Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Това нормално ли е да има масло няколко слоя в кожуха на съединителя,какво да направя за да не влиза масло там?

Публикувано

Има семеринг на муфата на първичния вал на скоростите / по която се плъзга амбряжния лагер / , има и семеринг на коляновия вал ... и двата се сменяват , но тоз на коляновия вал е по - трудно . Трябва да се види само кой от двата тече , но ако не те мързи може да смениш и двата ;)

 

Успех!

Публикувано

Гена на мен обратното ми се вижда по-лесно та като ми се наложи ще те викам ти да ми сменящ на първичния вал семеринга а аз на коляновия вал.

 

ПП. При мен без да е текло или да тече видимо камбаната си седи в мазнъоч.

Публикувано

Смених на коляновия вал,обаче видях и че една тапа подлизва там масло от нея,най-вероятно семерингата е била здрава почвам да си мисля!! :idea: ?

Публикувано

Една тапа - сещам се за тапата на разпределителния вал - да нея ли става въпрос - то си личи откъде е текло по принцип. Трябвало е да я смениш/ уплътниш тапата - тапи се продават нови. Успех ако не си го сглобил вече.

Публикувано

Да,точно за нея става дума,ами уплатних я ще видим какво ще стане!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.