Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странно палене...!


Spartan

Recommended Posts

Не че не пали бе,пали мигновенно на първия оборот /при изтеглен смукач и леко напомпване/ ама гасне след 3-5 секунди?!Пак запалва мигновенно и пак след 5-10 секунди гасне?!И така 3-5 пъти.След това заработва нормално но не загрява бързо и иска поне 2-3 минути работа на смукач /а не пише така в книжките,нали?/.Само не бързайте със съветите!!!Шкода 120 със 5 скорости 1991 година на 100000 км.Регулирани клапани,регулирано запалване,почистен карбуратор със сменена гарнитура,проверена компресия,сменена мембрана на бензиновата помпа и почистени клапанчета,нови свещи,почистени чукче и наковалня и сменена дистрибуторна капачка!!! Налети 100 милилитра денатуриран спирт в резервоара и почистено бензиново филтърче!!!:cry: Хайде знаещи,кажете защо гасне при палене и ме кара да стартирам по 3-5 пъти та ми хаби акумулатора?И това е не само в много студено време...ШКОДА!!!НА ПРЕХВАЛЕНО ЛОЗЕ С ГОЛЯМА КОШНИЦА НЕ ХОДИ!!! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си дали ти прави същия номер, ако подкачиш предварително и ръчно бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ме плюят, ма като запалиш няма да е лошо да натиснеш педала до долу докато вдигне малко обороти 2500-3000 и няма да гасне, а за смукача, откакто закачих жилото на моя (спортен автомобил) и аз го държа по 4-5 мин, докато загрее поне до 50-60 иначе ми прави мизерии, като реча да тръгна с повече газ и връща изгорелите газове през карбуратора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,пробвал съм и двете неща,да пукне дано...!Извинявайте!!!Винаги подкачвам гориво със ръчното приспособленийце на помпата докато спре да шуми във карбуратора /значи е пълен!/Резултат-същата работа!

Ако опитам да дам газ когато току що е припалило,гасне и по бързо отколкото ако не дам!!!А и нали е на смукач и сместта е обогатена,не би трябвало да се дава газ.Изобщо пълно недоразумение.Други предложения??? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е развалена ускорителната помпа откакто се помня (или както там се наричаше) и при по-ниски температури го прави този номер доста често, особено ако не е палена 4-5 дни. Докато не поработи минута - две та разбие маслото и да позагрее мъничко, като подам газ се замисля и едва тогава, ако е в настроение, увеличава оборотите, но обикновено гасне :mrgreen: . Ако е загряла или навън е десетина градуса си пали от четвърт. Та се чудя дали и при теб го няма този проблем с ускорителната помпа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай сега ако се беше поразровил из форума в по старли и смислени теми когато още има хора, които разбират да пишат, щеше да видиш че този проблем е коментиран и се дължи на фабрична недомислица.

 

Значи първо подкачането на бензин сутрин преди палене е задължително за Шкода 105-120-130, защото от карбуратора се изпарява бензин и нивото му е спаднало сутрин. След това удряш няколко пъти педала на газта да впръскаш малко бензин в колектора и после с дръпнат до горе смукач палиш. Никакво натискане на педала на газта - това само обеднява сместа в този момент. Значи проблема колата да загасне след първото палене е конструктивен проблем на карбуратора изразяващ се в изчерпване на бензина в тръбичката на пусковия карбуратор - смукача. Просто не може достатъчно дълго време да задържи богата сместа. След това като загасне пак чукваш понеи 3 пъти педала на газта и пак палиш с амо на смукач. С този карбуратор е така - няма друг изход. Проблема иначе е само там.

 

Сега ще ти обясня и друго - на газ положението е много по-различно - врътваш ключа - калата пали от четвърт оборот и не си и помисля да загасне. Газта ведъж изпарена се смесва много по-добре от бензина с въздуха при карбураторните коли. Изобщо кола с карбуратор много по-тегаво работи на студа от пълните енжикциони.

 

Това за газта го казвам дори при външните температури в момента - минус 15 - аз си паля на газ и след една минута превключвам на бензин, за да не замръзне изпарителя, иначе самото палене е 10 пъти по-лесно.

 

Писал си че колата загрява бавно- ако термостата ти е наред изобщо не загрява бавно и въпреки голямата охладителна система от това страда предимно парното иначе двигателя си загрява за време много близко до времете за което ще загрее бензинов двигател на бензинова кола, изключение правят разни кошщници дет им минава охл течност само през главата ма както и да е.

 

 

Гледам че си писал че си почиствал ЧН - такова нещо не се прави - ако има вдлъбнатина и издатък се купува ново директно, защото повърхността на контактите е от специална волфрамова сплав и се износва при почистването. А по принцип е най-добре използването на електронно запалване и край на прлоблемите с ЧН.

 

ПП - Ако продължаваш да я кълнеш тая шкода - продай я на някой от нас да те отърве от мъките и взимай някой нов внос кола да се абонираш за сервизите, че ми писна от оплакванията ти и тъпите насмешки относно Шкода - то за всичко трябва и шофъор все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при Шкода 1000/100/110 е дори още по-зле, понеже резервоара е отпред и трябва доста помпане. Дори след по-продължителен престой се е налагало да извадя маркуча след помпата към карба и да го запуша с пръст докато помпам ръчно, за да се създаде добър вакуум и да дръпне бензина... иначе пада акумулатора от въртене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По проблема ти с паленето трябва да з наеш, че това е изразено толко силно при уж модернизирания карбуратор с какъвто е твойта - уж е почти същия, но системата му за празен ход е обединена, а смукача е направен по-малко смукач и вече се регулира.

 

На 120ките до към 83г. със стария карбуратор смукача за съжаление не се регулира, т.е. не може да го смъкнеш наполовина или на 1/3, но за сметка на това е доста по-малко вероятно да изгасне след като запали, обаче после дига до 2500 оборота, което е прекалено. Иначе на стария карбуратор и много по-рядко му е прецаква празния ход, защото е разделено засмукването на бензин и на въздух и смесването е под дросела.

 

А иначе не съм казал, че новите коли са помии - това би значело да плюя и по другата ми кола, но тия 120ки са доста лесни за поддръжка и като резервна кола нямат равни та ако решиш да се отървеш от нея някой ще я грабне бързо твойта. А за Сузукито не се хвали много щото е на късмет работата, ако му стане нещо по електрониката тогава идва голямото главоблъскане с кола която не е разпространена широко. А колкото до БМВ-та и други мощни и спортни автомобили не се изказвай, защото нямаш идея просто какво е ускорение при някой автомобили. Когато няма с какво човек да си похвали колата винаги се почват с приказките за колко е икономична и как не се чупи и колко са и евтини частите. Е мойта примерно не е от най-икономичните но ми доставя удоволствие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.