Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сервото ми "диша":(


BOZZZI

Recommended Posts

Тъжно, но факт - като натисна педала - променя оборотите. Търси се донор, защото 200 лв. за ново няма да дам. Мирко обеща да провери, но още се не знае...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бих ти препоръчал (ако до сега не си го направил) да се опиташ да разглобиш сервото(ако това е възможно) да смениш абсолютно всичко мембрани и гумени уплътнения и пр.(както в сервото така и под помпата).

 

ПС. Разбира се ако мембраните се продават като резерни части за Фел. (защото погледнато пеално вътре има само мембрани гуми и едно бутало(с пружини и уплътнения) така че няма нищо което да не може да се възтанови стига да не е друг проблема- покнат корпус и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

бе да изровя малко тая тема, че не се разбра всъщност има ли начин за ремонт или отиваме на варианти варна-морето или софия-бай-мето? щот мойто вече не "диша" ами направо с пълни гърди, а аз си припомням как се спираше с жигулата... даже от днес на моменти съска и когат не е натиснат педала, страхотия си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе да изровя малко тая тема, че не се разбра всъщност има ли начин за ремонт или отиваме на варианти варна-морето или софия-бай-мето? щот мойто вече не "диша" ами направо с пълни гърди, а аз си припомням как се спираше с жигулата... даже от днес на моменти съска и когат не е натиснат педала, страхотия си е.

 

при мен се получава едно свистене когато пусна педала на спирачката... няма знаение спрял ли съм, движа ли се и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има начин , въпросът е да има как след ремонта да го запресоваш добре , за да не стане по - зле и да почне да диша отвсякъде ;) Втора ръка серво е почти равносилно на това , с което караш сега ... на мен като се бъгне нещо скъпо просто изчаквам малко , събирам съответната сума и си вземам ново , а за спирачки просто не си правя сметка и експерименти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно. мерси гена.

 

ма пък е друго като попита човек и го убедят в тва дет си мисли и без тва :)

 

тъй. за другите дет са или ше стигнат на мойто положение - при бай мето полско серво - 130лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на Монтевидео там всичко е по-евтино с ПЪТИ и предлагат и оригинални части!!!!

 

ПП Не правя реклама на магазина, но въпреки, че съм от Перник пазарувам само там и до ден днешен оплакване НЯМАМ !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на Монтевидео там всичко е по-евтино с ПЪТИ и предлагат и оригинални части!!!!

 

ПП Не правя реклама на магазина, но въпреки, че съм от Перник пазарувам само там и до ден днешен оплакване НЯМАМ !

 

там е пълнос части -ментета така че не си прави експерименти(ако нямаш излишни пари де).аз си купих серво 2-ра употреба за 50 лв .а да го разглобиш май няма да стане.защото после как щше го херметизираш незнам.

търси от някоя кола за части

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, сервото се ремонтира. Няма много логика да има мембрани нови за по 6 лева и да не може да се сменят нали :) Друг е въпроса че не всеки ще се справи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@todor_velikov: адаш, замислих се че ако взема втора употреба, то ше е на възрастта на мойто. даже и да е здраво, не е ясно кога ше просъска и то.

 

@Favorit 1.3LX: е и аз на това се надявах, някой да каже "ей тука тия хора могат, правят ги, пробвал съм, работи ми вече повече от месец без грижи". ма виждаш че никой не казва. а бай мето рече че има части ама никой не иска да се захваща. аз си правя извода че или е много работа, или шанса да се прецака след ремонта е голям. и в двата случая разходите се доближават до ново серво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошко , ако ти се експериментира може да направим пробив в системата , па после ако не пари , то бая бира ша глътнем :mrgreen: ... да не казвам , че и на мене може да ми се наложи да правя тоз пущинак .

Като за начало мога да ти кажа да вземеш WD-40 , да свалиш клапана и хубаво да го промиеш ... моя чат пат блокира и трудно затваря и двигателя почва да се кълчи ... па като ми свърши сесията и си го прежалил ще го потрошим / друг е въпроса дали ще го съберем после / :mrgreen:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@todor_velikov: адаш, замислих се че ако взема втора употреба, то ше е на възрастта на мойто. даже и да е здраво, не е ясно кога ше просъска и то.

 

@Favorit 1.3LX: е и аз на това се надявах, някой да каже "ей тука тия хора могат, правят ги, пробвал съм, работи ми вече повече от месец без грижи". ма виждаш че никой не казва. а бай мето рече че има части ама никой не иска да се захваща. аз си правя извода че или е много работа, или шанса да се прецака след ремонта е голям. и в двата случая разходите се доближават до ново серво :)

 

В София незнам къде могат да ти го направят. От Русе съм все пак. За труд вземат 30-50лв (зависи от майстора) къето въобще не се доближава до ново серво според мен. Айде успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Favorit 1.3LX: 30-50лв. викаш... той гената толкоз бира не може да побере ако ще цяла седмица да го наливам, начи ше съм напред :)

 

@гената: аз утре сутрин взимам ново серво и го ръгам в колата че немам нерви да се чудя всеки път ше фане ли (то кат решиш че не фаща вече точно тогава си лови здраво и аха да те метне през джама). надувахме го днеска моя, съска си. не е бутало, не са маркучи, просто е заминал. но го прибирам нейде да те чака да се изучиш и кат си готов може да се пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.