Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поло или Фабия


Яни

Recommended Posts

Колега, ако очакваш сериозен отговор, задай по-сериозно въпроса ... не очаквай на въпрос от 5 думи да се изтрепем да ти пишем обяснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така зададен, въпроса ти няма да има особено конкретен отговор. И едната, и другата кола си има плюсове и минуси. Общо взето като техника са абсолютно еднакви и въпроса опира до това на кое повече ти харесва дизайна и кое може да си позволиш (не съм сигурен, но полотата са по-скъпи от Шкодите :roll: )

 

VooDoo, пак роди нЕква чутовна мисъл, колега! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зада някой каже какви са предимствата трябва да е КАРАЛ и 2те... :!: :!: :!:

 

Вуду, осрахме темата на човека, ама нищо :oops: . И полото, и фабията имат почти еднакво поведение на пътя. Казвам го, защото и поло, и фабия(старата) съм карал. Гамата двигатели също е еднаква. Тук въпроса опира до това коя кола ти харесва повече като дизайн - тоест коя ще ти легне на сърцето ;) . Като на пазара излезе фабия комби и аз бих казал като тебе, че е по-хубава от полото, ама тоя хечбек не ме радва особено много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да изпусна нещо:

 

Аз пък съм карал Корса 2004 1.2 Twinport - много стреля майка му и прасе, ама дрънчи като варел...

 

Полото май звучи като по-добрия вариант иначе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интерисува ме като техника дали отстъпва на WV?

 

Няма как да отстъпва, при положение, че като техника е VW. Даже има по-добра сглобка от VW (лично мнение :) ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ориентирал съм се към 1,4 MPI 16V/63kW,но не намерих коментар за разхода му

 

Този разход важи за зимните условия:

 

Градско (работни дни) - 13,14,15,... (това при ~5 km. сутрин и още толкова вечер)

Градско (през уикенда) - 8,9,10

Извънградско - 5,6,7

 

Moля ,моля!Видях ги новите корси!За 5000 км и се раздрънкаха от всякъде! :mrgreen:

 

От личен опит мога да кажа, че след 5000 км. интериорът на Румстъра също започва да се обажда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях изправен пред подобен избор между старата Фабия и последното Поло - с еднакво обрудване и двигател Полото излизаше с 2000 лева по-скъпо, сега незнам как е. Фабия-та беше по-просторна, дизайна на Фабията ми хареса повече. Като цяло Фабия е доста по-успешен модел от Поло въпреки че платформата е еднаква. Аз бих избрал Фабия. За новата Фабия нещата са малко по-различни - модела е доста нов и не се знае дали няма да се обажда, цената е по-висока от на старата. Поло-то си е същото, няма нов модел. Гледайки дизайна и приемайки, че цената е еднаква мисля че пак бих избрал Фабия - по съвременна е :D Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полото и Фабията имат абсолютно еднакво окачване, че и двигателите им се повтарят. Разликата е че в интериора на Полото материалите които са използвани са видимо по качествени и външния вид малко се различава. Оттам и Полото е по скъпо. Това ми е направило впечатление най-общо казано. Гласувам за Фабийката че има яка емблема :mrgreen: Огледай двете коли и сам си прецени. Тука сме голяма секта :D

 

п.с. говоря за старата фабия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам за Фабийката че има яка емблема :mrgreen:

smile091 smile076

 

Като гледам Полото 1.4 бензин е на цена около 22хил. За тези пари честно казано Полото е най-доброто. Новата Фабия върви 25-26 за сходно ниво на оборудване. Вярно, че е съвсем нов модел, но Полото си е доказана кола от години и в края на краищата си е истински VW, а не чешки VW. Иначе ако можеш да отделиш още няколко хилядарки можеш да се замислиш за "по-добрата" Фабия (според мен), а именно Румстър, която върви 26-27хил. Ако някой ти надува главата с глупости, че това е баничарка не го слушай. Колата е перфектна. Практически е по-широка Фабия. А защо да не разгледаш и Поло Крос. Също много интересен автомобил. Е няма да те качи на К2, но е съпер атрактивен. Определено се отличава от тълпата. Избора си е твой. Ходи на място и разглеждай, като я пипнеш най-добре ще усетиш.

 

Аз така когато купувах колата изобщо не съм си и мислил за Шкода. Бяхме тръгнали да обикаляме автосалонте и да избираме. Нямах конкретнио желание. За деня бях планирал общо взето да мина през Пежо, Ситроен (като бивш собственик на Пежо), Опел, Тойота и още няколко. И един познат вика "Абе минете през Шкода да ги видиш, много са качествени". И понеже ЕТ беше най-близо (в Пловдив е на центъра) и първо от там уж да почнем. То кво стана качих се на Октавията и там си останах. Изобщо не стигнах до другите автосалони :)

..... емблемата ми хареса, не за друго :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск в голяма степен да повторя казаното дотук и по-скоро думите на колегата Favorit 1.3LX, разликите между първата генерация на Fabia и все още актуалното поколение на VW Polo са предимно въпрос на нюанси и личен вкус. Много зависи дизайнът на кой от двата модела ти допада повече - на мен лично "чехкинята" ми харесва повече отвън, но отвътре пък Поло-то има доста по-качествени материали например. Други леки преимущества на Поло са малко по-добрата шумоизолация на салона и може би с една идея по-приятната возия (окачването на двата автомобила е абсолютно еднакво от конструктивна гледна точка, но все пак има някои различия в настройките). При всички положения обаче Поло държи по-високите цени на вторичния пазар, което от една страна е в негов ущърб при покупка, но пък ако един ден продаваш отново автомобила си ще се радваш да му вземеш повече пари, така че въпросът отново има няколко страни :)

На твое място ако купувам автомобил втора ръка по-скоро бих търсил екземпляр в по-добро състояние, отколкото на всяка цена да държа на някоя от двете марки - но това си е лично мое мнение. Ако ще го взимаш нов - заслужава си да проучиш внимателно ценовите листи, защото вмомента Поло-то се продава на доста по-прилични цени отпреди и на практика ново може да излезе даже и малко по-евтино от Шкода-та. Виж, ако изборът ти се спре на новата Фабия, при всичките ми най-прекрасни чувства към чешката марка бих те посъветвал да си купиш или Поло, или ако ще е Шкода, поне да бъде Roomster - новото издание на Фабия първо че изглежда доста странно (според мен, не обвързвам никой с това си мнение), но и определено оставя доста неприятно впечатление за прекалено спартански характер - например шумоизолацията е по-скоро като на Фелиция от 94-та, отколкото като на съвременен автомобил от 2007-2008-а...

За надеждността трудно може да се определи кой от двата автомобила е по-сполучлив - накратко, според статистиките за дефекти в различните модели, Фабия се класира на по-добри места от Поло. Не че съм расист, но няма как да не спомена, че Фабия се сглобява в Чехия, предимно от европейци, докато Поло се прави в Испания - тоест от мароканци :mrgreen: Каквото и да решиш, успех при покупката smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко ще ти бъдя полезен с моето мнение,но лично аз ако трябва да избирам между фабията и полото бих предпочел ПОЛОТО!

Като дизайн ми харесва повече, виш вече от към обслужване и части не знам как стоят нещата, но пак казвам - личните ми предпочитания са за полото!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение, много обикалях преди да си взема Окито, та качвах се и на поло и на старата фабия, но тъй като съм над 90 кг :mrgreen: в полото ми беше тесничко :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имам Фабия, брат ми Поло.

Полото е по- масивно направено. За сметка на това таблото му хлопа повече, въпреки по- мекото окачване. Личи като цяло по- солидната изработак. Аз не съм специалист за да казвам с точност кое, как и с колко, но просто го усещам. Имахме големи проблеми със стоп машинката на полото. Сменяхме я поне 5 пъти, щото оставаше стоповете постоянно светнати, и така падаше акумулатора. Седалките са по- добре направени при Поло. По- удобни са, по- твърди и с по- добра материя.

Двигателите няма да ги сравнявам, защото Полото е ТДИ а моето е МПИ. Шумоизолацията на купето също не мога да преценя, поради различните двигатели.

При фолксвагена има по- добро осветление на таблото, фаровете са безупречни.

Относно дизайна- Полото е мноооого грозно. За разлика от шкодилака, няма нито линия нито чар.

Спирачките при Поло са много добри, но се прекалено директни. При съвсем леко натискане на педала и колата се "заковава". С това може би се свиква...

Ако имате някакви въпроси, ще се радвам ако мога да ви отговоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен (ако става въпрос за новата Фабия) Фабия-та е по-добрия вариант, като се има предвид, че по-нова като модел. В техническите параметри не съм много вещ, но интериорът на Фабия-та е в пъти по-добър от този на Полото.... и все пак ако решиш да е поло, то помисли за вариант Cross Polo http://www.volkswagen.bg/modelle/polo/a ... crosspolo/

Малко по-скъпо е, но е уникално като дизайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и все пак ако решиш да е поло, то помисли за вариант Cross Polo http://www.volkswagen.bg/modelle/polo/a ... crosspolo/

Малко по-скъпо е, но е уникално като дизайн.

 

Наистина е с як дизайн, ама излиза колкото Октавия 2 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и все пак ако решиш да е поло, то помисли за вариант Cross Polo http://www.volkswagen.bg/modelle/polo/a ... crosspolo/

Малко по-скъпо е, но е уникално като дизайн.

 

Наистина е с як дизайн, ама излиза колкото Октавия 2 :D

 

Мани, мани... направих си труда да прочета ценовата листа за допълнителното оборудване и направо ми се уплаши окото :) ... излиза доста по-скъпо от мойта Октавия, ако искам да има същите екстри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.