Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

roomster


scout

Recommended Posts

Доста "подробно" описание си дал на проблема...Не очаквай адекватни отговори.

Погледни под колата да не си закачил някой клон или да не е увиснала кората под мотора. Или да не си забравил нещо в жабката и то да трака :mrgreen:(това на мен ми се е случвало :oops: ) . И най-добре се обърни към ЕТ ако мислиш, че е нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тракането е савсем слабо и не се чува винаги чувам го когато завивам на място може да трака и в движение но не сам усетил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам, единственото логично (и безобидно) нещо, което ми идва на ум е да просто да чуват как гумите(и набитите в грайферите камъчета) стържат по асвалта докато се завъртат :). Друга причина за "тракане" не се сещам. Ако беше проблем със сервото, щеше да е виене по-скоро, или поне така си мисля. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря гога и аз мисля,че не е нещо сериозно но все пак ще отскоча до сервиза да видят и там за какво става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм, първия път като завъртях волана на натрупан сняг на място също чух едно скърцане, което ми заприлича тогава на корабното скърцане от филмите :mrgreen: Предполагам, че като се въртят на място гумите - лявата и дясната - двете колела се изместват с различно разстояние и се получава напрежение между окачването и купето. Защото това ми се случва само на място и е по-силно, когато се изисква повече сила за въртене на колелата.

Разбира се, както е описал Scout не го има винаги, а само на място. Ако някой от колегите го има същото - да се обади :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, точно същото скърцане се чува и при мен като въртя на място на сняг ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъм, първия път като завъртях волана на натрупан сняг на място също чух едно скърцане, което ми заприлича тогава на корабното скърцане от филмите :mrgreen: Предполагам, че като се въртят на място гумите - лявата и дясната - двете колела се изместват с различно разстояние и се получава напрежение между окачването и купето. Защото това ми се случва само на място и е по-силно, когато се изисква повече сила за въртене на колелата.

Разбира се, както е описал Scout не го има винаги, а само на място. Ако някой от колегите го има същото - да се обади :mrgreen:

И аз съм в клуба на скърцащите предни колела smile106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.