Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен звук na ниски обороти при RS,ОТСТРАНЕН !


RETURN

Recommended Posts

При подаване на газ и то до 2000 оборота се чува едно съвсем слабо виене...като от турбина.Първо-звука е лек ,второ-чува се до 2000 oборотa,след това от засилващия звук на мотора не може да се долови.Чува се по-силно при студен двигател.Дали отивам на турбина???

ПС:Завчера,покрай смяната на тампон и накрайници на щанга,оставих колата и масло да и сменят,както и антифриза/бях налял 1/2 литър G11/и не можах да видя дали не са объркали тубата,която им занесох/да не си слагам грях на душата/.....

Та...с две думи-кой тук е спеца по турбините,ако се окаже туй?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да те накарам да повториш-виене,или вибриране в диапазона 2000-2200.

Аз те съветвам да вземеш един приятел(или някой друг) и да отвориш капака на място-ти да си пред двигателя-а той да я изфорсира-поне друго-малко по-точно инфо може да дадеш после! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на газ и то до 2000 оборота се чува едно съвсем слабо виене...като от турбина.Първо-звука е лек ,второ-чува се до 2000 oборотa,след това от засилващия звук на мотора не може да се долови.Чува се по-силно при студен двигател.Дали отивам на турбина???

ПС:Завчера,покрай смяната на тампон и накрайници на щанга,оставих колата и масло да и сменят,както и антифриза/бях налял 1/2 литър G11/и не можах да видя дали не са объркали тубата,която им занесох/да не си слагам грях на душата/.....

Та...с две думи-кой тук е спеца по турбините,ако се окаже туй?

 

понякога може да се появи при смучене на въздух. провери си връзките, ако се съмняваш в турбото при свалена кора импровизирай докторска слушалка с парче електрод и шлаух от док. система да уточниш точно от каде идва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултат от минаване през сервиза.Турбото почва да издава звуци/64 хиляди км/ при положение че не е натискана колата и е карана"по книжка".

На въпроса ми:

-Защо?

-Ми така са тези двигатели.На 60000 км от 4 две почват да си показват гласчето.

За да не изглежда мнението ми твърде черногледо ще кажа че виенето от турбото е изключително слабо/мисля че Бетховен ако бе жив нямаше да го чуе/.За справка :Цифричката около която се движи едно турбо е 3500 лв.Успокоен бях,че се притеснявам излишно и живота на турбото е неведом/както и пътищата човешки/ .Амин :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеобщо заблуждение - като не й давам газ, няма да се товари турбото и ще изкара повече. Ама там е работата, че на турбото му е харесва да му дават газ, ако ме разбирате правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеобщо заблуждение - като не й давам газ, няма да се товари турбото и ще изкара повече. Ама там е работата, че на турбото му е харесва да му дават газ, ако ме разбирате правилно.

 

Да, много правилно.

 

 

Освен това, ново турбо, Гаретт, доста по-сериозно от сегашното, ebay - $300-400.

 

Трето, най-вероятно EGR клапана ти е започнал да сдава, а турбото си е наред. Дори съм готов да се обзаложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултат от минаване през сервиза.Турбото почва да издава звуци/64 хиляди км/ при положение че не е натискана колата и е карана"по книжка".

На въпроса ми:

-Защо?

-Ми така са тези двигатели.На 60000 км от 4 две почват да си показват гласчето.

За да не изглежда мнението ми твърде черногледо ще кажа че виенето от турбото е изключително слабо/мисля че Бетховен ако бе жив нямаше да го чуе/.За справка :Цифричката около която се движи едно турбо е 3500 лв.Успокоен бях,че се притеснявам излишно и живота на турбото е неведом/както и пътищата човешки/ .Амин :mrgreen:

 

приятелю, тва ако беше при мен /беднати фънтазията/ какво щеше да е в ЕТ как ше ме омайват така. няма как при 180 да кажеш турбото ми напрай номер и проблема е там.

 

ПП. на 27-ми направих 104 средна до тец3 и ако имах проблем нема ми признаят че мотора ми спрял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеобщо заблуждение - като не й давам газ, няма да се товари турбото и ще изкара повече. Ама там е работата, че на турбото му е харесва да му дават газ, ако ме разбирате правилно.

 

Да, много правилно.

 

 

Освен това, ново турбо, Гаретт, доста по-сериозно от сегашното, ebay - $300-400.

 

Трето, най-вероятно EGR клапана ти е започнал да сдава, а турбото си е наред. Дори съм готов да се обзаложа.

 

Я накой да разясни :mrgreen: Значи ако я юркаш повече, турбото ще се запази за по-дълго време, м? Общо взето въпросът ми е: Как да ги караме тез коли :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Редлайн:

ПОд каране по"книжка" нямам впредвид неизползване на търбото-а ненастъпване на колата,докато е студена.

Към Караибрахим:Може би става съпрос точно за това:

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=230201529957

Към Ванко:Ванко-колата е 9.2004 г,така че никой от ЕТ не ми дължи никакво обяснение :)

Иначе е сметната добре -докато е била сервизна не е гъкнала :mrgreen:

Специално към Стенли:Карай си колата както ти е кеф,няма да си променяш стила на каране заради една кола ,я 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Редлайн:

ПОд каране по"книжка" нямам впредвид неизползване на търбото-а ненастъпване на колата,докато е студена.

Към Караибрахим:Приятелю,дай повече инфо за това Гарет,и за какво турбо иде реч-ново,рецикле или свалено от някоя кола,разпарчетосана на части?Може би трябва да пусна търсачката в и-бей и ще стане ясно.

Към Ванко:Ванко-колата е 9.2004 г,така че никой от ЕТ не ми дължи никакво обяснение :)

Иначе е сметната добре -докато е била сервизна не е гъкнала :mrgreen:

 

А към мене няма ли нещо бре :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-специално имах впредвид да поразгледаш из американския ebay, защото там са най-евтини тези компоненти. Проблема е, че трябва някой да ти я донесе, защото повечето продавачи не пращат към Европа. Гледай за по-големите хибридни Гарети и за IHI. Засега не съм се интересувал кои модели пасват точни, но дори и да не са 100% ОЕМ фит, то малко фланци могат да поправят това.

 

А за стила на каране имах впредвид, че дизелите е добре да се карат в обороти. Първо защото там им е въртящия момент (над 1800, до към 3200-3300) и са по-икономични и еластични. Второ при каране на ниски обороти през турбото минават само сажди, без да го развъртат хубаво и се натъпква с нагар. От което следва, че лопатките бавно спират да имат променлива геометрия. Следователно мощността ти започва да спада, получаваш много рязко подаване на бууст в двигателя, т.е. много рязко скачане на въртящия момент. Возията става по-неприятна, можеш да преебеш двойния маховик и съединителя и други неприятни неща.

 

Това са си мой разсъждения. Никой не задължавам с тях. Както се казва на борсов език: "не е препоръка". ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трето, най-вероятно EGR клапана ти е започнал да сдава, а турбото си е наред. Дори съм готов да се обзаложа.

Не се обзалагай,звука е като леко виене от лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RETURN имам октавия 2 2.0 tdi на 44000 км и имам абсолютно същото виене (много доре си го описал) имам още 5 месеца гаранция

в ЕТ ми казаха абсолютно същото приемчика каза" Е че аз вкарвам по 20 октавии на ден в сервиза и всички вият коя повече коя по-малко"

и също "Тя тая кола на колко повече километри става все повече страни шумове ще чуваш" ТОВА Е NO COMMENT

 

П.П и аз я карам по книжка маслото на 10000 не се пържи студена чака се да охлади преди гасене и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш подобен проблем -не ги жали.Турбината е над 3500 лв като за теб.Все пак радостното при теб е че е в гаранция.Бъди настоятелен.ЕТ могат да покрият една турбина все пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те вече покриха една, колата беше на 5000км, Обаче това което подочувам е че шкода се оборудва с турбини garret произведени в

РУМЪНИЯ !!!. Така че незнам колко е удачно пак да се натискам за

нова румънска турбина която да не може да изкара и 40000км.

Между другото не сме само аз и ти с такъв проблем.

Повечето хора не обръщат внимание, а другите им е неудобно да си кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе днес констатирах че шума от турбината се увеличава прогресивно.За съжаление нямам каталожен номер на турбина от сериозен производител,на която няма да се налага да правя каквито и да е фланци и корекции-а направо ще се монтира :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те вече покриха една, колата беше на 5000км, Обаче това което подочувам е че шкода се оборудва с турбини garret произведени в

РУМЪНИЯ !!!. Така че незнам колко е удачно пак да се натискам за

нова румънска турбина която да не може да изкара и 40000км.

Между другото не сме само аз и ти с такъв проблем.

Повечето хора не обръщат внимание, а другите им е неудобно да си кажат.

Kато гледам нямат дистибутор в Румъния,пък кво да говорим,че се произвеждали там : http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... utors.html

 

Каталог на Garrett : http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... atalog.pdf

 

Най-близък дистрибутор от ЕС : http://www.turbohellas.gr

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RETURN ето линк на едно свирещо адуи 2.0 тди можеш да сравниш шума изгледай целия клип http://www.rel8r.com/entry/11184863

Е не.Шума не се чува толкова силно,но е по-голям брат на издавания от моята кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да споделя че проблема е отстранен,благодарение на Kelesha от гр.Варна.Още на първото ми описание човека сподели че турбините са яки и подозренията му са за въздушен филтър.Отидох до ЕТ и закупих филтър.Сменяйки го преброих ребрата и на 2-та филтъра.Този от ЕТ беше с 8 повече.Обяснението е че свиренето от филтъра е било продължение на финния звук,излизаш от турбината :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: Браво-радвам се че си решил рпоблема.Но пък едно ми е странно-откъде си си купил филтър(въздушен) след като от ЕТ после са ти дали "оригинален"!И защо не се появил шум при самото му слагане-а след време(поне така си мисля) може и да греша!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: Браво-радвам се че си решил рпоблема.Но пък едно ми е странно-откъде си си купил филтър(въздушен) след като от ЕТ после са ти дали "оригинален"!И защо не се появил шум при самото му слагане-а след време(поне така си мисля) може и да греша!

Проблема се появи след смяна на филтри и масла.Филтрите закупих от Аутоплюс.Днес отидох и купих въздушен филтър от ЕТ за 24 лв.При него ребрата бяха повечко и като че ли въздушния поток е по-контролируем.Дразнещия звук изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.