Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питане за фабия.


sexpodmosta

Recommended Posts

Здравейте.

До ден два, ще бъда официално нов собственик на фабийка 1.4 60кс -2003г :D . Интерсува ме в какви пари е горе долу смяната на ангренажния ремък с ролките и с какви масла е препоръчително да се кара(ако избощо тази количка е капризна от към масло). Колко е нормалната цена за труд? И евентуално, има ли нещо по-специфично което трябва да гледам и да сменя в самото начало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... това не го знаех. В такъв случай наложеителна ли е подмяната на веригата, тъй като знам, че са много издръжливи и не се подменят на такива интервали каквито е ремъка.

В такъв случай колко би струвала веригата и нещата около нея за смяна...?

Поне някаква ориентировъчна цена...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цени за части и труд ще ти кажат като звъннеш в ЕТ и питаш ;) . Ако си купиш оттам само частите, а работата я повериш на някой квартален майстор, ще ти излезе по-евтино, но без гаранция. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш и да разгледаш сайта на клуба ни там има раздел магазини и да звънеш 2-3 телефона да добиеш представа как са цените. Както сам се сещаш най -сигурен за качеството ще е ако отидеш в ЕТ както ти препоръчва колегата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо всеки човек, който е решил да си взима кола 2-ра ръка и пита във форума какви цени и от тоя сорт, някои колеги веднага му казват - звънни в ЕТ!?Дискутирали сме темата много пъти и сме стигнали до варианта май че там нещата са малко по-скъпички, а и аз лично съм си купувал доста части за Шкодето от други сервизи и съм супер доволен! Не че искам да кажа на хората да не купуват от ЕТ, напратов, но има и много други алтернативни сервизи с леко по-други цени ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята фабия е същата-първо за веригата-не е задължително да я сменяш.сменя се на около 100 хиляди километра и второ-не е с пластмасови колектори-става и обикновенна газова-аз сум с такава и нямам никакви проблеми.успех и безавариино шофиране колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята фабия е същата-първо за веригата-не е задължително да я сменяш.сменя се на около 100 хиляди километра и второ-не е с пластмасови колектори-става и обикновенна газова-аз сум с такава и нямам никакви проблеми.успех и безавариино шофиране колега

Мерси, колега за информацията и пожеланията. Това, че е с метални колектори е много добре :)

Предполагам днес или утре ще я видя и ще съм нов пълноценен член на клуба :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.