Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с налягането на маслото


skodko

Recommended Posts

колеги ще ви помоля за съвет.мисля да сменям ДВГ на моята 120-ка модел 85' със ДВГ на 80' набор.двигателя принципно е добър скоро му правих шлаиф на главата хонинга още си личи по ризите,но има проблем с качването на налягането на маслото.въпроса ми е какви са причините-колянов вал,некачествено масло или проблем с маслената помпа.

 

P.S.карал съм с този ДВГ и преди и от там знам за проблема,но почна много да загрява и го смених с оригиналния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на маслото може да падне от износени биели. Въпреки това има 1 болт на ръба на блока там късето ляга картера, аз с него си реших проблемите. Описано е в зелената книга къде се намира развии го така че да е малко над ръба на блока за да може да се впие леко в гарнитурата и да не се самозатяга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....80,та година двигател предполага стария маслен филтър !

Провери пластината (лагерна шайба на разпределителния вал) под тялото на масления филтъра, по -точно разстоянието м/у пластината и блока, в долния край трябва да има около 0.3 мм луфт.

Ако там е барано , нищо чудно да свети лампата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МнениеПуснато на: Нед Мар 09, 2008 20:07 Заглавие:

какво налаягане държи при 1500 оборота ? ми не знам какво е налягането при 1500 оборота на скоро сложих оборотмер.двигателя ще го сменям защото съединителя ми се прецака.като сложа другия двигател ще видя.мисля да натегна клапана на маслената помпа надявам се да реши проблема.мерси за съветите все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неподходящо масло, неправилно регулиран редукционен клапан на маслената помпа (както си писал), силно износен двигател :?

П.П. А по какво съдиш, че ти е недостатъчно налягането на маслото? :roll: -лампата постоянно ли свети на таблото? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неподходящо масло, неправилно регулиран редукционен клапан на маслената помпа (както си писал), силно износен двигател :?

П.П. А по какво съдиш, че ти е недостатъчно налягането на маслото? :roll: -лампата постоянно ли свети на таблото? :?:

Да точно така ставаше той и така си върви,но един път загря много яко и искриви глава.вече е готов ,но искам да стане както си трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.