Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект "Франкенщайн"


The Best Forman

Recommended Posts

Всичко започна с купуването на един Фаворит за части миналата есен ... колата беше претърпяла доста сериозна катастрофа в крайпътен насип , в следствие на което почти цялата предница беше за гараж , което и стана

 

006495205.jpg

 

Пролетта разфасовахме с Коцето /malkiq/ един Фаворит и постепенно нещата почнаха да идват на местата си

 

006495207.jpg

 

006495208.jpg

 

Закърпихме му дупките

 

006495210.jpg

 

006495214.jpg

 

006495215.jpg

 

Малко козметика и разкрасяване

 

006495213.jpg

 

006495204.jpg

едвам хванах Владо / единият от инициаторите / да удари една ръка и той взе , че тури лявата :mrgreen:

 

И така след дълъг престой по банкянските ливади Франки скоро ще се търкаля по софийските улици smile152

Като му сложим боичка ни чака трета фотосесия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена!!! Номера на рамата как ще го догодиш за пред КАТ?

 

Номера на новия кош е маскиран т.к. е набит на ламарината над фаровете , а на моя е на планката над тампона на водната помпа и преместих цялата планка и всичко е оргиналдъ ;)

 

Коце , тебе ще те тормозя за боядисване ако майстора , който боядисва Формана ми спретне някой номер , тъй че не се коси , па и колата си отвися цяла година на трпчета и за някоя и друга седмица няма да го праим на въпрос smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, присадил си му предница, ама сега ако му просадиш и задница от Форман те признах :mrgreen: .

 

П.п.: Браво, доста работа сте свършили. Поздравления и очаквам развитието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко , мислил съм го , ама по - добрия Форман е един и няма нужда от реплики , макар че не е в най - добрата си форма в момента / цялата тежест на ремонта я извлече / но се надявам малкото братче да върне жеста , а и много трудно се намират стъклата на багажника и пластмасовите кори ;)

Работата в момента е в доста по - напреднал стадий т.к. фотографа /Владо/ ходи на работа и се мярка събота или неделя и точна хронология на ремонта немога да спретна , но вече е с изкитван заден капак и опъната дясна страна ... остава малко работа по лявата и отива в камерата :mrgreen:

 

Ей това беше под стъклото

 

006529970.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие в застой ... тежката работа приключи - няма дупчета и неравности и остана само бояджийската работа

 

Задния капак е измазан вътре и вън по всички шевове и китван на мястото на кръпките

 

006595043.jpg

 

006595045.jpg

 

006595049.jpg

 

Направих си вежда , па да видим колко ще изкара

 

006595042.jpg

 

Дясната е сменена и опъната / не много професионално , но все пак цялата система е "Направи си сам от дърво салам"

 

006595047.jpg

 

Творението - тоз ъгъл беше обърнат на обратно :mrgreen:

 

006595048.jpg

 

Вече е измита и матирана и тези надписи не се четат

 

006595041.jpg

 

006595040.jpg

 

На майсторите превоза

 

006595109.jpg

/на Владо Фелицията е много срамежлива и все се крие зад батко си :mrgreen: /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо , остави го нек си мрънкя ... от миналата седмица има наложено вето да се доближава до кола с друго освен с ключ за палене , макар че и с него може да одере някъде боята :mrgreen:

Сега малко да се похваля ... от вчера съм горд собственик на комплект Xenon за Н4 / подарък от колегата medium33 / и понеже колата няма да се отрупва с екстри реших поне да свети като за А група / както казва Пешко (medium33) / ;)

Цвят нямаме още т.к. отнесох поредната тесла , а и ми намериха няколко кусура по предния капак , но има надежда поне шприц да има скоро време ... тогава ще има и снимки на разни дребни цветови доработки по интериора .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Началото на края на пълната промяна - имаме си нова боя / не е перфектна , но от самото начало имах резерви към българската боя от Световрачaне /

Ето го крайния резултатат :

 

006975339.jpg

 

006975340.jpg

 

006975338.jpg

 

006975560.jpg

 

Кръпките и скуплтурите са станали почти идеално :

 

006975562.jpg

 

006975325.jpg

 

006975327.jpg

 

006975328.jpg

 

Малко вандализми с бормашината и емблемата е сложена

 

006975330.jpg

 

006975331.jpg

 

006975332.jpg

 

Мотора и скоростите вече са си на мястото ... хиляди благодарности на Владо , който се справи отлично с ролята си на трети крик и то ИНТЕЛИГЕНТЕН :mrgreen:

 

006975329.jpg

 

Остават още много дреболий докато тръгне , но тежката работа е вече минало smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е следващия проект , но няма да слагам крила , че са много скъпи курсувете за пилоти , а и по - сигурно се чуствам на земята на 4 колела отколкото във въздуха ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разреждахме и пръскахме според указанията на кутийте - на 4 атм. , но с по - малка дюза , цедихме по два пъти , но самата боя трудно покриваше и много бързо дърпаше ... може би и беше много топло , но тва въобще не ми е проблем като я опече хубаво слънцето ще я полирам , па да видим кво ще излезе ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

според мене и слабите ми познания към боите тва е гъста боя , ако е на ниски атмосвери ще стане така но малко от малко ще распъне боята когато поседи малко на слънце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

008423213.jpg

 

Опитното зайче Франки си има гърнета и не просто гърнета , а цялата изпускателна система без катализатор и без заварки и допълнителни тръбички ;)

Трика в цялата работа е преместването на ламбда сондата на изпускателния колектор на мястото на тръбичката за диагностика - разпробива се с 16 мм. бургия и се прави резба 18Х1.5 т.к. отвора е с диаметър 10 мм. и на това място се завива сондата , а назад се монтират двуцевка и средно гърне от карбураторен двигател без катализатор :mrgreen:

За сега толкоз следващия път ще Ви покажа трансплантация на задна чистачка от Фелиция на Фаворит :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Млкото коп****нце ми върти някакви злобни номера ... та до къде го докарах след няколкото поредни ходения миналата седмица и таз , когато съм първа смяна успях да събера целия мотор , водната система барабар с монтиране и връзване на изпарителя , мотирах ECU то и цялата му инсталация , всички силови проводници , тунинговах филтърната кутия т.к. опираше в ролбара , налях антифриз и к'во да видя днес като отидох да сменям маслата и да го подготвям за големия ден - ОТ МОТОРА ТЕЧЕ ВОДА КАТО ПРОБИТА ЛЕЙКА ](*,)

Като изключа пропуска на майстора , който прави една шпилка на изпускателния колектор и е пробил водната риза и съответно не я е залепил както обеща и аз като пръв балък монтирах главата без да му проверя майсторлъка , та сега наново демонтирах колекторите и ще я лепя , па дано стане , но по - големия проблем е воднта помпа ... И ТЯ ТЕЧЕ ](*,) ... имам водна помпа , която свалях от една Фелиция заради лек шум в лагера , но всичко друго е ОК / или поне беше / , а моята като вземах колата не течеше , а сега направо капе от фибъра ... дали и таз дет имам ще е на същия хал ... отделно тя е с клиновидна шайба , а моита / на колата / е многоканална ... дали при смяната на шайбите няма да прецака , щот май нещо се нагряваше ???

Цялата работа е , че не ми се дават още 100 лв. smile118

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го въпросния монтаж на фелициево моторче

008612738.jpg

Съответно стеблата са различни и се налага прекрояване на капака , но Фаворита е някакъв мелез старо купе нова иснсталация , та по удачния вариант е тоз фелициево моторче с куплунг подходящ за инсталацията , но се наложиха промени - разместват се местата на (-) на моторчето и импулсния (+) от ключа и става адидас :mrgreen:

А това е въпросната самоделна стойка заела мястото на ECUто

008612824.jpg

 

008612867.jpg

 

008612870.jpg

 

Самата тя е изработена от високотехнологични :mrgreen: дълбоки гайки 8Х20 заварени за две стойки за изпарител , към които е заварена стойката за обогатителя за малки обороти / или както се казва голямото черно кюмбе / , а самото ECU монтирах на стената на купето зад моторчето на чистачките без стойка . На самата стойка остана даже място за газовия клапан smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е деня на Поксипола ... де що видя лепя та пушек се вдига ... шпилката на главата залепих и вече не тече , при смяната на помпата две от четирите шпилки се отвиха от блока ... и тех залепих ... на края напълних системата и "новата" помпа просълзя леко , но след две три завъртания спря и стигнах до извода , че като поработи ще закисне , та и залепих отвора и сега ако иска да текне може , ама през лагера :mrgreen: ... само дето колата вече е префасонирана за трапецовиден ремък ... утре ще има снимки , па ако запали може и клипче да и спретнем smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е деня на Поксипола ... де що видя лепя та пушек се вдига ... шпилката на главата залепих и вече не тече , при смяната на помпата две от четирите шпилки се отвиха от блока ... и тех залепих ... на края напълних системата и "новата" помпа просълзя леко , но след две три завъртания спря и стигнах до извода , че като поработи ще закисне , та и залепих отвора и сега ако иска да текне може , ама през лагера :mrgreen: ... само дето колата вече е префасонирана за трапецовиден ремък ... утре ще има снимки , па ако запали може и клипче да и спретнем smile152

още на първия ти пост щях да ти напиша,че щом на 1 помпа и шумят лагерите,най вероятно е пуснала антифриз -лагерите са били намокрени /дупката обикновенно е от горната страна и става като ваничка,а знаеш антифриза се навира на всякъде-семеринга на лагера не може да го спре/и за това шумят.Според мен нямаш достатъчно опит и не се обиждай като те критикувам понякога.Аз не правя 1 кола ,а по 1 на ден и то всеки ден.Няма смисъл да си играеш да я слагаш и да си мислиш че ще закисне :!: Въпрос на време е да протече

Иначе за проекта ти -евала за усърдието и труда дето влагаш-браво :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раз(С)крита камера в Банкя :mrgreen: http://www.vbox7.com/play:786fd47e

След година мълчание му чухме гласа , следващата стъпка е да му махнем патериците и инвалидния стол ... демек прибираме го у дома на колела , а не с рапатрак :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

големия проблем е воднта помпа ... И ТЯ ТЕЧЕ ](*,) ... имам водна помпа , която свалях от една Фелиция заради лек шум в лагера , но всичко друго е ОК / или поне беше / , а моята като вземах колата не течеше , а сега направо капе от фибъра

 

Сори Гена, чак сега го прочетох, иначе мога да ти подаря една "читава" фаворитова помпа /ако я намеря де ;)/, но доколкото съм запознат, над 100 х. км е препоръчителна смяната на помпата /барабар с тампона/ с чисто нова. Аз лично съвсем скоро като сменям веригата мисля и това да направя - по-добре нова, дори и китайска, отколкото употребявана в неизвестно състояние :idea:

Иначе браво за постигнатия резултат, сигурно си много удовлетворен след дългата борба за съживяване на мъртвеца :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но проблемо Митак , аз вече я циментирах "новата" помпа и няма капка , макар че и без поксипола нямаше да протече ... явно и трябвало малко време фибъра да влезе в час , щот самата помпа беше почти нова ... тва на колко трябва да се сменят зависи много с какъв антифриз се кара колата и другото , което е определящо е качеството - дали е правена в сряда или в петък ;)

Удовлетворението ще дойде като го видя , че хване пътя , а извода поне за мен е ... ЗА БОГА , НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА НА ПОЛЯНАТА :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остна един проблем , за който незнам къде да пиша , но ще го плясна тук пък по - нататък може и в раздела за Фаворит да пусна една темичка ... та значи при отваряне на картера видях , че ризата на първи цилиндър пуска по една малка капка антифриз и понеже вече затворих главата , а и ми беше мерак да му чуя гласа го събрах и запалих така и за 15 - 20 мин. работа на място и загряване до работна температура маслото остана бистро ... дали да се надявам , че след още малко работа на двигателя ризата ще спре да капе или да се ориетирам към ново отваряне на мотора ... апропо при отварянето на главата проверих ризите и нямаха грам подвижност , а и коляновия вал не съм мърдал та да се е разместила ... днес пак ще проверя нивото на водата и състоянието на маслото и вече ще му сипя тунджа да се види и той у бензин :mrgreen:

Очаквам предложения и предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди до най близката закусвалня и купи 1 баничка с 1 бозичка.Почерпи фРАНКИ с 1 бозичка 500мл.и 1 яйчице -като е студена :!: После палиш да загрее хубаво докато завърти перката.

Гаранция няма да протече от ризата до следващото отваряне на мотора

А за тебе баничката ;) -да я хапнеш докато чакаш да загрее

поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бозичката остава за по - натам , щот Бат Франко Убавеца ме изненада приятно ... не си е затрил и капка водица smile152 , но това е полезна рецепта ... бях чувал за яйце и червен пипер , но таз е нова ще си я запиша в готварската книга smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сложиш присадка за запушване не е ли същото :!: :!: :!: :!: :!:

пък и не се запушва с-мата от това

бозичката е най ефективна-има микро частици които набъбват втасват навират се и т.н. ;) а яйцето е за първоначалното запушване-може да се сложи и само белтъка,всъщност той върши работата.

Присадките които се продават повече запушват вредно системата-особено алуминия на прах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сложиш присадка за запушване не е ли същото :!: :!: :!: :!: :!:

пък и не се запушва с-мата от това

бозичката е най ефективна-има микро частици които набъбват втасват навират се и т.н. ;) а яйцето е за първоначалното запушване-може да се сложи и само белтъка,всъщност той върши работата.

Присадките които се продават повече запушват вредно системата-особено алуминия на прах

 

Каквото и да сложи то е да запуши там кадето се цеди водата/тоест помага при нещо по-голямо/ при леко и рядко капене ще запуши нещо друго/примерно тръбичките на радиатор които са позапушени от варовик или мрасотия и ще ги довърши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са тез глупости бози и тем подобни после що нямам парно защо набаира ми загрява и още 5 теми че щкодата нямала парно и загрявала влагаите малко техническа мисъл в това как яицето ще запуши нещо без да запуши друго нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.