Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Днес Краси ми се обади и аз отидох да я видя, просто не ми се коментира...

Публикувано

разкажете моля, че тази кола ми бърка в мозъка, обожавам я.

до колкото съм чувал тази на дунев е без мотор, но не знам колко е вярно това... но инъче изглежда доста запазена :smt004

Публикувано

Колата има двигател- доколкото видях, беше ладов без филтър на карбуратора! Седалкитеките са тип корито-стари,направо изядени от каране (с тази изкуствената тапицерия, като на Москвич 412). Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :) Шефчето измърмори нещо за 2-3 първи места с нея и също, че имало много снимков материал - накой може да пусне линк!? Това се сещам за сега! ААа Да - джантата отзад и гумата на нея е по-широка от нормалното а отпред е по тясна ! Даже гледах колата отпред и мисля, че е с по-широка стъпка от 110R, ако греша някой да ме поправи!

Поздрави

Публикувано
Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :)

 

Таблото, както го описваш, е оригиналното на 130RS. А вратите и предния капак са алуминиеви, затова се кривят толкова лесно.

 

P.S. Има надежда за тая кола. http://www.bgnrc.info/index.php?option=content&task=view&id=2186&Itemid=71

Публикувано
Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :)

 

Таблото, както го описваш, е оригиналното на 130RS. А вратите и предния капак са алуминиеви, затова се кривят толкова лесно.

 

P.S. Има надежда за тая кола. http://www.bgnrc.info/index.php?option=content&task=view&id=2186&Itemid=71

 

Сигурен ли си за вратите и капака че са от алумний? това не бях го чувал.

Чудесно е, че смята да въстанови всички тия легенди, дано само не си остане само със смятането...

 

p.s. задните джанти не се виждат добре на снимките, очаквам скоро от сп. Автокласика да направят по-добри и подробни снимки... предните джанти са точно като моите на 110Р - ралиджийски Електрон

За 130РС-а съм приготвил едни по-широки 8,5J Gotti, на тях се слагат само гуми 205 и нагоре, но засега имам само 2 броя

Публикувано

Според хомологацията, са от алуминий. И като гледам колко са намачкани тези, мисля че и те са такива.

Публикувано

Митак, предният капак е 100% от алуминий, но вратите са стандартни (май). Другата алуминиева ламарина е тавана - на една от снимките, където колата е снимана отзад, ясно се вижда как е "добавен" тавана - като отделен лист ламарина, захапан от уплътнението на стъклото. Оригиналният таван се реже и се слага по - лекият, алуминиев лист. Така е и колата на Илия Бонев, която видях наскоро и на живо :D (тя за съжаление е вече почти продадена на някакъв словак, въпреки че има проблем с докментите...).

А между другото на мен ми се намират 2 броя МТХ, също 8,5J, но не са с шкодово междуболтово разстояние... :(

Публикувано

Определено са от така наречения метал! Нямаше ръжда!

Публикувано
Митак, предният капак е 100% от алуминий, но вратите са стандартни (май). Другата алуминиева ламарина е тавана - на една от снимките, където колата е снимана отзад, ясно се вижда как е "добавен" тавана - като отделен лист ламарина, захапан от уплътнението на стъклото. Оригиналният таван се реже и се слага по - лекият, алуминиев лист. Така е и колата на Илия Бонев, която видях наскоро и на живо :D (тя за съжаление е вече почти продадена на някакъв словак, въпреки че има проблем с докментите...).

А между другото на мен ми се намират 2 броя МТХ, също 8,5J, но не са с шкодово междуболтово разстояние... :(

 

споко Роска, и моите не са, но имам разпробити шкодови фланци на 100 мм ;) за озад обаче май ще е по-сложно - ще трябват преходни фланци

Публикувано

Има едни Готи-та с раздвижно междуболтово разстояние от 98 до 130мм. 1000лв. Има и нови за 130РС 4 х 130мм - 255Е/бр.

 

Тези леген(д)и дърпат много пари!

Публикувано

да, и моите Готти са разглобяеми, така че по принцип може да се им смени централната част с такъва разпробита на 130 мм, но при МТХ-а не знам как стоят нещата :roll:

Публикувано

Уникална кола, дано я стегне :roll:

Публикувано

колеги някои да има повече информация за естерите тея формули незнам как им викате

Публикувано
колеги някои да има повече информация за естерите тея формули незнам как им викате

 

За кое??? :o

 

П.П. Слагай запетайки, че нищо не ти се разбира ;)

Публикувано

лелеееее много са яки,аз имам информация някаква за тях но си тьрся и снимков материал иначе много благодаря :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Публикувано

И аз днес я видях красавицата....нямам думи просто.

Имам снимки и по-късно ще ги пусна.

Публикувано

Един въпрос! Тази Шкода с какво окачване е отзад! Какво представлява в най-общи линии!

Публикувано

Rado`NRG, май е със сухи полуоски, като Шкодите с пет скорости. :roll:

Публикувано

Защото имам Рапид-ско задно окачване със скоростите. Въпроса ми е дали ако на RS-а са сухи и издържат на повече от 100hp и аз примерно ще мога да си сложа повече от 100!

Публикувано

АКО НЯМА ДА ИСПОЛЗВАШ ПОЛУОСКИТЕ МИ ГИ ПРОДАИ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Публикувано

полуоските издържат, ама скоростите...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.