Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

към специалистите : мога ли перпендикулярно на първичния вал на с.к. където се пада точно върху аксиалния лагер да се пробие дупка и оттам да се смазва евентуално лагера и вилката ?.

мисля да навия и резба и да се затваря с подходящ болт

Публикувано
към специалистите : мога ли перпендикулярно на първичния вал на с.к. където се пада точно върху аксиалния лагер да се пробие дупка и оттам да се смазва евентуално лагера и вилката ?.

мисля да навия и резба и да се затваря с подходящ болт

 

Тодоре!!! Това е крайно непрактично решение. Без разглобяване нищо не може да смажеш. Пък и защо ти е да смазваш аксиалния лагер и вилката :roll: ? Какви са симптомите? Я разкажи.

Публикувано

Втуклата на вилката е телонова и това масло или грес или квот искаш да слагаш ще доведе до много качествено полепване със стърготини от феродо ... по - скоро потърси втулка да смениш ако много се е разхлопала вилката ;)

Публикувано

то може,но не е необходимо

Публикувано

ми симптомите са че на около 30 000 км,пък и по-рано лагера почва да върви накриво и изяжда зъбите на прит.диск оттам дори ми е влизал накриво в него,троши се и т.н.

казват ми че е от прит.диск но аз мисля че е от лагера.и за да удължа живота му малко мислех да се посмазва отвреме на време,но ако наистина причината е във втулката може и да се замисля откъде тръгват проблемите ;)

Публикувано

Смени вилката със смазване или без като е изядена контактната повърхност винаги ще чупи лагерите .

Публикувано

за коя контактна повърхност говориш?между вилката и лагера или...?

Публикувано

Да ... моита също чупи лагер веднъж и при смяната на съединителя загледах вилката - ръбовете и бяха остри т.к. тез повърхности са покрити с мек метал и се износва с времето и лагера почва да хлопа върху вилката и да се криви и отделно реже ламарината на лагера ... аз нямах време да търся вилка , та запилих само ръбовете и за сга няма ядове , но съм навъртял само 20-на хиляди / съединителя е Сакс , а предишния беше Делфи (стар Локхийд) / ... обърни внимание на тез работи при смяната на съединителя .

Публикувано

и моя е закс и досега изкара едвам 35 000 км,но с няколко навивания на жилото и с няколко смазвания ,но ту е мек,ту не дава да се натисне.а за вилката ще видя ,но мисля че трябва отгоре да се заварява при смяната.един познат каращ форман също казва че проблема идвал от прит.диск и си бил сложил от 120 някакъв оригинален(затова и аз мислих за този вариант) и му 150 000 км изкарал ,което не е лошо :D

Публикувано

нещо в тези "комплекти" дето ползваш лагера не ляга правилно или на достатъчно площ върху пластините на притискатела :!: :!: :!: :!: :!:

разгледай пак,виж-сравни как е при други марки коли-комплекти

Публикувано

Сетих се още нещо дето направих - обърнах щифта , който държи лагера т.к. беше поизяден , но без да си го свалил няма как да намериш същия ако тръгнеш да го сменяш и него ... от това също може да се кълчоти лагера ;)

Публикувано
нещо в тези "комплекти" дето ползваш лагера не ляга правилно или на достатъчно площ върху пластините на притискатела :!: :!: :!: :!: :!:

 

"комплекта" върви притискателен диск и феродов и чешки лагер ;)

 

 

лагера при предишната смяна беше на две счупен ,а също беше счупено и едното ухо и затова вървеше накриво и беше изяло ламелите ,пък сега какво е....,но пък има пак същите признаци като тогава.но ще покарам още малко да събера информация и за частите и тогава ще сменям,дано дотогава само не се пръсне лагера и да пробие с.к.(че имах познат и за такъв случай само че на матиз)

благодаря на всички колеги и най -вече на колегата THE BEST FORMAN(имаш една почерпка от мене ,когато кажеш smile159 )

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.