Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Германия спира 8,4 милиона "смърдящи" автомобила


Ради

Recommended Posts

От друга страна няма нормална европейска държава в която да се движат такива кошници както в България. Автомобил който очевидно не може да мине ГТП заради лош (меко казано) външен вид. И същия тоя таралясник ми се шматка по улиците.

От горенаписаното си правя извода, че проблема не е в КАТ а в тия които пишат законите. Защото ако закона е достатъчно рестриктивен и ясен няма начин да бягаш по тъч линията. Ама едно "несъобразена скорост" така отваря вратичките за заобиколки, че настава пълен хаос...

 

=D>

 

Като заговорихте за катастрофи и смъртни случаи, към въпросните кошници, аз бих прибавил "несъобразената скорост",за която обикновено прилагателното "несъобразена" е твърде слабо и многото колеги шофьори, които не си различават десния лакът от съединителя и, които карат все едно са сами на пътя и са роднини на Емерсън Фитипалди:evil: . Ако са пияни или друсани положението става още по-кофти (за справка катастрофите от последните дни :| ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън-дрън.

Нищо общо няма както е очевидно броят на произшествията и старостта на автомобила или почти нищо( 3%).

Убива превишената и несъобразена с мокро, хлъзгаво и прочие скорост, после забляванията на шофьора( включително арогантността на пътя, чак на пето място е алкохолът - вчера едно главно ченге се изказа точно по тоя повод, ПОРАВНО С НЕПРАВОСПОСОБНОСТТА).

 

Нищо общо с "моргите", че даже и с износените гуми.

 

А пък за "пушеците" направо е смешно да се говори - да не би да става пелена и да става намалена видимостта?!

 

Колега,

 

сам си противоречиш! Хем мокро и хлъзгаво, хем гумите нямали значение! Е как става!?!??

Относно старостта - ми 3% малко ли са ти? И тук по-важно е технически изправен ли е този автомобил или не! Защото ако е всичко си е ток и жици. Ама като го видя че се разпада ми е ясно и колко спира. Само да спомена че на 120ката бащата смени дисковете не защото бяха изтънели а защото от ръжда контактуваха на по 1cm от всяка страна на диска! Вместо на по 7 (ако не се лъжа)! И като те отнеса с такъв ковчег в акта пише "несъобразена скорост"! И статистиката става крива!

 

За пушека - ми да опасно е. Ще предприема опасно изпреварване само и само да не ти дишам дима. Или ти не го правиш? И ти е гот! И си караш основно зад трабанти и вартбурзи! Айде да не се лъжем!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Гога,

 

не бъркай превишена с несъобразена скорост! Едното е над-ограничението и може да се измери и докаже, другото е дрънкане и начин да те изнудват! Не случайно разрешените скорости са 50, 90 и 130 със съответните изключения (примерно покрай училища и детски градини е 30!).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yosif, това го писах, преди да си пуснеш пост. Но и от твойте линкове се вижда, че лошите пътища са нищожен процент. Съжелявам, но не намерих данни в тях за загиналите в нови/стари коли и не знам откъде ги вадиш тия 3%.

 

Ради го каза най-добре. Спирачен път и димна завеса от София до Перник. Щом виждам синкавия или черен (за дизелите де) пушек, значи е димна завеса.

Много сте бързи :mrgreen: .Две мнения докато пиша моето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе р ама айде да не го обръщаме на идеология

стари - нови коли :)

 

"Това не означава отпадане на всички стари коли, а само на онези, които не отговарят на условията" С това съм съгласен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оттук:

http://www.kat.mvr.bg/Table2.htm

 

ПТП по основна причина

Нарушения на водача - 36324, загинали - 88

Техническа неизправност - 6, загинали - 0

....

Недостатъци на пътя 133, загинали - 0

 

Друга причина 603, загинали - 1

 

Разбира се това е за София, 2005 година но едва ли сега а и в странато е нещо супер различно.

 

Основното нарушение на водача е превишената и несъобразена с пътните условия скорост.

 

Нататък за отнемане на предимство - глупост, недоглеждане или арогантност и чак тогава алкохол - с това гаче ченгетата се справиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересен диалога ви и начина ви на мислене : )

 

И все пак искам да кажа, че причината за масовите жертви е някъде другаде - причината, според мен, е в липсата на сигурно налагане на наказания за провинилите се. Продажни ченгета, дознатели, съдии и прокурори. Точно по този повод се наложи да се явя и аз по телевизията и се опитах да повдигна някаква обществена дискусия, ама май не се получи. Корупцията е голяма и на всеки му е удобно да си плати, за да не понесе неблагоприятните последици на Закона.

 

Поради сигурността, че така или иначе ще се измъкне, некадърният водач се "окрилява" и става опасен освен за себе си, но и за околните. Аз всеки ден шофирам и забелязвам, че водачите на старите автомобили са винаги много по-толерантни, от тези с новите. Изобщо не може да се приеме тезата, че старите автомобили са опасност за движението, освен, ако разбира се не попадат и те в корупционните схеми и са направили компромис със техническата безопасност на колата.

 

Аз имам 120Л на газ и смятам, че вредните ми емисии са в пъти по-малко от коя и да е западна кола, произведена преди 2003 година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Ради, въпреки че съм с 74 kW, напълно те подкрепям. Безумие е кола с 75 kW да плаща 4 пъти по-голям данък.

 

Благодаря за подкрепата и за разбирането

:smt044 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Ради, твоето изказване как да го разбираме?

"Всички вие цървули, които нямате пари да си ремонтирате колите и незнам си колко лева в з....а - слизайте от колите и ходете пеш веднага?? "

 

Причина за катастрофите май не е стари коли..защото когато караш кола с проблем - ти се съобразяваш с това - не се съобразяваш, когато си мислиш че колата ти е ок - и тогава стават най големите бели - мога да ти дам примери. Не искам изобщо да защитавам неизправните автомобили - да не останете с такова впечатление, ама айде да не обиждаме колегите които си се грижат за 120-ките, че даже и за Москвичите. Какво лошо има.

 

Най-много катастрофи стават заради

1. Каране без книжка или пиян или дрогиран/това последното пък май никой не го следи/.

1а. Незнаене или незачитане на правилника /тип мутренско поведение, въпреки че не си мутра обикновено, пък и да си/

2. Самонадеяно каране на нова лъскава кола и несъобразяване с "тъпите барутарници"

3. Каране на барутарник и несъобразяване че има "ниско прелитащи самолети"

4. едва тук идват дупките...

 

и т.н.

 

 

Поздрави,

 

Колега нека да не си преписваме думи, които не са излезли от моите пръсти или уста, никъде не съм споменал думата цървули?!?! :roll:

Ако някои го е разбрал така моля за извинение.

Много добре знам колко струва поддържането на една кола в изправно състояние до преди 2 месеца съм карал пасат 89 г. и винаги е бил ОК. Това че в момента карам нова кола аз си знам как се изплаща заема (но това не е тема на разговора), но честно казано предпочитам да изплащам нещо ново, отколкото да поправям нещо старо. Имам приятели със стари коли и то около годините на пасата ми, та тяхното мото е купувам нещо да 2 000 - 3000 лв. и каквото остане от него. В голфа на единият когато вали на задните седалки хвърля кал и се очаква всеки момент задните амортесьори да влязат в купето, на реното да един друг приятел, какво да ти кажа гредите на двигателя, абе въобще имали греди?!?! Говоря именно за това отношение на водачи на автомобили и за стимулирането на собствениците на нови автомобили и на такива като теб да имат възможността да си купят нов автомобил и да не мислят как да вземат нещо за 2 000 лв. пък каквото остане от него в следващите 3-4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно връзката между произшествията и нови и стари автомобили не бих се наел да правя, защото в България статистиката е стакмистика. Но никой не може да ме убеди, че един водач кара по внимателно защото знае че колата му е стара :roll: както се прокрадна едно мнение тук?!

Но според мен на първо място като причина за прошествията по пътищата е нетърпимоста по българските пътища, на мъжете към жените, на шофьорите към пешеходците, към шофьорите на камиони, маршрутки и обратното Нетърпимостта на хората с мошни коли към те зи със по-слаби, на нови към стари и обратното. За съжаление това се прояви и тук :cry:

Спомням си едно филмче на фирмата Монро, те твърдяха че за да бъде колата стабилна и сигурна на пътя амортесьорите трябва да се сменят на всеки 50 000 км. Знам че сигурно веднага някой ще каже това е рекламен трик. Така че честно да ви кажа отвреме на време се замислям дали с подобни икономии не си играем с огъня!

И за да приключим спора нека напишем с главни букви :mrgreen:

ДА НА СТАРИТЕ ТЕХНИЧЕСКО ИЗПРАВНИ АВТОМОБИЛИ :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, можем да си спорим до прегракване( до Хчупване на някой пръст или клавиш :mrgreen: ).

 

Дпсега не съм успял да изровя статистика как аджеба са произшествията по марки и модели и година на производство.

Мисля че това е най-голямата тайна и всички институции играят в полза на застрахователите и производителите на автоНобили.

 

Предствяте ли си ако ненадейно цъфне подобна статистика - мисля че някои няма да могат да продадат и една кола :mrgreen:

 

Щото едно са рекламните филмчета и декларации за проведени тестове за безопасност, друго е май живият живот...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото едно са рекламните филмчета и декларации за проведени тестове за безопасност, друго е май живият живот...

 

 

За рекламните филмчета си прав, ама за проведените тестове, особено след като се въведе Euro Ncap няма къде да мърдат производителите. Целта им е максимален брой звездички, а това се постига само и единствено със сигурни автоНобили :P . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. За звездичките е така, но знаеш на волво му върви клюката за най-най-най - това имах предвид - някои просто са по-добри.

От друга страна мернах едно филмче, дето бяха взели няколко малки модела - европейски и японски - с еднакъв брой звездички и ги натрошиха в бетона - мога да кажа, че беше впечатляващо как някои ставаха на хич, а в други чучелата "оцеляха".

 

Такава статистика - по произшествията и по модели - няма да се появи в публичното пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сме почнали да караме стари коли. Аз почнах от Японката на Шкода, минах през половин дузина коли преди да си взема Фабията, която ми е първата нова, ама наистина нова кола. И винаги съм си поддържал колата в изправност, може би затова и не ми се е случвало да ме предаде на път.

А сега всякакви моторизирани кокошкарници=ковчези пърпорят по пътищата. Някой споменаваше смяна на амортисьорите. Пружините и амортисьрите в момента не се проверяват при ГТП. А точно от тях зависи представянето на колата на пътя. Колкото по меки са пружините и амортисьрите, толкова колата ляга върху външните на завоя колела и водача трябва или да се обърне през покрив или да отвори завоя и да отиде на гости в насрешното платното. И тези дето уж "карали внимателно, щото знаели състоянието на бричките си", трябва да влизат в завоите с по-малка от разрешената скорост, но понякога явно имат пристъпи на амнезия и то доста често, защото редовно ми изправят косите от разминавания на една боя разстояние.

 

Аз имам 120Л на газ и смятам, че вредните ми емисии са в пъти по-малко от коя и да е западна кола, произведена преди 2003 година...
Аз пук имам служебна Шкода Фабия 2002г. с EURO 4, дали е по-мръсна от твойта :-k .При новите коли двигателя се регулира от ECU-то, а при старите с въртене на винчетата на карбуратора, тоест трябва редовно да ходиш за настройка на двигателя.

 

За рекламните филмчета си прав, ама за проведените тестове, особено след като се въведе Euro Ncap няма къде да мърдат производителите. Целта им е максимален брой звездички, а това се постига само и единствено със сигурни автоНобили . Поздрави!

Вече няма или почти няма кола с по-малко от 4 от максимум 5 възможни звезди. В западните автосписания, вече се прокрадва мнението, че понеже автопроизводителите знаят условията при които се провеждат изпитанията, колите се усилват точно в тези части, коети не означава по-сигурна кола. И оттук, май е време да се завишат критерийте за оценка. :-k

 

ДА НА СТАРИТЕ ТЕХНИЧЕСКО ИЗПРАВНИ АВТОМОБИЛИ :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.