Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia II 4x4 1,9 TDi tunning?


Recommended Posts

Знам,че колата ми идва с чип античиптунинг ама тия 2 катализатора направо ми виждат сметката с това Euro5 ама кво да се прави.Четох на едно место ,че ако махна 2-рия катализатор двигатели ще си стане нормалните 130к вместо 105 к както е в момента.От друга страна обаче се чудих дали може да се махне този чил и колата да си се чипне,защото се карах един VW Passat с 1,9TDi който заводски си беше чипнат на 170к и беше голяма пушка,ама ми се ще да си намеря оригинален тунинг за Octavia-та.Някой да си е чипвал Octavia-та II?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Античип тунинг - е за такова животно не бях чувал :oops:

2. Какво значи заводски чип :D Значи купуваш си 1.9 TDI 105 коня и му викаш на дилъра, хайде колата да ми дойде от завода на 130 коня :lol: Прочети малко из форума (няколко теми по-надолу) писано е доста за чип-тунинга ;)

 

 

P.S. - ето ти линк http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5594

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те се флашват, не се сменя чип и имат античип защити, и ти излиза повече пари. и доколкото знам тоя 105 коня 1.9 без втория катализатор е 116коня. с нов софт става 135 - 140коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35коня от 2 катализатора ли smile166 ?

То това ще излезе че вдига коне колкото exhaust pipe na WRC?

Лично мен ме съмнява-още повече,че съм махал катализатор на автомобил над 100к-има разлика ама от 100 да е станал 105максимум!

Но може би е възможно!Лично мен ми е доста странно!

 

То от един двигател 105кончета-като му сложиж чип+31коня грубо(справка Проспийд) стават 135 да ги сложим и като махнеш 2та катализатора още 35-те станаха 170 това са над 50% увеличение от заводската мошност-аз не мисля че точно този двигател може да го понесе(ако се оповавам на мнението ти за мощтност добавена след премахване на катализатор)! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добреде аз дадох (понеже казаха че неможело като си поръчвах skoda-та) 1000 лв за тоз чип -анти чип тунинг,а отностно "да кава на дилъра" -е казах му той каза че такива неща няма и неможе да се правят. и за какво за нищо.Аз искам да си я направя като vw Passat -та (бившия)с 170к -а той впрочем така си доиде нов-и немога така ли?а относто махането на 2-рия катализатор......пак нещо не ме устройва и за него ми искаха сумати пари .....и в крайна сметка излиза ,че съм дал близо 3000лв за 2 неща които ми спъват мотора :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 извинявам се ама не се сдържах

 

Съвети за тунинг - лепенка GTI/4 motion - 15 коня; светещи в синьо пръскалки за предното стъкло - 25 коня; неонки под колата... тука вече са над 100.

 

Не искам да обидя никого, но колега user212, ако трябва да бъдем честни и без значение дали има файда от досегашните модове - внимавай какво правиш по колата, защото трансмисията може да се претовари на даден етап. Пъх Хелдекс или не - със сигурност е солено да се поправя.

Колата ти е прекрасна както си е произведена - наслаждавай й се :)

 

ПС Въздушния ти филтър трапецовиден ли е или правоъгълен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го ,доказала ми го е много пъти(колата) ама с 5 човека малко не и достига мощност.... :P е вярно неможе просто като с 2-ма да вдигне 211км\h а само 180-190...... :cry: ,някой ще каже да бях взел 2.0 двигател ама дизел 2.0л за 4x4 май нямаше 2006 като я вземах....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... внимавай какво правиш по колата, защото трансмисията може да се претовари на даден етап...

 

Покачване на мощността с една степен (66-74-96kw) не е проблем. Ако прескочиш две (66-96) вече можеш да очакваш изненади от съединителя. Останалите компоненти ще издържат! Те са еднакви и при по-мощните версии.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло от мойте наблюдения от форума на Бришкода съм, чел доста коментари,че при покачване на мощтността над 180 на РС е почти задължително да се смени съединител.

Аз засега проблем с моя съединител нямам-дано и занапред да е така.

Но понеже не разбирам много-може ли ХУКО,или ПРР да ми пояснят-ако вдигнеш коне и то доста-Съеднинителя по какъв начин може да знмине и защо?

Надявам се няма да има проблем със 6ст ск кутия?

Англичанина беше извадил 259,4 к.с от Фабия РС(дизел+ГАЗ) и си беше със заводската кутия! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ако вдигнеш коне и то доста-Съеднинителя по какъв начин може да знмине и защо?

 

Съединителя е проектиран да предава определен въртящ момент. Когато вдигнеш мощността съединителя вече не може да предаде такава мощност и почва да превърта (на ниски предавки е лесно щото превъртат колелата, но на висока...). При по-продължително натоварване прегрява, диска се нацепва и/или изкривява. Освен това феродото се износва прекалено бързо и се налага преждевремена смяна.

 

Надявам се да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията и за бързия отговор!

Почерпката и бирата е от мен next time! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста весели неща в тая тема. Хуморески, ако мога така да се изразя. User212, почети малко из нета какво се казва за твоя двигател и ще можеш да си направиш сметка, как може да постигнеш подобрение. Да питам - имаш ли филтър за твърди частици? Ако да, то - обречен си. Трябва с него да се заемеш на първо време. Не съм се интересувал досега как може да се байпас-не или да се махне като цяло, но да знаеш, че много лесно се запушва ако имаш агресивен ремап на софтуера.

 

Блекпърл, кутията е много здрава само по себе си. Доколкото съм чел, с 6ск. кутии от дизел и по-точно - по-късата версия на кутията на фабия РС, която се слага след фейслифта, се правят бензинови проекти по над 400кс. Въпроса е, да не ти се преебе съединителя. Той започва да приплъзва от високия въртящ момент. Лошото е, че много агресивната смяна на предавките разказва играта на мега-смотания двоен маховик. А той си е скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блекпърл, кутията е много здрава само по себе си. Доколкото съм чел, с 6ск. кутии от дизел и по-точно - по-късата версия на кутията на фабия РС, която се слага след фейслифта, се правят бензинови проекти по над 400кс. Въпроса е, да не ти се преебе съединителя. Той започва да приплъзва от високия въртящ момент. Лошото е, че много агресивната смяна на предавките разказва играта на мега-смотания двоен маховик. А той си е скъп.

 

Абе за бензинови проекти - може би - на Карера Ес примерно въртящия момент е 400 нютона, колкото става и на фабия Рс при римап на 164 коня.

Пък и мисля, че тук никой не се интересува от мод, който ще направи колата му точилка за .... 3000 км

Между другото сложи ли пружините? Мойте още се търкалят по пода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:roll: А тука подушвам заговор-пружини тва онова-че и на парче 3ма човека!

Мен сте ме отсвирили значи! :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:roll: А тука подушвам заговор-пружини тва онова-че и на парче 3ма човека!

Мен сте ме отсвирили значи! :cry:

 

Ама недей така бе, то малко ли се изписа за тия пружини Eibach, ако искаш ще ти поръчам и на тебе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз бях писал,писал ЛСта и тн!Най-накрая аз уж излязох несериозен.

Адаша ти ме сюрпризира онзи ден с новината-но мислех че сте само 2мата-а вие сте вили цяла банда!

Сега съм малко на друга вълна-ако реша да се оборудвам-ще ти кажа(а и имам доста изгодна оферта за пружини-но друга марка)! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз бях писал,писал ЛСта и тн!Най-накрая аз уж излязох несериозен.

Адаша ти ме сюрпризира онзи ден с новината-но мислех че сте само 2мата-а вие сте вили цяла банда!

Сега съм малко на друга вълна-ако реша да се оборудвам-ще ти кажа(а и имам доста изгодна оферта за пружини-но друга марка)! :mrgreen:

 

Правилно ти е казал адаша. Караибрахим си ги вкарва по някаква друга линия. Даже не знам дали са при него вече.

Ти работиш ли по спънката за коша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Така работя,че пушек се вдига.Най-накрая на следващото Докси-ще хвърчат глави Английски.Нещо много несериозни излизат засега.Всеки отзивчив от към приказки и информация(полезна-евала) ама като стане дума за работа сериозна-нещо......БГ май за нищо ни нямат..... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте още се търкалят по пода.

 

Мухахах... Познато. Моите са, до бюрото където си държа компютъра... :mrgreen: До тях се търкалят и новите тампони от Купра. Чакат си...

 

Блек, какво ти трябва? Имам кой да го достави. Ако ти трябва стрът за коша отпред, ще го уредим доволно бързо, със Seat Sport или Wiechers. Пиши ми ЛС и не се занимавай с островитяни.

 

 

ПП: Засрахме темата на човека! Някой мод ако е възможно да ни премести глупостите в темата за тунинг на фабиа рс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.