Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia II 1,9 TDI PD чуплив автомобил ли е?


dooskoda

Recommended Posts

Колеги, от както съм се регистрирал във вашия форум влизам доста често - почти всеки ден!

За този период видях доста теми с проблем при Octavia II 1,9 TDI PD в съединителя, няколко с турбото и няколко с неравномерна работа на двигателя. Поради тази причина реших да задам и въпроса си.

Споделете проблемите, които са възникнали при вашата Окти :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуплива SKODA няма!

Ама чукайте на дърво за всеки случай!!! :mrgreen:

 

То така, но от сектанска гледна точка :D

Все пак всяко правило си има изключение, но думата тук е дали тези изключения не са повечко :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си чел много във форума и си се отчаял!Не се коси!SKODA си е производител на много надеждни автомобили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за Шкода като марка може да се каже, че не са от най-чупливите. Все пак всичко е немско по тях. Уж на теория "немското" се чупи по-малко, но всичко си зависи от определени фактори - състояние на колата при порупка (ако е за 2-ра ръка), поддръжка, шофиране и т.н.

Специално за 1.9 TDI и на мен от известно време ми прави впечатление, че има адски много оплаквания. Мислех даже да пусна един коментар да видя другите колеги какво мислят, но се отказах, защото ще ме напраднат, че се заяждам за дизела, което не е така. Все пак се надявам многото проблеми с 1.9 TDI да се дължат на това, че просто има най-много бройки от тях (уникално евтина цена за дизел и добра икономия на гориво = МНОГО бройки). Нормално в най-голямото стадо да има най-много болни овце. А може и просто да не са толкова добри, колкото всички си мислят, просто тази цена е доста необяснима. Аз и в други теми съм казвал, че единствено при Шкода има 2 двигателя от един клас дизел и бензин, които практически са на една цена (обикновено поне 2-3хил лв. разлика има). Дано проблема да е в бройката все пак, защото мноооого хора са с такива двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всички теми, които си посочил, с изключение на тази за съединителя за Октавия2, се отнасят за автомобили на повече от 5-6 години и/или на солидно количество километри. Тоест, съвсем нормално е един автомобил да започне да проявява някои дефекти след толкова експлоатация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всички теми, които си посочил, с изключение на тази за съединителя за Октавия2, се отнасят за автомобили на повече от 5-6 години и/или на солидно количество километри. Тоест, съвсем нормално е един автомобил да започне да проявява някои дефекти след толкова експлоатация.

 

Гога, не съм си правил труда да филтрирам сериозно, в главата ми са 5-6 случаи с турбо, съединители и наскоро един колега беше питал за шум който се появявал когато колата е на скорост и с увеличаване на скоростта шума се увеличавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото си е консуматив. Няма какво да отчитате като голям дефект. На вуйчо ми на Октавията (2004 г.) между 20000 и 30000 км. се наложи смяната му. Колата още беше гаранционна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото - консуматив?! :roll:

Аз съм на 73 хил. км, с префлашнат софтуер....абе, да чукна на дърво не ми се е налагало да купувам такъв консуматив!!! Ама да чукна на дърво!

ЧУК-ЧУК :mrgreen:

Но за сметка на това я настъпвам повечко:) Може да се окаже вярно, че тези дето галят газта около 2000 обороти вършат по-лоши неща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото си е консуматив.

 

Айде стига глупости! Мойта е на 56к и турбото не е мръднало. Но си има правила. НИКОГА не се гаси двигателя веднага след голямо натоварване. Оставяш го да поработи 1-2 минути да охлади и след това гасиш. И никакви сипвания от съмнителни бензиностанций.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност новите Шкоди не са от най-здравите машини, тъй като в началото не са доискусурени всички дефекти и след 2-3 години от пускането на модела, дефектите намаляват. Но виждам,че темата ти е за Octavia 2 :arrow: нов автомобил, не се притеснявай от проблемите...докато ти е в гаранция колата :!: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото= консуматив!!! smile181

Хахах -доста неуместно изказвазне колега!!Имам приятел с Голф 5 на 80000 1.9ТДИ каран на мръсна газ без никакви пролеми в турбината,да не говорим Голф-чета 4-ки и Октавийки на по 120000-150000км,без грижи в турбините.Разберете,че турбина се сменя при неправилна експлоатация.Турбината след много ръчки и ВИНАГИ след каране дълго време(магистрала и т.н.) трябва да се оставя да се охлади като поработи колата на място,не трябва да се дава газ сутрин рано на студена кола и да се поддържа като хората и няма грижи!!

 

По темата повечето проблеми с 1.9Тди са на стари коли както каза колегата за Окти 2 единственото което може би има като дефект е съединителя!Взимай и не му мисли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото си е консуматив.

 

Айде стига глупости! Мойта е на 56к и турбото не е мръднало. Но си има правила. НИКОГА не се гаси двигателя веднага след голямо натоварване. Оставяш го да поработи 1-2 минути да охлади и след това гасиш. И никакви сипвания от съмнителни бензиностанций.

 

Чукай на дърво. И с тези правила пак има голяма вероятност да изпуши, както е посочения от мен пример. Колата се кара в Словакия и Чехия, няма ръчки и подобни издевателства над нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С примерите за Рено, Дачия и тн отклоняваш темата в една насока, в която може би не трябва :P. Бих могъл да ти изредя доста примери за надеждността на някои от споменатите от теб автомобили(естествено, сравнение c VW трудно може да се направи), но все пак тук говорим за Октавия, която определено не е от чупливите автомобили :P .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги регнах се и чета всеки ден всичко свързано с Октавията,не искам да влагам повече от 18 000лв за кола,моят въпрос е до къде мога да се котирам за октавиа 1 и 2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги регнах се и чета всеки ден всичко свързано с Октавията,не искам да влагам повече от 18 000лв за кола,моят въпрос е до къде мога да се котирам за октавиа 1 и 2?

 

най-добре е да цъкнеш на надписа "ЕУРАТЕК'' който е в ляво горе на форума и от там да се орянтираш за цените. За мен 18 к лв са крайно недостатъчни и по добре да си вземеш фабия + някоя екстра.

 

Даже съм си мисля, че базова октавия 1 няма да може да си купиш за тези пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е втора ръчка за тези пари може да си намериш доста сносна октавия, но ако искаш да е чисто нова найстина 18 000 са крайно недостатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 18к орязана Fabia 1. Но пък от ЕТ може да се вземе на лизинг за 5 години (като мен) и с начална вноска от 10к да караш супер обзаведена Octavia (дори и 2).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите ви,колата ще се купува от Германия предстои ми преместване и затова правя това запитване.Както установих днес по добре ще е да се вземе Октавия 1 02-03 зпазена за тези пари и добри км около 100-115к,вие на какво мнение сте?Няма да се откажа и от по нова но само времето ще покаже до края на март трябва да се снабдя с кола.

Кой ще препоръчате 90hp или 110hp?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола на старо винаги си е риск. Новото си е ново. От друга страна аз лично не намерих достатъчно предимства на Octavia 2 за да дам 5к повече и си взех Octavia 1. Затова ти си прецени къде са ти приоритетите защото всички съвети които получиш тук ще са субективни - просто всеки има различни идеали ....

 

Поздрави и усех с избора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ще препоръчате 90hp или 110hp?

90> плащаш 50% по малко данък

110> никога не са в излишък 20 коня

 

пп. в предишния пост съм писал за нова кола. За кола 2ра употреба всичко е въпост на късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.