Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Купих термостат БЕР на Фелицията /2000год/, но сега ми звънна майстора за да ми каже, че имало пластмасов кожух, който бил капсулован. От магазина ЕМ Комплект ми се кълнат, че по три каталога това е термостата. Някой с опит да каже кой бърка. Дали са сбъркали термостата или монтъора бърка нещо.

Публикувано

Би трябвало да слушаш майстора. Термостата ти е "вграден" в пластмасов корпус. На някои от по старите е различен.

Публикувано

Да вграден е!! И моя беше така, но си купих от Монтевидео такава капачка със сменяеми термостати. Уцелил си марката, слагах първо Vernet, но за пореден път се убедих , че французите и клечка за зъби не са кадарни да направят, сега карам с BEHR и сам от доволен, предоволен :)

Публикувано

На алфа фабрично слагат Беер, както и на повечето италиянки от Фиат групата! Вернета поне за шкода държи по-малко градуси от необходимото и после парното страда.

Публикувано

Благодаря. Разрешение оттук-нататък...как да се смени, 25лв съм дал за термостата. Какво още да купя и къде да ми го сменят. Мерси Ви.

Публикувано

25 лв си дал? значи не е от старите в металния корпус, те струват под 10. Не знам от кой град си, ама щом твоя майстор не може да се справи, по-добре разгледай раздела "Бял списък" и си избери специализиран сервиз или майстор на Шкода. Аз знам как изглежда и как се сменя термостата на моята модел 95 г., на по-новите не съм пробвал. И занапред щом не си наясно си купувай части само от специализирани магазини за Шкода, или направо я карай във фирмен сервиз - там няма да те пращат да купуваш, а направо и сменят каквото трябва

Публикувано

Във "фирмените" нямаха БЕР, пък друга не искам. 25лв и не е по принцип проблем да го върна, но не искам да се излагам като кифладжия :D Имам още един познат, който ще го помоля да ми го смени. Убеден съм, че е нещо елементарно....

 

П.П. От София съм.

Публикувано

ако и той нещо се затрудни ходи при Симо на Симеоновско шосе - той поне от термостати разбира, последния път след като си го сменях сам после ми сълзеше леко откъм гарнирурата на кожуха и човека като му я закарах за друг ремонт специално ми я пришлайфал, за да няма повече теч

Публикувано

Митко, на MPI мотора термостата е в пластмасов корпус и е цял фланец има 2-3 разклонения на него! Аз го купувах някаде около 35 лв. по спомен, но Vernet, след като се оказа че не отваря докрай си купих BEHR само термостат, без корпус - без нищо.

Нещо ако не ви е ясно по тоя мотор- воала- ето го вашия човек двигателя съм го разглобявал до последната шайба (как се вика ;))

 

ПОЗДРАВИ :)

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте колко градуса ви държат ващите Фелиции, защото моята държи 70 градуса и на извънградско и градско каране освен в задръстванията когато достига и до 90 градуса, нормално ли е това или и аз съм уцелил от "добрите" термостати (моят го смених преди 2-3 месеца)

Публикувано
Здравейте колко градуса ви държат ващите Фелиции, защото моята държи 70 градуса и на извънградско и градско каране освен в задръстванията когато достига и до 90 градуса, нормално ли е това или и аз съм уцелил от "добрите" термостати (моят го смених преди 2-3 месеца)

 

да беше пуснал нова тема... а по въпроса - за колко време ти загрява мотора? все пак мисля крайната достигната работна температура не се определя от термостата, но може и да греша. Има вероятност и уреда да не ти отчита вярно, парното духа ли достатъчно топло при показание 70 градуса?

Публикувано

Духа достатъчно топло парното, на дълъг път дори и след 1 или 2 часа пак си е на 70 градуса, а при градско само в задръствания достига до 90 градуса.

Публикувано

щом духа горещо може уреда да не отчита вярно, на мен при 70 гр. парното още никакво го няма

Публикувано
щом духа горещо може уреда да не отчита вярно, на мен при 70 гр. парното още никакво го няма

 

термостата отваря по-рано-нацяло, а датчика на вентилатора сработва нормално. от там е разликата май. при задръстване си дига нормална темп.

Публикувано
щом духа горещо може уреда да не отчита вярно, на мен при 70 гр. парното още никакво го няма

 

термостата отваря по-рано-нацяло, а датчика на вентилатора сработва нормално. от там е разликата май. при задръстване си дига нормална темп.

 

май говорим за различни датчици - уреда на таблото доколкото знам, чете датчика в кожуха на термостата, а не този за включване на перката

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.