Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново за тези гумички за клапаните


gospodin_kg

Recommended Posts

Здравейте,

Проверих темите свързани с тези гумички. Как става обаче подмяната не открих никъде. Не съм сигурен даже дали Фаворит 135 има такива. Купих ги от магазина за резервни части в Казанлък за този модел.

Дали трябва да се сваля главата на двигателя или могат да се поставят отгоре от страна на капака и пружините.

Някой ми спомена, че може да се направи като се свалят най-напред свещите. На тяхно място се поставя приспособление да придържа клапаните така, че да не слязат.

Дано някой го е правил и има опит, който желае да сподели. :roll: :roll: :roll:

Иначе ще е игра на сляпа баба :D:D:D

А иначе ми гори около 400-500 гр/1000 км

[/img]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е това,което сте прочели,че гумичките се сменят без да се сваля главата, но подобре е ако не сте се занимавали с техника да ви ги смени майстор,защото се изискват определени познания и внимание при набиването им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да напиша И инструменти(приспособление за демонтаж на пружините на клапаните и дорник за набиване на гумичките

).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако не е пипан мотора повече от 50 000 км. по - добре свали тиквата , прешлайфай я леко , огледай внимателно клапаните да няма някой попрогорял или най - малко ги препасвай на ново и я метни с една нова гарнитура ... така хем ще добиеш представа за състоянието на мотора отвътре , хем ще свършиш по - добре работата и най - малко ще си сигурен в тоз мотор за следващите 50 000 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така разбира се е най добре ;););)

Но моторетката е на 85 000. Не е мъчена

и искам да мина леко. Благодаря за мнението.

Между другото какво представлява приспособлението

за сваляне на клапаните?

Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете в раздел литература има качена информация(техн.)за Фел.фав. и форман,струва ми се ,че там съм виждал този инструмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато смених гумички на клапани не свалях главата и после шлайфах глава и сменях гарнитура заедно с гумички (след 6 месеца) в комплект със сегменти, които се оказаха наред. Не съм специалист, но горещо препоръчвам да последваш съвета на The Best Forman.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЪЪЪ.. Какво става когато има пропаднали клапани? :oops:

 

Ми ако "пропадне" клапан требе да ровиш из мазето да го вадиш , а всъщност се износват леглата на клапаните и кат намамиш нови легла и стават кат нови ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като станат кат нови и като не си сменил сегментите и почва да духа хубаво надолу. Колега ако ти харчи много масло, а то е така - аз бих казал - първо огледай много хубаво за течове - семеринги на колянов вал , оня капак на клапаните отпред :), дано се разминеш по-леко. Тука правиме основен ремонт на пътя на тия мотори :):):) ама все пак..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам този проблем на моята Фела. Бате Мишо от Симеоново ми каза, че ще ми свали главата за смяна на гумички и ще сложи нова гарнитура. За труда ми иска 80 лева. С материалите ще дойде на около 120-130. Честно казано не бих си правил експерименти със смяна на гумички без сваляне на главата. Освен това сваляйки главата може да се шлайфа, да се подменят и други вдървени гарнитури и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък само си смених гумичките ,без гарнитурата и сега ми харчи масло около 1-2 л на 10 000км.оттогава съм минал около 50 000км и не съм имал проблеми с глава .но наистина ако никога не е сменяна и е на много км по-добре е да се смени ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А едно замерване на компресията на два етапа преди да пипате мотора ще ви насочи при разход на масло дали да сменяте само гумичките на клапаните с приспособление, да правите ревизия на цялата глава или да разпарчетосвате мотора за да му изкормите сегментите.

 

ПС. стара гарнитура ако не създава проблем не се пипа. дори не се донатяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към шофьорската седалка на ляво - 10,2; 10,2; 10,1; 10,2. Тогава беше на 225 хил. км. Мисля че само с гумички може и да се оправи (тва за моята). А що се отнася до гарнитурата - бате Мишо ми каза същото.

Ще видим като я вкарам за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,не приемайте мнението ми,като оспорване но имам впечатление,маслените сегменти се износват по бързо.( Шкода1.3)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се износват , а се запълват с мърсотия и твърди отлагания и няма де да бяга маслото освен в цилиндрите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.