Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода красоти


Recommended Posts

Как се води тоя модел - с елипсовидните фарове и капковидни стопове?

Много рядко съм виждал точно тази комбинация, а най-ми харесва визуално.

Едно време имахме 105 с такива стопове, ама беше с кръгли фарове - така и не успях да намеря от тея, че да ги сменя.

Естел1 105/120. Произвеждани са за кратко. 82-83та г. В Бг. внасяха естествено базовия модел с хром брони.

Това е GL за западния пазар

 

post-4842-138453404009_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3.8k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Biohazard

    3076

  • joro-120L

    99

  • mecho_klecho

    60

  • anastas

    49

Най-много писали в темата

Ако стигна до там да си взема задномоторка - искам такава, пък дори и без хромирани брони да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се води тоя модел - с елипсовидните фарове и капковидни стопове?

Много рядко съм виждал точно тази комбинация, а най-ми харесва визуално.

Едно време имахме 105 с такива стопове, ама беше с кръгли фарове - така и не успях да намеря от тея, че да ги сменя.

Естел1 105/120. Произвеждани са за кратко. 82-83та г. В Бг. внасяха естествено базовия модел с хром брони.

 

Ееееех, спомени. Точно такава беше и нашата - 105, с тези фарове и стопове и със страхотния "бананов" цвят.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

That particular Laurin & Klement has been featured here before but we didn't dig into it. The Typ. FCR was the company's 100 H.P. racing model for 1909. Two racing models were built in 1908, the FC which had a 84mm & 110mm bore & stroke and was an L-head design of 8 cylinders {see first photo} similar to the 1907 Typ. FF. The FCS was the company's first OHV engine {see second photo} with a bore and stroke of 86mm & 150mm and gave a power output of 96 H.P. I don't know how well these cars performed in hillclimbs and such, i had a quick browse through some 1909 and 1910 editions of La Vie au Grand Air and didn't find anything. However, it seems the cars were well suited to rallies and trials. At the 1910 Alpine Rally, Laurin & Klement took out the Team Prize with Hieronimus, Count Kolowrat and Count Draskovic.

attachment.php?attachmentid=1694142&d=1342714030

attachment.php?attachmentid=1694143&d=1342714030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 кончета за 1908 са си били башка пауър smile092 Е, верно че ги вадят от обем между 3,5 и 5,6 л, ама все пак това е преди над 110 г. Ето и как изглеждат бИгачките, определено не са идеал за красота и пропорции, щото все пак е трябвало да поберат някъде отпред тия "корабни" мотори

1772.jpg

1763.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

post-4842-138453414263_thumb.jpgpost-4842-138453414281_thumb.jpg

post-4842-138453414284_thumb.jpg

Спам Това ми е детски спомен. :( На баща ми Стотака. Нов новеничък от Мототехника

post-4842-138453414288_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По принцип слагам само задно моторни шкоди но днес огледах доста добре тази и ми хареса как е направена, много чисто и много добре е направена с мерак определено не е нищо общо с оригинала.

 

Ако някой иска да ги разгледа в по голям размер ето тук са

 

 

028576848.jpg?r=0

 

028576849.jpg?r=0

 

028576831.jpg?r=0

 

028576832.jpg?r=0

 

028576833.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.