Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител за Октавия 1


Chocho

Recommended Posts

Колеги скоро ми се очертава подмяната на съединителя

Колата е Октавия 1 1.9 ТDI - 90 кончета!

Някой сменял ли е в Еура Тек иили някъде другаде ..и знае ли цената?

Благодаря Предварително!

 

 

ПОЗДРАВИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,един таксиметраджия ми беше споделил и ако не се лъжа цената е около 1400лв,поне той така ми каза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сринал маховика може, иначе мисля 200-300 лв ще те оправят.

 

Мерси за съдействието.....дано за 200 300 лв да го намеря ...1400 лв са доста за съединител..дори и в Еура Тек не ми се вярва да е толкова:)

Въпроса ми е дали ги има по магазините или само в ЕТ се продават!

 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 1400. Около 1800 е комплект съединител с маховик.

 

Не съм 100% сигурен, но мисля, че към 600лв е в ЕТ комплект съединител.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - В "Еура Тек" питах преди около половин година.. за 1.9TDI вдигателя на "Octavia" казаха, че е около 1800 лева smile190

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - В "Еура Тек" питах преди около половин година.. за 1.9TDI вдигателя на "Octavia" казаха, че е около 1800 лева smile190

 

Тия са луди, миналата седмица си купих комплект съединител-феродов, притискателен диск и лагер от Порше за 255 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "gibonass" - В "Еура Тек" има бонус - маховик smile120 Аз нещо не мога да разбера - от кашкавал ли ги правят тези маховици, че трябва да се сменят на смешни километри..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "gibonass" - В "Еура Тек" има бонус - маховик smile120 Аз нещо не мога да разбера - от кашкавал ли ги правят тези маховици, че трябва да се сменят на смешни километри..

 

Да от кашкавал, ама растителен :mrgreen: .

 

Всички по-нови TDi, HDi и т.н. са с демпферни, двуделни маховици. А сигурно 90% от хората не знаят как да си карат ТДи-тата и ги разбиват. Моята е на 100хил. км и също е за смяна маховик, ама на лято, че :oops: .... Предишната собственичка му е обяснила.

 

П.п.: Виждал съм Октавия за маховик и на под 50 000км. Пробега не е от значение, определящо е уплътнението между волана и седалката.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Redline__, кажи нещо повече. Как трябва да се карат дизелите, че ми е интересно каква е разликата с бензина при управление. Аз собствени коли само бензин съм имал и не съм съвсем запознат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit, ето ти цитат на Redline__

 

Говоря за ТДи-та - Не е препоръчително да я караш под 1500об/мин, не само на 5та, ами на всички предавки. На мойта даже рядко падам под 1800, ако е натоварена даже я държа над 2000. Тези ТДи-та са с двуделни маховици, които се разбиват от вибрациите при ниски обороти - следва смяна маховик ( 4 цифрена сума - и не е 1000лв ;) ). По сфетофарите тръгвам на около 1300-1500об/мин, също е вредно за маховика (и за съединителя) да пускаш съединителя и тогава да подаваш газ! За турбината е полезно от време на време да си я вкарваш към 4000 оборота на 3та/4та/5та предавка (разбирай - каране на пълна бургия, ако не разработваш мотор, разбира се), защото от не даване на газ турбината спича и сменяш - пак 4 цифрена и пак не е 1000. В добрия случай рециклираш, ама...

 

Това мога да те посъветвам аз, но всеки си кара колата както си знае (може)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Гога.

 

Както всички знаем, евтиното в повечето случаи излиза скъпо. Като се замисли човек, новите дизели не са чак толкова голяма поста, колкото изглежда - не можеш да ги караш с каква да е нафта, обслужването им е определено по-скъпо от на бензинов мотор, а и сега както надуха цените на нафтата по бензиностанциите... Тя зимата в задръстванията ми гори 8-8.5 (по борд), сигурно излиза 7-8лв/100км по-евтино от бензинова, ама ето сега на мен ми предстои да оставя 2000лв в ЕТ, а бензиновите пропускат тоя разход с маховика - сметнете с тия пари колко още км ще мина с бензинова кола ;) . Смяна ангренаж-комплект пак е по-скъпа, да не говорим, че на дизелаците се клецат и горивните помпи, DPF-филтри, дебитомери, турбини и т.н Все разходи, които поставят дизела и бензина от финансова гледна точка на кантар.

 

Айретен, че при първоначалната покупка на дизелова кола (например втора ръка) оставяш 2 до 4хил лв повече.... Ми тя кирията от нафтовите съвсем изчезна. И въпреки това си харесвам TDi-то и следващата ми кола сигурно пак ще е TDi не мога да скрия, че усещането и удоволствието, което дава TDi-двигателя е много приятно - въртящият момент и турбо-буустът в такива ниско обороти са несравними и мен ме радва и забавлява много! Всъщност сравними са, специално при Октавия с 1.8Т двигателя, карах такава наскоро, турбо бензинът съвсем не е за подценяване...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Дойде време и за смяна просто не съм писал да ви кажа какво стана:)

 

Та да ви кажа за маховика от който толкова много се притеснявате!

Наистина се разбива и е доста слабичак..доста обстйно го разгледах:)

Преди седмица смених пълен комплект съединител и маховик но вече маховика на е денферен.Търсих да видя къде каква цена ще обадят най тънкия вариант е 1050 лв комплект.Съвсем случайно подразбрах че на октавия 1 от 90 и 110 коня става и съвсем обикновен съединител и маховик Английски с 1 год. гаранция....та на кратко ето цените.....

570 лв - Съединител и Маховик

90 лв - Маслена помпичка

140 лв работа

 

Та всичко за 800 лв...много доволна цена

За съжаление се получи фал...в сервиза ми скъсаха жилото за отваряне на вратата....с малко разговори и накрая скандали го подмениха за тяхна сметка...макар и да бяха малко не коректни все пак останах доволен.

 

Колата работи доста добре и никаква разлика няма от преди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това жило съм го късал и аз, предна дясна врата, по спомен беше евтино, ама разправията е голяма :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Chochо" - Не напразно демпферните пружини са в маховика. Чух, че имало много вибраций..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както я взех поне за сега е доволно....

Имах едни лекии вибрации на мотора ...притрисания мислех си че е тампонче но се оказаха от маховика.

Да ти кажа сега работи доста тихо и равномерно върви адски приатно и да не ти казвам как се кара...още повече съм влюбен в тази кола:)

Всеки ден я карам и и се радвам нямам търпение пак да се кача..

Казвам ви моите наблюдения поне за сега.

Ако можете да го смените за 600-700 лв защо да давате 2000.

Всеки сам си преценява!

за хиляда и кусор лв смятам че може да се вземат още много приятни неща за колата...

Та идеята ми е като става така защо да се дават такива пари:)

Хубавото на това е че сега при евентуална смяна на съединител след време няма да се сменя маховика и цената отива към 350-400 с работата.

ПОЗДРАВИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре сложна е системата определено.Определено тия маховици са с леко повишено тегло и колата се развъртява неприятно бавно.Самият комплект-феродов притискател и лагер не е проблем-проблемът е,че смяната с обикновен маховик се препоръчва само за състезателни цели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както я взех поне за сега е доволно....

Имах едни лекии вибрации на мотора ...притрисания мислех си че е тампонче но се оказаха от маховика.

Да ти кажа сега работи доста тихо и равномерно върви адски приатно и да не ти казвам как се кара...още повече съм влюбен в тази кола:)

 

Добре дошъл в клуба на маховиците :mrgreen: . Ти какъв маховик си сложил всъщност...? Щото аз си купих пак двуделен. Разни квартални майсторчета искаха да ми слагат от Голф 3 ТДИ барабар със съединителя, ама си сложих оригинален. А моторът ти не е ли ТДИ 90к.с. (AGR)... Щото те уж били с нормални маховици :roll: .

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика ми е денферен но след като го смениха е вече обикновен и при евентуална следваща смяна казаха само съединител...пък да видим :)

Двигателя е 90 коня АГР

Знам че нямат разлика и 90 и 110

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

 

Четох темата и сега вече ми е ясно каква е болешката на моята октавия. При мен проблема е с феродовия диск и от там идав и маховика двуделния и т.н. Принципно винаги я карам над 2000 оборота и тогава сменям предавките, но явно е не достатачно. Сега трябва да олекна 2000 левчета ак не намеря друго решение. Бях писал в друга тема колата е Октавия 2 ТДИ 2.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.