Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов внос.....


От коя страна предпочитате да закупите автомобил "втора употреба"  

44 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Въпросът е друг.

Знай че в Австрия зимата пръскат с химикали по улиците и аутобаните да не се заледява, а от там има доста изгнило по колата, но пък си имат ТЮВ, което е добре откъм техническата част на въпроса.

В Италия колите пък минават на преглед като в БГ- само талона, което не е добре откъм техническата част на въпроса, иначе аз там не видях неударена кола, всички бяха с леки(някъде и по-сериозни) удари.

Италиянците са немърливи, карат с едно масло по 50-60 та дори и 80хил. километра и след това продават.

 

Най - добре е да си търсиш кола внесена от Швейцария(държавата е малка и няма къде да се навъртат много километри + това имат много високи глоби за превишена скорост и карат максимум с 120км/ч и изключително строги изисквания по техническата част на колата), която е минала през един собственик в БГ (обслужена е за това време тук) и си свиркай.

 

Успех!

НО НЕ СИ ВЗИМАЙ КОЛА ОТ ТЕЗИ ДВЕТЕ СТРАНИ, НАЙ-ВЕЧЕ ИТАЛИЯ!

ЩЕ ТЕ Е ЯД КАТО КУЧЕ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта Джета я взех 10 годишна от Австрия, и досега - вече 19 години няма никаква ръжда :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситроена, който продадох, беше целия в корозия дори и по рамата, а там видях как се разлепят подметки на обувки от химикалите.

Може би пръскат последните няколко години, но е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен въпросът е да се гледа и да имаш късмет. Директни наблюдения имам в-у 3 коли - 2 от Италия и една от Чехословакия :) Какво да ви кажа, с италианките дребни кусурчета, а Фаворитът се кара много :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ще кажете за колите втора употреба от ШВЕЦИЯ?! В момента съм там! Над 110км/ч никъде не се дига...НЯМА една дупка по пътищата, направо съм възхитен!

Поздрави!

Едит: От нашата любима марка Шкода се срещат САМО Октавии...Малко се дразня, че един базов модел тук има повече неща от този в България...но все пак стандарта наистина е друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личния ми опит с колите, внос от Италия, искам да изкажа мнението си че не са от най-надежните ;) докато от Австрия нямам преки контакти, но предполагам ще са по-читави, поне според мен. Общо взето всички тия глупости от рода - карана от жена до магазина, сервизни книжки и т.н. вече се изтъркаха, лично мое мнение, но много още продавачи използват тези "трикове".

Най-хубавата кола - новата и служебната! ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай от Австрия!!! колегата което каза това за корозията е прав. Другия интересен момент е че няма разглабяне нищо по тях. Масово се късат болтове, само бели. От Италия всичко е късмет. От Швейцария много рядко се внасят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен от къде е няма кой знае какво значение. Всичко си е до човека който я е подържал. Имам познат който се занмава с внос на коли и като цяло е голям измамник. От Германия ги внася и каза че там масово опредетелни марки са внос от Италия. Звучи доста тъпо , но може и да е истина :roll:

 

На мен Опела ми го купих от българин който го е карал тука, но той го е взел от Италия и за сега ( да чукна на дърво) съм сменил един обтегач(20лв) на обслужващия ремък и тва е. Пеоблеми други за сега нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Италия съм чувал че са сравнително на по - ниски цени но не много надеждни- нямам лични наблюдения. Моята Октавия един приятел ми я докара от Германия. Доверих му се понеже работи вече дълго в сервиз там и колата е огледана напълно. За сега съм много доволен за 7-8 годишна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен най-гадното е че нашите вносители/автоджамбази/търсят и внасят най ефтините занемарени и скапани коли.За да имат по гол.печалба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гласувах за Италия! Предпочитам да правя мотор, отколкото ламарини :evil: . Просто второто никога няма да стане като заводско!

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гласувах за Италия! Предпочитам да правя мотор, отколкото ламарини :evil: . Просто второто никога няма да стане като заводско!

 

Поздрави.

 

smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гласувах за Италия! Предпочитам да правя мотор, отколкото ламарини :evil: . Просто второто никога няма да стане като заводско!

 

Поздрави.

 

И аз съм на това мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз гласувах за Австрия. Може да е по-добре да се ремонтира мотор но гаранцията да стане като заводски е още по-малка. Има предвид ментетата части които се продават на нашия пазар. Всичко е много относително. И ако се кара колата да я прави майстор и той като си остави ръцете някъде из двигателя тогава .....

Най важен е първоначалния оглед и КЪСМЕТА :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз гласувах за Австрия. Може да е по-добре да се ремонтира мотор но гаранцията да стане като заводски е още по-малка. Има предвид ментетата части които се продават на нашия пазар. Всичко е много относително. И ако се кара колата да я прави майстор и той като си остави ръцете някъде из двигателя тогава .....

Най важен е първоначалния оглед и КЪСМЕТА :D

 

А ламарините от ИнтерКар3000 ли ще си ги купуваш? Това е една Одисея без край. И е дооооста по-скъпо от това да направиш основен ремонт! Ако ми изтропа мотора на италиянката, мога направо да го сменя с друг - от Австрийка, ама ако на тебе ти е прогнил пода, какво... ще смениш купето с на италиянка ли? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега прав си. Аз имах предвид ако се прави ремонт на двигателя. За директна смяна с друг не се сетих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям chovek само заради последното изречение.

Голямо значение за каквото и да е било има късмета. колите като някакъв вид вещ не правят разлика. хора от форума на които октавиите са хванали паяжини след 130км/ч имат такива проблеми че... аз за 50к км нямам излизане от гаража без поне един път колата да не мине 3500 оборота и пак нямам никакви проблеми. не знам дали ще издържи така още 100 или 100к но е факт че не толкова познанията или поддръжката имат значение.

както можеш да вземеш пълен боклук от италия така може и да се окаже ужасно надеждна кола. въпросът е да не предизвикваш съдбата и просто да си караш без да ти пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за Италия, но в краина сметка си е въпрос на късмет. А относно търговците в България и Германия няма голяма рзлика защото и там са предимно сърби, турци и руснаци. Ако знаеш горе долу език и си купиш кола от собственик е добре ама излиза по трудно и скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фабиана е потвърждение на правилото. Внос е от Италия, има доста драскотини и ожулвания. Консумативите й бяха наред, общо - взето, макар че аз смених масло, филтри, направих реглаж, ама смятам, че това се прави на всяка новопридобита кола, независимо от къде. Скоро смених и акумулатора. Не съм сменяла накладки и нищо по ходовата част, защото ми казаха, че са наред.

 

Преди да я взема я водих на диагностика. Казаха, че двигателя е ОК, изгорелите "лоши" газове отговарят на километрите и т.н да не затъвам в подробности, че и без това не съм много наясно..

 

И отново потвърждавам правилото, че кола на старо е въпрос на късмет и при всички положения трябва да се отдели сума като "застраховка срещу изненади". И също твърдя, че след каране една година може да се каже в какво състояние точно се намира возилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за Австрия, не защото ме е страх от правене на мотор. Просто повечето италианки са се едно прасета за живели вътре и отвън коне да препускали, прогорени седалки изкъртени пепелници... Това беше състоянието на една Тойота Карина която си бях харесал - отврат приповръща ми се.. ,а и по нов и непознат мотор/ако сменяш марката/, докато влезеш в час...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам за Австрия защото докато бях там на гости (докато си търсех моята хубавица, която в последствие купих от Холандия :mrgreen: ) се заговорихме, че там е доста по-ефтино да смениш частта с нова (оригинална) отколкото да я ремонтира. Пример: Уекинко чукнат преден калник на колата на моя хазяин и добър приятел, който един средно-статистически и интелигентно БГ тенекиджия би оправил за има няма няколко часа и за нищожна сума, там се оправя, като се заменя с нов. Защото поправката на калника + разхода за отделеноте време на монтьора излиза повече от закупуването на новия и монтирането му!? Факт!!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.