Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дайте идея за проблем с токовете!


sevie

Recommended Posts

Здравейте , колеги!

Проблемът е следния: паля колата, слагам панела на касетофона и си пускам музика ( касетофона е свързан така, че работи и при изваден ключ от таблото), светвам фаровете и в този момент касетофона се изключва за няколко секунди след което пак се включва и продължава да свири.

Потеглям с колата и след няколко метра включвам климатика. В момента, в който направя това, касетофона пак се изключва за няколко секунди. Продължавам да карам и ако е тъмно навън при всяко натискане на спирачките фаровете ми премигат ( т.е. гаснат за секунда и пак светват). Прибирам се пред блока, паркирам и при включен касетофон и фарове кася колата. В момента, в който завъртам ключа касетофона и фаровете изключват за момент и пак се включват.

 

Всички тези неща се случват понякога ( в смисъл не при всяко включване на консуматор се изключва касетофона или фаровете) и не знам къде да търся евентуален проблем.

Да имате някакви идеи или да ходя на специалист да погледне. ( То какво се гледа в тези случаи ? )

 

Благодаря предварително за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако направиш един тест на VAG COM и ти покаже ГРЕШКА КЛЕМА "30", в което съм почти сигурен, значи е това:

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 4%E8%F2%E0

 

 

Решението на проблема е описано вътре, така че - успех (ако излезе това де). Поне сега навън не е -20 градуса. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко разказано от теб си мисля , че имаш някъде хлабава връзка. Не ти е стабилно напрежението на "борда" :) .

А щом и фаровете мигат трябва да се търси нещо общо за всички консуматори. Може да видиш и клемите на контактния ключ , блока с релетата, клемите на акумулатора, кабелите по алтернатора и т.н.... :D

Но щом нямаш голям опит ( както разбирам) не е задължително , но е препоръчително :D да се довериш на автоелектрик !

 

п.п. Например CD-тата SONY при падане на захранващато напрежение под 11,5-11V се изключват до възстановяването му в нормални граници. При други марки не е така...Pioneer не "гаснат "

дори в момент на въртене на стартер!!! :D Различни марки - различни решения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, ти си голям майстор, сигурен съм че много хора са убедени в това.

 

Преди един месец ходих на диагностика и наред с многото грешки в паметта, които ми показа компютъра имаше и грешката 029С - Напрежение на акумулатора кл.30 - прекъсване.

 

Човекът тогава ми каза, че това се е получило при махане на клемите на акумулатора когато са ми монтирали алармата или газовата уредба и аз не му обърнах внимание.

Явно и този майстор толкова е разбирал.

 

Благодаря за бързия и полезен отговор. Още утре ще водя Шкодата на майстор с принтирания твой пост за решението на проблема :)

Благорадя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същите симптоми, с тая разлика че нямам грешки в паметта.

До момента не съм открил проблема, а съм проверил доста клеми и връзки. Разследването продължава.

Кажи какво е станало при електриджията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко отворих капака на въпросния блок, огледах кабелите, но никъде не видях клеясали клеми. В понеделник ще водя колата на майстор, който да погледне по - професионално.

Ще пиша като има резултати.

 

А иначе днес ситуацията беше още по - лоша. Докато си карам, касетофона се изключи няколко пъти без да съм пипал нищо друго. Освен че е доста изнервящо, си мисля, че това се отразява на цялата електрическа система на колата. Дано проблема се оправи скоро!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не се вижда там :) . Струва ми се , че си отварял капака на бушоните....Трябва да се свали кората над краката на шофьора ( под кормилото). Там са сноповете кабели и клеми...и е нужно добро НАГЪЗВАНЕ или нещо подобно... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте!

Днес водих колата при ел. техник за проблема с токовете. За мое съжаление колата си работеше перфектно и не можах да покажа на майстора за какво става въпрос. Той махна таблото и обстойно прегледа всички възможни кабели и клеми, който се виждат при прилично "огъзване". Никъде не се видяха клеясали или слаби връзки, човека притегна всички болтове и гайки, сложи ми един зумер за забравени фарове ( защото моят не работеше) и затвори таблото. Тъкмо си тръгвам , пускам касетофона, и при включване на фаровете - касетофона спря за 2-3 секунди. Майстора извади касетофона и започна да замерва кабелите при включване и изключване на климатика, фарове и други консуматори. При всяко включване на климатика фазомера премигваше, а по едно време лампата в купето започна да свети слабичко като свещ. Майстора притегна клемите на акумулатора ( които не бяха хлабави, нито мръсни) , напръска ги с WD-40 и ме прати по живо по здраво да си ходя. Неговото мнение е, че проблемите идват от акумулатора ( който е 44 Ah). Преди месец на VAG-COM ми казаха, че акумулатора не е изхабен.

Вие какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам от техническата информация на сайта, за Октавиите с бензинови мотори акумулатора трябва да е между 44 и 60 Ah.

Моят съвет е да намериш от някой приятел добър акумулатор 60 Ah и да покараш с него няколко дни, за да видиш дали ще имаш проблеми.

Мисля, че е много възможно акумулатора ти да е почнал да се сдухва и оттам да идват проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Днес водих колата при ел. техник за проблема с токовете. За мое съжаление колата си работеше перфектно и не можах да покажа на майстора за какво става въпрос. Той махна таблото и обстойно прегледа всички възможни кабели и клеми, който се виждат при прилично "огъзване". Никъде не се видяха клеясали или слаби връзки, човека притегна всички болтове и гайки, сложи ми един зумер за забравени фарове ( защото моят не работеше) и затвори таблото. Тъкмо си тръгвам , пускам касетофона, и при включване на фаровете - касетофона спря за 2-3 секунди. Майстора извади касетофона и започна да замерва кабелите при включване и изключване на климатика, фарове и други консуматори. При всяко включване на климатика фазомера премигваше, а по едно време лампата в купето започна да свети слабичко като свещ. Майстора притегна клемите на акумулатора ( които не бяха хлабави, нито мръсни) , напръска ги с WD-40 и ме прати по живо по здраво да си ходя. Неговото мнение е, че проблемите идват от акумулатора ( който е 44 Ah). Преди месец на VAG-COM ми казаха, че акумулатора не е изхабен.

Вие какво мислите?

този проблем е допустимо да се получава само при палене.Виж с др.аком. и после дублирай захранването на уреда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая ще го разнищим, м@мк@ му и проблем. Я пак я закарай на майстор и го помоли две неща:

1. Да провери МАСАТА на акумулатора.

2. Да извади т.нар. "Х" реле. (Електричарите го знаят много добре кое е точно) ако не знае - релето, дето "откъсва" всички захранвания при палене. Ако толкова не може да го намери кое е - да стигне до блока с релетата - долу над краката на шофьора и да тръгне да "върти" на стартер. Миг преди да завърти стартера (ключа се върти мноооо-о-о-ого бавно) едно от тях прави "цък" и всичките токове угасват. Да го изкоруби, да му провери клемната вложка хубаво (за лош контакт) а на самото реле (след разглабянето му) - за "студена" спойка по краката му. (Да презапои всички крака наново)

 

Ай, шъ му и шиб@н проблем - от време на време (синдромът на затворената кутия) - ту го има, ту го няма. Най ги мразя тия точно ядове...

Успех и пиши. Живо ме интересува!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте отново.

Откакто пръснахме с WD-40 върху клемите на акумулатора колата спря да прави предишните проблеми. Единственото , което остана като проблем е гасненето на касетофона при изключване на двигателя ( но това го прави изключително рядко и не ме дразни чак толкова). Именно защото нещата се оправиха, сега никой електротехник не иска да отваря и да проверява релетата, защото не знае какъв е проблема и няма да знае кога го е отстранил ( честни са във Варна техниците :) ). Засега оставям нещата така както са, а ако някой ден имам път до София, Боби, да знаеш, че ще дойда за профилактичен преглед.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.