Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

RS-ката на Дунев...


rsk

Recommended Posts

Видях я в албума на колегата KPetkov и без малко да се изпусна, ма много е хубава...

KPetkov моля разкажи нещо повече, че... баси колата :smt004

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... =126&pos=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкажете моля, че тази кола ми бърка в мозъка, обожавам я.

до колкото съм чувал тази на дунев е без мотор, но не знам колко е вярно това... но инъче изглежда доста запазена :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има двигател- доколкото видях, беше ладов без филтър на карбуратора! Седалкитеките са тип корито-стари,направо изядени от каране (с тази изкуствената тапицерия, като на Москвич 412). Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :) Шефчето измърмори нещо за 2-3 първи места с нея и също, че имало много снимков материал - накой може да пусне линк!? Това се сещам за сега! ААа Да - джантата отзад и гумата на нея е по-широка от нормалното а отпред е по тясна ! Даже гледах колата отпред и мисля, че е с по-широка стъпка от 110R, ако греша някой да ме поправи!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :)

 

Таблото, както го описваш, е оригиналното на 130RS. А вратите и предния капак са алуминиеви, затова се кривят толкова лесно.

 

P.S. Има надежда за тая кола. http://www.bgnrc.info/index.php?option=content&task=view&id=2186&Itemid=71

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото е преправяно, има оборотомер и километраж като на Rapid, не като на 110R-а, имаше и датчити, но не обърнах внимание точно за какво бяха, май за налягане и тепература на маслото и т.н., отделно доста лампички и разни ключета ! Вратите и предния капак са бая поизкривени (останалото не е тенекия), много са печелили явно с тази кола и сигурно е стояно повече върху нея, отколкото вътре й! :)

 

Таблото, както го описваш, е оригиналното на 130RS. А вратите и предния капак са алуминиеви, затова се кривят толкова лесно.

 

P.S. Има надежда за тая кола. http://www.bgnrc.info/index.php?option=content&task=view&id=2186&Itemid=71

 

Сигурен ли си за вратите и капака че са от алумний? това не бях го чувал.

Чудесно е, че смята да въстанови всички тия легенди, дано само не си остане само със смятането...

 

p.s. задните джанти не се виждат добре на снимките, очаквам скоро от сп. Автокласика да направят по-добри и подробни снимки... предните джанти са точно като моите на 110Р - ралиджийски Електрон

За 130РС-а съм приготвил едни по-широки 8,5J Gotti, на тях се слагат само гуми 205 и нагоре, но засега имам само 2 броя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, предният капак е 100% от алуминий, но вратите са стандартни (май). Другата алуминиева ламарина е тавана - на една от снимките, където колата е снимана отзад, ясно се вижда как е "добавен" тавана - като отделен лист ламарина, захапан от уплътнението на стъклото. Оригиналният таван се реже и се слага по - лекият, алуминиев лист. Така е и колата на Илия Бонев, която видях наскоро и на живо :D (тя за съжаление е вече почти продадена на някакъв словак, въпреки че има проблем с докментите...).

А между другото на мен ми се намират 2 броя МТХ, също 8,5J, но не са с шкодово междуболтово разстояние... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, предният капак е 100% от алуминий, но вратите са стандартни (май). Другата алуминиева ламарина е тавана - на една от снимките, където колата е снимана отзад, ясно се вижда как е "добавен" тавана - като отделен лист ламарина, захапан от уплътнението на стъклото. Оригиналният таван се реже и се слага по - лекият, алуминиев лист. Така е и колата на Илия Бонев, която видях наскоро и на живо :D (тя за съжаление е вече почти продадена на някакъв словак, въпреки че има проблем с докментите...).

А между другото на мен ми се намират 2 броя МТХ, също 8,5J, но не са с шкодово междуболтово разстояние... :(

 

споко Роска, и моите не са, но имам разпробити шкодови фланци на 100 мм ;) за озад обаче май ще е по-сложно - ще трябват преходни фланци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни Готи-та с раздвижно междуболтово разстояние от 98 до 130мм. 1000лв. Има и нови за 130РС 4 х 130мм - 255Е/бр.

 

Тези леген(д)и дърпат много пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, и моите Готти са разглобяеми, така че по принцип може да се им смени централната част с такъва разпробита на 130 мм, но при МТХ-а не знам как стоят нещата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някои да има повече информация за естерите тея формули незнам как им викате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някои да има повече информация за естерите тея формули незнам как им викате

 

За кое??? :o

 

П.П. Слагай запетайки, че нищо не ти се разбира ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лелеееее много са яки,аз имам информация някаква за тях но си тьрся и снимков материал иначе много благодаря :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото имам Рапид-ско задно окачване със скоростите. Въпроса ми е дали ако на RS-а са сухи и издържат на повече от 100hp и аз примерно ще мога да си сложа повече от 100!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.