Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Имам следния проблем когато е по студено и оставя колата от вън вечерта на сутринта пали ама по трудно а после през целия ден нямам праблеми. Възможно ли е да са за смяна подгряващите свещи. Индикацията на табото като дам контакт изгасва за 2-3 секунди.

Публикувано

До "stanimir_angelov" - И аз имам същия проблем при студено време, но и аз не знам какво става :(

Публикувано

Колега, дай малко повече инфо за колата, че освен дизел друго не става ясно за нея? И какво точно имаш впредвид с това "трудно пали"?

Публикувано

До "bat'Veso" - При мен "Трудно пали" значи, че като завъртиш ключа, трябва да задържиш 3-4 секунди :(

Публикувано

И,аз имам същата и имах същия проблем оказа се че 3 свещи бяха за смяна и се оправи веднага сменят се много лесно и бързо,това че бързо гасне лампата е понеже имаш изгоряла свещ и консумацията на ток пада и няма какво да натовари релето иначе е нормално да подгрява поне 5-6 сек.Сменяй и карай

Публикувано

И аз имам абсолютно същия проблем колеги, ама всички подгревни ми работят!

 

Май ще излезе обща болка на AHF-ките...

Публикувано

Ако всички работя тогава най вероятно е релето,подгрява твърде малко време

Публикувано

Абе не е само релето евентуалния проблем.... Напукани маркучи за нафтата (въздух в системата), ГНП, помпа в резервоара, клапанчето, което се намира върху горивния филър, прищипани тръбички за нафтата под купето и т.н.

Публикувано
Абе не е само релето евентуалния проблем.... Напукани маркучи за нафтата (въздух в системата), ГНП, помпа в резервоара, клапанчето, което се намира върху горивния филър, прищипани тръбички за нафтата под купето и т.н.

 

Аз пък съм чувал , че и Компресията (сегменти, клапани...) има отношение към запалването.

Публикувано

До "димон" - Естествено, че компресията има пряко значение върху паленето - физически закон :idea:

Публикувано
Абе не е само релето евентуалния проблем.... Напукани маркучи за нафтата (въздух в системата), ГНП, помпа в резервоара, клапанчето, което се намира върху горивния филър, прищипани тръбички за нафтата под купето и т.н.

 

Аз пък съм чувал , че и Компресията (сегменти, клапани...) има отношение към запалването.

 

 

.....колеги, стига бе! Не съм голям разбирач на дизела, ама говорим за модерна технология двигатели (милионници). Каква компресия, какво чудо говорите. Трябва доста да е тормозен тоя двигател и маслото да е сменявано от дъжд на вятър, та да изпуска компресията... :roll:

Публикувано

Помисли над тези редове, от една друга тема и ако сметенш, че може да е такъв проблема - пиши на колегата paralichko едно ЛС да ти каже какво-къде-как-защо...

От Повдив съм. От доста време съм с този проблем. Хубавото е че не се явявя редовно. На скоро смених акумулатора и нямах проблеми повече от 20 дни, бях помислил, че съм решил проблема, но се яви отново. На компюторна диагностика не засича нищо!

 

Реле дето пали компютъра ( обикновенно токово реле ) - студена спойка в него. АКо не е това трябва да е от самия комп. Имах подобен проблем, оказа се релето.

 

 

Със здраве Габи !

 

А ето и самата тема, за да е по-ясно, че става дума за паленето на автомобила >>> http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... E%E9%EA%E0

Публикувано
.....колеги, стига бе! Не съм голям разбирач на дизела, ама говорим за модерна технология двигатели (милионници). Каква компресия, какво чудо говорите. Трябва доста да е тормозен тоя двигател и маслото да е сменявано от дъжд на вятър, та да изпуска компресията... :roll:

 

Еми колега, съгласи се, че не можем всички да караме чисто нови коли в края на краищата! При нас, където става дума за второупотребни автомобили, работата е на какъвто попаднеш, какъвто случиш. Няма такова понятие милионен дизел... всъщност има, ама това не значи, че не трябва да влиза в сервиз! Като е по-модерна технология е по-добре според теб ли? Не знам дали си забелязал, но по-новите коли се чупят повече от старите, именно заради новата политика на фирмите-производители - колата да им носи пари, докато е в движение!

 

Лошото е, че по-новите TDi-та (Octavia 1Z) са още по-калпави от наще. Нашите поне не хвърлят турбини толкова често, не сменяме глави на няма и 50хил км и не горят 8 извън града...

 

Поздрави.

Публикувано
.....колеги, стига бе! Не съм голям разбирач на дизела, ама говорим за модерна технология двигатели (милионници). Каква компресия, какво чудо говорите. Трябва доста да е тормозен тоя двигател и маслото да е сменявано от дъжд на вятър, та да изпуска компресията... :roll:

 

Еми колега, съгласи се, че не можем всички да караме чисто нови коли в края на краищата! При нас, където става дума за второупотребни автомобили, работата е на какъвто попаднеш, какъвто случиш. Няма такова понятие милионен дизел... всъщност има, ама това не значи, че не трябва да влиза в сервиз! Като е по-модерна технология е по-добре според теб ли? Не знам дали си забелязал, но по-новите коли се чупят повече от старите, именно заради новата политика на фирмите-производители - колата да им носи пари, докато е в движение!

 

Лошото е, че по-новите TDi-та (Octavia 1Z) са още по-калпави от наще. Нашите поне не хвърлят турбини толкова често, не сменяме глави на няма и 50хил км и не горят 8 извън града...

 

Поздрави.

 

Е, хайде сега - ще ме принудиш да спамя на човека темата. Много добре знаеш какво имам пред вид. Аз също карах "второупотребна" Вектра - 1.7 D. Този двг. (уж го взех на 94 000 :mrgreen: ), а сигурно е била поне на 250 к. навъртя при мен 150 000 км. А В МОМЕНТА Е НА 450 000, че и сигурно повече И НЯМА СМЕНЕНО ДРУГО (двигателя) ОСВЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ!!! Компресия има да смукне човек през въздушния филтър, та даже и да го изкара през ауспуха... Исках да кажа, че проблема с паленето може да е от електроника, датчик, комп, и е*а ли го още какво... Ама компресия... :roll: :roll: :roll: Може де, не съм автомонтьор и така отдалече не мога да преценя, ама защо бързате да плашите човека с най-страшното... Нали всички знаем, че цилиндрите (или ризите - не знам точно кой двг. с какво е) са лазерно шлайфани и напасвани, сглобките се монтират от роботи, мотора се "развърта" на стенд....... Виждал съм много Аудита (2.5 TDI) с духнали гарнитури и криви глави (въпреки, че май вече тая детска болест я оправиха отдавна) АМА АЗ ГОВОРЯ ЗА КОМПРЕСИЯ! Я да си признаят всички кога за последно са виждали "сдухан" двигател. Това да не са коли от документалните филми едно време, дето руските труженички със забрадките "налаждаха" на поточната линия моторите на 412-ките и дърпаха ли дърпаха с динамометричните ключове и после мереха луфтовете с шублер???

 

:lol: Нищо лично... С най-добри чувства.

Успех на човека при диагностициране на проблема и sorry за великия спам, ама днеска нещо ми се е дописало... :lol::lol:

Публикувано

Извинявайте за оффтопика, ама какво означава октавиа 1u и 1z каква е разликата (за първи път го чувам това).

Публикувано
.. Нали всички знаем, че цилиндрите (или ризите - не знам точно кой двг. с какво е) са лазерно шлайфани и напасвани, сглобките се монтират от роботи, мотора се "развърта" на стенд.......

 

Да, но се разработва и експлоатира от хора!

 

berberov_sm: На снимката от подписа на колегата Bobi Doctora могат да се видят най-вляво Octavia 1U, най-вдясно Octavia 1Z ;) .

 

Поздрави.

Публикувано

Благодаря ти redline.

Публикувано

До "ВСИЧКИ" - Нали нафтата се пали от компресия?

Публикувано
До "ВСИЧКИ" - Нали нафтата се пали от компресия?

Не само. пали се в комбинация от високо налягане (компресия) и температура (подгревни свещи, а после - естествената температура на мотора) - каквото е и заглавието на темата.

И за да продължа в "прекрасния" спамерски дух, за които ще ме прощавате - нафтата се пали и от друго

(ако я смесиш с амониева селитра и туриш капсул-детонатор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Публикувано

Хайде още малко спам. Може и без подгряващи свещи, като зависи от типа на впръскване и степента на сгъстяване. На някои автомобили подгрящата свещ пък се намира в интейка.

Публикувано
До "ВСИЧКИ" - Нали нафтата се пали от компресия?

 

Нищо не се пали от компресия! Пали се от температура. При свиването на въздуха температурата му се качва до няколко стотин градуса. В този момент ако впръскаш нафта тя се запалва от температурата. През зимата външната температура е ниска и съответно крайната температура в края на сгъстяващия цикъл е по-ниска и не стига за да се запали нафтата. Още една причина за това е че при палене стартера не върти достатъчно бързо и съответно температурата не е чак толкова висока (колкото по-бързо сгъстиш въздуха, толкова по-висока ще е температурата му в края на сгъстяването). Затова на дизела му е нужна малко "чужда" помощ за да запали в много студено време.

От горенаписаното можеш да разбереш и защо старите дизели не палят - нямат достатъчно компресия поради износването и съответно няма как да качат достатъчно температура за да запалят сместа. Но пък веднъж припалят ли си работят повече от прилично.

 

Е, изспамих се и аз smile115

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.