . По химия не се оправям много, така че може и да бъркам за "галваничната двойка". Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш си е така - има разлика в потенциалите на Fe и Al и дори искри фърчат ако е мокро и солено :mrgreen:

 

Ако не са засегнати силови елементи - греди, усилващи планки и прочие - а текат само "тавите" може да се пробва полиакрилна смола( тя за разлика от епоксидната остава еластична) и плат - "облича се върху чист изшкурен метал.

 

Така са ми лепили бензинов резервоар който беше станал на швейцарско сирене - остъргах мястото до метален блясък и после пичът наплеска смолата, два ката марля, пак смола, пак марля и накрая го шпаклова и заглади.

Уж беше временно, но не протече три години докато си намеря нов резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бащата беше решил така проблема (по начина на Йосиф, само че с епоксидна смола) преди да събере пари за изцяло нов под. После на майсторите им се беше е***а мамата докато изрежат всички марли и тн и открият къде е останал здрав метал (не, че той беше много де) :mrgreen: . А преди тях няколко отказваха да се занимават, щом видеха творчеството на баща ми :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е и моя ма с болкит и 4ужали а аз не се мьчих да тарса здраво режа и слагам нови дана ама аз само режа а шефа ми след работно време (лятото бачках в сервиз)заварва . ма не пробваите освен че работих ангария си продадох и телефона та да ми стигнат пари а и още не е вапцана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-хващаш дрелката, боцваш една телена четка в нея и стържеш до блясък. Недостъпните места с по-едра шкурка, 800 е водна шкурка и май не става.

2- със спирт или кореселин чистиш прахоляка

3-грунд

4 - кит ако е необходимо

и накрая боя :) .

 

Как да я докараш, ако не си знаеш каталожния номер на боята отиваш в някой магазин за бои заедно с колата и там ти забъркват съответния цвят, като го съобразят с изсветляването на твойта боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам това за водната щкурка съм 99% че е за такова нещо ...по едно предаване по Дискъвари го направиха с такава :lol: ....

иначе къде има такъв за бои и колко пари е?

По Дискавъри всичко става, обаче реално не е така. Какво си гледал не знам. Ръждата е доста грубо нещо. Какво ще и шлайфаш с водната шкурка?

Вземаш едно шкурка 80 или 120, слагаш я на гумен диск за дрелката и шкуриш. Може и с телена четка.

С водната шкурка се шлайфа шприц кита накрая, обаче пода няма нужда да се пръска с такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе къде има такъв за бои и колко пари е?

 

 

Еми колкото си готов да дадеш. Има гръцки бои по 20 лв/литъра, има и на "Сикенс" по 150+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там по Софе сигурно са по-напред с материала с боите, ама аз се уплаших тук в Свищокио -

1. Поискаха ми към 80 лева за кило

2. Понеже цвета не е каталожен, казаха че не могат да гарантират че ще се получи същия - на око го правели!!!

 

:smt039 И така се получи че се ядосах брутално и отидох до магазина за една кутия Монблан на оргахим... 7 лежа килото, баЦе. ма нейсе, тия дни ще видим става ли Монблан колкото да замаскира до на лято.. Шприца да дръпне нощес и утре шкурим и БОЯ! pix - next week! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нащо шкоде беше боя сикенс прьскано(преди 3 години) . Да ви кажа каталожно зелено ма двукомпунентна беше 140 лв литара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:smt039 И така се получи че се ядосах брутално и отидох до магазина за една кутия Монблан на оргахим... 7 лежа килото, баЦе. ма нейсе, тия дни ще видим става ли Монблан колкото да замаскира до на лято.. Шприца да дръпне нощес и утре шкурим и БОЯ! pix - next week! :mrgreen:

 

 

Ей тая боя на "оргахим" е голям пикоч :evil: Поне на 3 ръце я нанасяй :mrgreen:В тази боя няма втвърдител и се стича ужасно :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа, аз съм си взел втвърдител!!! ;)

 

засега знам само че ще се различава от цвета на останалата част на купето :cry: малко грозно... ама се успокоявам че ше е така само няколко месеца.. колкото да не я гледам на кит омазана ... като за без пари толкова... яд ме е само че досега парите дето ги метнах за начасти да я оправям можех да ги дам за нови калници и престилка... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа, аз съм си взел втвърдител!!! ;)

 

засега знам само че ще се различава от цвета на останалата част на купето :cry: малко грозно... ама се успокоявам че ше е така само няколко месеца.. колкото да не я гледам на кит омазана ... като за без пари толкова... яд ме е само че досега парите дето ги метнах за начасти да я оправям можех да ги дам за нови калници и престилка... :roll:

 

 

Икономията-майка на мизерията :evil: Много ми е познато и на мен :mrgreen: Хубавото е ,че имаш желание : :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поправка - не ИКОНОМИЯТА, а СИСТЕМНИЯ НЕДОСТИГ НА ФИНАНСОВИ СРЕДСТВА... :mrgreen: гадно ама факт....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно е много е кофти да си разпродаваш вещите за да си правиш колата(както трябва)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пример - избягах без да си платя наема и тока на хазяиката за да мога да си платя боядисването... и сегя спя при приятел.. има хлебарки... много..

 

жертви... от лИбоФ.. :mrgreen: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еб@хти темата – от къде тръгна и къде отиде...ИКОНОМИЯТА верно е майка на мизерията, ей. Пък ако искате и „системен недостиг на финансови средства” го наречете... А какво правите по въпроса с разрешаването на системния недостиг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.