Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Клеги смойта 120-ка на газ с 140км\ч по магистрала Тракия. Естественно че в рамките на 5-10 минути с тази скорост, защото човек може да пострада със слуха и нервите smile035

Публикувано
Клеги смойта 120-ка на газ с 140км\ч по магистрала Тракия. Естественно че в рамките на 5-10 минути с тази скорост, защото човек може да пострада със слуха и нервите smile035

Евала,ама това на 3та ли?! smile126

Публикувано

е, луд ли си ... аз на 120 още съм на втора бе брат...

Публикувано

не се бъзикайте с човека 140-150 е една прилична скорост, която с малко пипане се постига ако мотора му е на гас от скоро, в смисал още да не го е скапала тотално

Публикувано
не се бъзикайте с човека 140-150 е една прилична скорост, която с малко пипане се постига ако мотора му е на гас от скоро, в смисал още да не го е скапала тотално

Това си е чист спам.Аз като се пусна по инерция на Витиня вървя със 140 !!! Айде моля ви се ....

Публикувано

smile 049 е, със Настя съм стигал до 160-70, Матилда на повече от 110 по наклон в нейна полза и попътен вятър не съм я виждал... какво значение има скороста, важното е да си возиш със стил smile027

 

.. "its not about the car, its the way you drive it"...

  • 8 месеци по-късно...
Публикувано

Да си вдигна и аз малко темата, че тя .... изпаднала в трета глуха! Както всички знаем, работата по една 120ка никога няма край. Та в последно време колата претърпя още някои модификации.

Като за начало бяха монтирани фарове от BMW с идеята да ползвам заводско вградените лупи за къси светлини.

post-436-138453240183_thumb.jpg

Предстой смяна на маската под фаровете с чисто нова.

Също така задното окачване е 100% рециклирано с подмяната на всички видове тампони и гумени подложки. Най-накрая успях да набутам амортисьорите,които бях взел преди доста време. Информацията, която мога да дам за тях е Monroe,маслени,двойно действащи (задни от Е30(за такива ми ги дадоха)) Освен това монтирах и дълги полуоски,като там всичко е ново,освен кожусите и тавите на барабаните. След тази интервенция,колата изглежда така ...post-436-138453240544_thumb.jpg

post-436-138453240555_thumb.jpg

post-436-138453240563_thumb.jpg

Снимки на окачването не съм правил,че все не остава време.

Освен това е добавена допълнителна шумоизолация на пода и оригинален мокет,в доста прилично състояние. Също така, наставки на вратите и претапициран волан и топка на скоростния лост.

Предстой асмеблирането на един почти чисто нов преден мост с рейка и махане на фланците отпред и разробиване на главините на нужното м/уболтово р-е.

Публикувано

ееееййй, сподели ги накрая големите тайни, аааамаха smile048 Както знаеш, чакаме да я видим на живо стойката, сигурен съм че има доста еротична чупка вече :smt032

Публикувано

фарчетата много добре :D :smt017

ПЛАЧАТ ЗА КСЕНОНЧЕ

Публикувано

Чудесно е станало ! Свтят ли прилично тези лупи, отдавна се каня за такава интервенция....

Дали си заслужава ? Мисля , определено е по- добро решение от ксенони разни

Публикувано

Яко са паснали фаровете. И на събора ги видях. :smt017

Публикувано

Колега, ще обясниш ли как си успял да прикачиш долния край на баварските амортисьори към шкодовите носачи. При БМВ е с кръгло ухо а не с шпилка. И доколко съвпадат размерите в отворено и затворено състояние, както и самия работен ход.Благодаря предварително.

Публикувано
Колега, ще обясниш ли как си успял да прикачиш долния край на баварските амортисьори към шкодовите носачи. При БМВ е с кръгло ухо а не с шпилка. И доколко съвпадат размерите в отворено и затворено състояние, както и самия работен ход.Благодаря предварително.

Като направя снимки, ще обясня по-подробно,че сега да не си задаваме излишни въпроси и отгори. Само с 2 приказки, правят се "Г"-образни планки,които да свалят малко надолу амортисьора, от което се компенсира разликата в дължината (хода е идентичен) и се решава проблема със захващането,чрез болт,който минава през 2те планки и тампона на амортисьора.

фарчетата много добре :D :smt017

ПЛАЧАТ ЗА КСЕНОНЧЕ

Затова ги монтирах,след като се сдобих с нужния комплект ксенони. Сега се чудя за дългите,че нещо им куца :D

Чудесно е станало ! Свтят ли прилично тези лупи, отдавна се каня за такава интервенция....

Дали си заслужава ? Мисля , определено е по- добро решение от ксенони разни

Лупа без ксенон е като дизел без турбо,ако мога да направя такава метафора :D Определено светят доста добре.

  • 7 месеци по-късно...
Публикувано

И в този паметен ден, Белослава чукна 32 лета :smt004 smile159

Публикувано

Честито! Тема щях да пусна но бях забравил. Много хубаво е, че все още е сред нас, въпреки, че съжаляваш, че си я правил ;)

  • 6 месеци по-късно...
Публикувано

Малко нови ламарини :)

post-436-138453328304_thumb.jpg

Публикувано

Брат, от къде взе маската и за колко. Имаше ли други? Имаше ли прагове, задни калници, врати?

 

Иначе много добре си направил с твоята, още Бонев, докато беше тук ми каза, че нещо не е боядисана хубаво и затова избива. Поздравления за новия фасон!

Публикувано

Ейй махна го тоз ръждилник най- после. Ще я боядисваш ли или така ще си стои? smile048

Публикувано

beloslava bocanegra,като seat-а:

 

images?q=tbn:ANd9GcQ_3RknAAG1V3_x103qd50m3ntgtRHZALvmY9NxSmdhD9fJ6IFhEg

 

но според мен е хубаво да е beloslava bocablanca.

отдавна не беше писал нещо за колата, радвам се, че си я подържаш още.

Публикувано
beloslava bocanegra,като seat-а:

 

images?q=tbn:ANd9GcQ_3RknAAG1V3_x103qd50m3ntgtRHZALvmY9NxSmdhD9fJ6IFhEg

 

но според мен е хубаво да е beloslava bocablanca.

отдавна не беше писал нещо за колата, радвам се, че си я подържаш още.

 

За сега ще остане така, а като реша да я пребоядисвам ще го премисля отново. А иначе има още доста неща, които да покажа, но за съжаление имам все по-малко време и още по-малко финанси за да я поддържам.

Публикувано

Забравих да спомена, че има и малки промени в генерацията :)

post-436-138453328712_thumb.jpg

Публикувано
по-малко време и още по-малко финанси за да я поддържам.

 

Не се отказвай! Колата ти е за пример. Ако нямаш пари, закарай я в гаража в Трявна и я зарежи, но не я продавай.

Публикувано

Поздравления !

Само крайното гърне ли е сменено или и колекторите са пипани ??

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.