Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с алтернатора на Фабия - РЕШЕН


asso

Recommended Posts

Закъсах с алтернатора на фабията, не се генерира никакво напрежение от нея. Тествах кабелите всичко изглежда точно. Директно премерих дали алтернатора подава напрежение ама беше около 1V. Отидох до ЕТ и там ми казаха че не е от реле-регулатора а от самия алтернатор(казаха че са тествали с ново реле-регулатор и не станало, мен лично малко ме съмнява дали са го тествали или директно са ми казали че е заминал целия алтернатор). Цената в ЕТ е 570лв.

 

Първият ми въпрос е къде се намира това реле-регулатора, на самия алтернатор отзаде ли е или там е само плочката с диодите?

 

Втори въпрос: може ли сам да си демонтирам алтернатора и после монтирам, с оглед на това че в тия pdf-и дето ги има пише че се изисква специален инструмент за монтажа когато колата е с климатик?

 

Трети въпрос: препоръчайте ми някъде където рециклират тия алтернатори?

 

Тия от ЕТ няма да видят от мен 6 стотака ако ще турско да става.

 

Моля помагайте

забравих за София става дума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София, като караш по СТАМОБИЙСКИ от Опълченска към Вагона, на първият светофар след Опълченска завиваш на дясно и след 20 метра от дясно е сервиза, момчетата са много точни, свалят, ремонтират и го качват, там при правиха стартера и съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са ти заминали четките? Вземи ги извади, обикновено те са в комплект с реле-регулатора. Едва тогава го сваляй за проврка на диодна плочка, медните пръстени, намотки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ще е проблем ли да го сваля целия алтернатор и тогава да сваля релето , че климатика ми е не оригинален и маркучите минават точно зад него и пречат

 

между другото на 61 хил км. сам :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията отново е на пистата. 8)

Проблема се оказа че идва от едната четка на която и се беше скъсало кабелчето. Не можах да намеря да си купя цяло блокче с четки, затова си купих поотделно две четки и си ремонтирах стария блок. Резултата е следния , зареждането на акомулатора е 14,2V.

 

благодаря на всички и най-вече на ikonoma, esto, gibonass

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.