Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект "Белослава"


SKODA 105 RS

Recommended Posts

А това от какво е станало май само аз не разбирам :(  Ръжди  в охладителната система или си правил нещо нарочно  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда, колкото 2-3 супени лъжици. До оня ден антифриза си беше бистър. Карах малко извънградско и по едно време вдигна температурата с десетина градуса и в казанчето беше чудо. Покарах така към 180 км и като се прибрах, резултата беше като на снимките. Днес свалих казанчето и го измих. След което запалих и всичко си беше по старо му, сякаш нищо не е било. Ще трябда да й направя една промивка с Calgon  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама направи промивката със мляко и шекер , че да стане три в едно :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Използвах това.  

 

Wahler%20Packing.JPGIMG_5302%5B1%5D.JPG

 

 

След кратък тест снощи, всичко изглежда нормално. Довечера предстои и по-сериозен тест, ще видим какъв ще е резила!  :pepsi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с термостат Валер,държи 87-90С,маалко височко,но съм много доволен,много е чувствителен!Това на Вюрт какво животно е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с термостат Валер,държи 87-90С,маалко височко,но съм много доволен.....

 

Това е термостат за Фаворит. За 120 държи 80гр. При продължително изкачване лятно време ще береш ядове.

За зимата е перфектен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Жоро,някъде във форума бях чел за параметрите на термостатите и допусках,че моя е фаворитов,но в началото на септември като го сложих имаше порядъчни жеги и по баири стрелката не е мърдала над 90С....А в тоя ред на мисли,да ви попитам-защо се изпотява датчика за температурата от вътре?На някой случвало ли се е?...Надявам се,че не е от 90-те градуса :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Пешо , максови неща слагаш. Без аварийно каране и приятно изкарване. На мен освен стъклата, при дъжд ми се изпотява и термомеръра и съм със 80 градусов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работаа,и за термометрите и за гарнитурата най-вече...днес колега ми каза,че си искал да я зазимяваш,ма тя не те оставя ревнивката.....поредното доказателство,че не са просто бездушен метал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубвава-лоша, това е положението! Мотора така или иначе щеше да се отваря. Не мога да му се сърдя, особено при това каране  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

И така ... пролет пукна, ние - не! :D Най-накрая времето се затопли, а и аз имах възможност да разтуря мотора. Та рано сутринта се захванах с разглобяването и след известно запъване върху болтовете на главата се яви следната гледка:

 

035088720-big.jpg?r=0

035088721-big.jpg?r=0

 

За моя голяма изненада, буталата се оказаха с равни чела, а не с изпъкнали, както би следвало да бъдат на 136 мотор:

 

 

035088722-big.jpg?r=0

035088723-big.jpg?r=0

 

По ризите още се вижда хонинга и нямат ръб, което е обнадеждаващо. Скоро ще сваля и блока, защото предстои силов ъпгрейд и ще имам нужда от достъп до скоростната кутия.

 

Между другото, Белослава си има ново другарче  :friends:  :mafia:

 

035088718-big.jpg?r=0

035088719-big.jpg?r=0

 

И едно видео, преди да я отворя:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава двойка са :friends: Честито за новата придобивка!И успех с освежаването на мотора на "Белослава" :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се е промил трети цилиндър , иначе с тоя звук к'во плашиш РС -та ли :)

С изпъкнали бутала са само истинските 130 -ки ... това е просто 136 мотор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж преди да сглобяваш бръкни между ризата и блока на четвърти цилиндър , ако има налепи-мизерии да ги махнеш , че обикновено там се събират и не може да циркулира добре ... Лесно може да ги избуташ през пробката на блока . Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехааа, виж старата баба , какви мацки сваля, като ги гледам на първата снимка май се харесват ;) Ама внимавай , Белослава, като и гледам гумите, нещо заглежда обувките на сивичката , да не и ги открадне

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега,коя от двете Шкоди върви повече?

Допускам,че е тази от ляво/поглед отпред/,ама все пак да попитам ;)

 

Качествен и удоволетворяващ ремонт ти желая!

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво момци ! По-бързо и успешно  събиране на Белослава. И честито за РС -ката. Хиляди безаварийни километри и приятни моменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

И така ... хубавото време, явно благоприятства за човъркане по класиките. Та нека и аз да се разпиша с това, което свърших тия дни.

 

След почти година от последното отключване ме завари тази гледка:

036685503-big.jpg?r=0

 

След кратък разбор, се захванах със същинската работа. Целта беше да сваля мотора и да му се направи една ревизия.

036685504-big.jpg?r=0

 

Хубавото на новите болтове и гайки е, че всичко си се разви без никакви премеждия и запъване

036685506-big.jpg?r=0

 

Така изглеждаше след подготовката за демонтаж на мотора

 

036685508-big.jpg?r=0

 

Тук вече е разкостена :
 

036685519-big.jpg?r=0

 

Бърз разбор на съединителя :

036685516-big.jpg?r=0

 

Феродовия диск е фира (голяма сила тая 136ца) :D 

 

036685514-big.jpg?r=0

 

Без много чудене, реших да направя пролетно почистване :D

036685521-big.jpg?r=0

 

След няколкократно накисване, двигателя придоби заводски вид, но снимки на крайния резултат ще пусна малко по-нататък.

 

За сметка на това, ще пусна няколко бонус снимки, на спортния колектор 4-1:

 

Не обръщайте внимание на термолентата, ще я сменям, че не стигна тази.

 

036685522-big.jpg?r=0

 

036685524-big.jpg?r=0

 

Тук за сравнение с кенче 330мл

 

036685525-big.jpg?r=0

 

036685526-big.jpg?r=0

 

036685527-big.jpg?r=0

 

И така, мотора е в София и съвсем скоро ще бъде отворен за ревизия :) Очаквайте още снимков материал и резултати от отварянето.  :banger_2:   :plate_skoda: 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво пепи свършил си много полезна работа със феродовия диск! Аз лично така не съм го цепил.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пост е специален поздрав за Сашето! Двигателя е на правилното място, нали Саше? :D 

 

036689314-big.jpg?r=0

 

036689317-big.jpg?r=0

 

П.С. Вече и в България си имаме Октавия би-мото!  :plate_skoda:  :crazy:  :moto:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер ме зарежда, така като гледам нещата.

Евала! Ако мога да помогна, само кажи и веднага ще съдействам с каквото кажеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.