Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Haldex проблем???


iwanst

Recommended Posts

Мдам разходих се 2 пъти до морето и сега почти постоянно ми свети един триъгълник с удивителна на таблото, това е лампичката и за ЕСП-то. А от задния диференциал на спряла кола на контакт се чува някакво виене след кратко локализиране стигнах до нещо наречено Халдекс контрол унит според етоса за 600 евро и то вие като моторче дето се опитва да се намести. Някои ако е имал случки с това чудо да помага че зеха да ме плашат с ЦИФРИ... Незнам кво става с тия коли турбини на 2 години сдават багажа, да не говорим че ми нагоря бушона на вентилаторите при връщането от морето и спряха вентилаторите, климатика и двигателя взе да се опитва да прегрява и как се узорих да открия кои е бушона....

 

П.П. Гледам из нета пише смяна на маслото на 60 000 ... лошо. Купих масло -1 литър и някакъв филтър(в ЕТ ми предлагаха и някакво 275 мл. ама решиха че последно е това от 1 л. и точно толко събира) а в интернет гледам масло в стил силикон тубичка като 300мл. и съвсем друг филтър???? И започвам да си мисля че има два филтъра и две масла на два различни чарка.

П.П.2. Последно на 60 к. км. се сменя маслото в задния диференциал които е зад халдекса и разпределя между двете задни гуми, събира 1литър масло и се източва през долната пробка а се налива от странична. На халдекса които зацепва кардана към задния мост и се намира пред този диференциял се сменя филтърен елемент и маслото е в тубичка като силикон. Силикона се нагнита през пробката за изтакане. На на новата октавия и старата и маслото и филтъра са различни и по погрешка ми бяха дали за новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие... че стана много оплескана темата...то маи само аз си пиша в нея, плаша се маи само аз имам такива проблеми.

Смених маслото-30лв. и филтъра-60лв. някъде на халдекса (за филтъра ше е слабо да кажа че е заврян на кучето в г...а), филтъра оригиналния беше метален, а новия от еуратек пласмасов. Изтрих грешките по колата с вагкома качвам се на магистралата за Варна (тя по скоро е за Правец) 30 километра натам 30 наобратно кам софия до кам 180 - един с едно бмв си мислеше че много бега , закачам новия вагком 704.1 с които се сдобих оня ден точнозаради 4х4то и то дава масло в халдекса 57 градуса някви два суича опереитинг ала бала никви грешки нищо несвети по таблото. Лягам си щастлив - размина се само с масло... е да ама не... днеска сутринта същата музика от долу щрака се едно имам мотор4е за 4иста4ки в задния диференциал и то на спряла кола на контакт а на таблото пак свети триъгалника и още несъм гледал кви грешки трупа в 22 AWD контролера....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май много малко са колегите с 4x4 и за това си пишеш сам...но иначе е чудесно това че споделяш проблемите си

така ако някой друг има подобни проблеми ще има основа на която да стъпи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не ходиш в еуратек да я видят? smile117

 

Е то така и стана лошото е че от понеделник я мъчат трети ден и още не могат да кажат категорично Ето това е проблема.... Честно казано изненадан съм от ентусиазма им мислех че ще се предадат на още в понеделник. Само дано не ме изненадат с 3 дена по 8 часа по 50 лв. на час = 1200 лева диагностика...:)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.