Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сериозен (по-скоро спешен) проблем с таблото (VAG COM-решен)


trimata

Recommended Posts

Здравейте,

След като хванах и пораглобих колата , за да сложа вата (ще пусна отделна история, то си е преживяване това) взеха че ми се появиха следните проблеми:

 

1. Светна лампата на еърбега.

2. загасна задния ляв габарит на фарове. на паркинг работи.

3. загасна таблото (скоростомер и оборотомер...)

4. Появиха се няколко доста грозни грешки по двигателя:

 

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

 

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 047 906 033

Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47

Coding: 00061

Shop #: WSC 13765

TMBMB46Y913172236 SKZ7Z0Y0692991

5 Faults Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17549 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1141 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: 0110 0101

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

No fault code found.

 

 

Интересува ме какво мога да направя относно грешките. Прегледах какво са и освен ламбда сондата ме водят към сензора за дебит (майче) и все нещо свързано с въздуха, но нещо последните дни мислих прекалено много и сега съм блокирал. :D

 

Другите неща ще си ги прегледам, интересуват ме само грешките. Ако някой ми помогне ще бъда благодарен.

 

ПП. Не бяха ли две ламбда сондите? Тази грешка се появява за пореден път и аз все я чистя.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-лесно от това да погледнеш преди и след катализатора. Гледах в ETOS, обаче не знам какъв ти е кода на двигателя. Преди да слагаш изолацията тази грешка имаше ли я?

 

Другите грешки аз ли не ги виждам или ги няма? Пише, че не ти е регистрирана версията. Оправи я и прочети пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-лесно от това да погледнеш преди и след катализатора. Гледах в ETOS, обаче не знам какъв ти е кода на двигателя. Преди да слагаш изолацията тази грешка имаше ли я?

 

Другите грешки аз ли не ги виждам или ги няма? Пише, че не ти е регистрирана версията. Оправи я и прочети пак.

 

Ти вЕрно си Master of skoda, мерси за бързия отговор.

Да , грешката за ламбда-та е отпреди това - 2 пъти съм я чистил - сега се появява 3-и път. Двигателят е АМЕ версия, с долен разпределителен вал.

 

Колкото до оправянето - свалих едно кракче и сега ми се води пълна версия, но иска активация. Не смея да влизам в нет-а за активация, че току вий заключила и това дето съм го направил досега :evil: :evil:

 

ПП. Имам ЕТКА на друго ПЦ, трябва да погледна там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твоя кабел може да работи с версия 311.2 мога да ти я пратя. Нямаш никакъв проблем. Активира се много лесно.

Ламда-сондата ти може да е заминала като моята. Аз карах така сума ти време без никакви проблеми. Трия я и тя се появява. Лятото преди да ида на морето реших да я сменя - да ти кажа разхода и с нея и без нея май е същия (напълно нормален). Стартирай VAG Scope и псуни графиката на ламбда-сондата. Трябва да ти излезе нещо такова (зелената графика) и наблюдавай отдолу напреженията - трябва да се изменят от 0 до 1 V грубо казано и то за части от секундата. Ако линията не е много начупена, напреженията стоят близо до 0 - 0,03 V например и не реагира бързо е за смяна. Ако има нещо друго питай. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ikonoma > ако се видиме ще ми достави удоволствие да те черпя едно питие!

 

Изникна нещо доста неприятно - като свалих кората под волана и слойих вата НЕ РАБОТИ осветлението на уредите, сега го гледах, ама с гледане не става. Та, проблема е следния: като запаля фаровете заден ляв габарит не свети. На паркинг светлини си работи без проблем. Подсветката на скоростомера и оборотомера когато не е на контакт работи от време на време. Като дам на контакт и изгасва. Моля ако някой е имал подобен проблем да подскайем а ако не е имал нека ми даде координати на майстор, който рабира от лелктроника (ако е Шкодов още по-добре).

Въпросът е доста спешен ,зашото утре трябва да замина за Банско с една кака, а и другата кола е на трупчета.....

 

ПП. Отгоре на всичко и жилото на машинката за ел стъклото на водяча се скапа, та трябва да ходя и него да го оправям утре.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "trimata" - Колега, ще ме извиниш но не мога да се сдържа (за кой ли път). Гледай сега.. моята кола е съвсем наред smile194, дай 500 кинта и Каката насам.. аз ще я smile103 до smile114, ще я позабавлявам (без да злоупотребявам) и в Неделя ще ТИ я върна късния след обяд :) Пък ТИ до тогава ако не си оправил колата, направо няма да имаш нужда и от Каката вече.. тоест тогава ще мога да се спусна с чиста съвест (аз съм моралист иначе) smile038

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "trimata" - Колега, ще ме извиниш но не мога да се сдържа (за кой ли път). Гледай сега.. моята кола е съвсем наред smile194, дай 500 кинта и Каката насам.. аз ще я smile103 до smile114, ще я позабавлявам (без да злоупотребявам) и в Неделя ще ТИ я върна късния след обяд :) Пък ТИ до тогава ако не си оправил колата, направо няма да имаш нужда и от Каката вече.. тоест тогава ще мога да се спусна с чиста съвест (аз съм моралист иначе) smile038

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Много яко. Ще помисля по въпроса. Помислих - не става. Имам обаче контрапредложение - що ти не ми дадеш 500 левчета аз схте отида и ще ги хвърля в/у приемчика в ЕТ (те двамата там са супер-пичове) и ще му извикам: "Оправяй. МОля.". Току виж имали ефект :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подсветката на скоростомера и оборотомера когато не е на контакт работи от време на време. Като дам на контакт и изгасва.

 

Това ми навява мисли за кофти маса ... Вземи поразгледай масите и преимуществено конекторите, които си разкачал и закачал.

Ако само една крушка осветява тия уреди - може тя да се е прецакала, ако са повече от една и светват / загасват заедно - лоша маса или калпава връзка някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми навява мисли за кофти маса ... Вземи поразгледай масите и преимуществено конекторите, които си разкачал и закачал.

Ако само една крушка осветява тия уреди - може тя да се е прецакала, ако са повече от една и светват / загасват заедно - лоша маса или калпава връзка някъде.

 

Мерси за отговора.

 

Като си тръгнах от магазина на Шкода на Симеоновско шосе (много негостоприемен продавач!) всичко си светна.... Ще взема куплунгите дет' съм ги разкачал да хвана и да ги напръскам със спрей за ел. контакти, както.

Това, което ме притеснява е, че свети лампичката за еърбег-а без да съм пипал нищо по тази тематика.... Ще сваля жабката и ще погледна дали случайно като я махах не е станал някакъв фал - нещо да се е разместило

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу под седалките да си бутал? Ако имаш пиропатрони там понякога се окисляват буксите.

Най-добре да тестваш с VAG-COM-а. Сигурно ще си изпее проблема.Опитай първо със изчистване на грешката, защото и да оправиш дефектното място лампичката мисля, че пак ще свети, докато не изтриеш грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "trimata" - :lol: Защо аз не ТИ да 500 лева ли? Защото аз нямам проблем, колега :) ТИ имаш.

 

П.П.

Нали не ми се връзваш на тъпотиите? Поздрави Каката и се Обичайте! Аз пак ще гния сам у дома..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ме притеснява е, че свети лампичката за еърбег-а без да съм пипал нищо по тази тематика.... Ще сваля жабката и ще погледна дали случайно като я махах не е станал някакъв фал - нещо да се е разместило

На служебното ни Канго (Рено) почва да мига като стане много мизерно отвън.Като го измием и всичко си идва на мястото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На служебното ни Канго (Рено) почва да мига като стане много мизерно отвън.Като го измием и всичко си идва на мястото!

 

Имаш в предвид като се зацапа колата ли? Защото моята не е мита от по4ти година и половина (една година не е карана, имаше няколко слоя прах и кал и след това на един дъжд се изми и това беше) :)

 

Явно трябва да отделя 1 ден за миене отвън и пране на седалките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "trimata" - :lol: Защо аз не ТИ да 500 лева ли? Защото аз нямам проблем, колега :) ТИ имаш.

 

П.П.

Нали не ми се връзваш на тъпотиите? Поздрави Каката и се Обичайте! Аз пак ще гния сам у дома..

 

Е, ти предлагаш нещо дет' не ме урежда, та реших да ти предложа нещо което МЕ урежда.....

 

ПП. В началото ти се (с)хванах на "простотиите", ама след това си викам - човека има право да ме гъбарка и реших да върна жеста .

 

ПП2. Ще напиша малко разказ за Банско и чудесиите там и ще кача малко снимки от офроуд с фабията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На служебното ни Канго (Рено) почва да мига като стане много мизерно отвън.Като го измием и всичко си идва на мястото!

 

Имаш в предвид като се зацапа колата ли? Защото моята не е мита от по4ти година и половина (една година не е карана, имаше няколко слоя прах и кал и след това на един дъжд се изми и това беше) :)

 

Явно трябва да отделя 1 ден за миене отвън и пране на седалките

Точно така.Пробвай да я измиеш,явно и без т'ва има нужда :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вата която си я слагал някаде , възможно ли е да си я слагал под или около предните седалки. Там има датчик който да взима информация дали си си сложил колана и ако е сложен колана да ти работи еърбега. Ако си пипал там да не би да си разместил някаква букса, кабелче или свръзка и от там да ти дава проблем с еърбега. Този проблем е често срещан при Опелите и за това ти давам идея и насока, че може и при Шкода да се е появил :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако всичко си е било ок преди да вадиш букси и кабели, спокойно - ходи да ти изчистят грешките и си готов.. какво те шашкат колегите, споко... съвсем нормално си е да се освятка таблото, винаги така става като се откачат букси, това не е жигула, като закачиш буксата и всичко да си е ок, така са направени новите коли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corropt> Вата е слагана във вратите, около педалите и конзолата на волана, м/у жабката и вентилатора (точно под 2-рия еърбег, малко в дупките под механизмите, които ограничават отварянето на вратите и над калниците на багажника...

 

Аз си мисля, че може да е буксата на втория еърбег, днес ще погледна. Около седалките не съм пипал - само ги местих напред-назад.

 

Грешките и тях ще хвана да ги изчистя. ikonoma ми прати стара версия на vag-com, ще хвана да видя с нея.

 

ПОздрави,

Георги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.