Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105 L със 135 двигател


Maniac

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Обръщам се към вас за малко помощ относно проблемите с които се сблъсквам след монтажа на 135 (фаворитов) мотор на 105-цата.

Основния проблем е че монтирах двигателя с фаворитовия карбуратор и сега се чудя как да скалъпя въздушен филтър. Втория проблем е че трябва да я направя и на газ. Газовото си е монтирано и на стария двигател бях с дупчен карбуратор, но тук незнам дали трябва да дупча и ако трябва, къде аджеба трябва да са отворите на тоя пиербург?

Нека колегите които карат 105 - 120 с фаво двигател да споделят какво са направили в тези две области.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук може да погледнеш колегата как е решил проблема с гаста.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7261795

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичи виж вземи от Коко на бялата фелиция джаджите за газ на карбуратора.Сигурно ги пази.С тях гореше малко и вървеше прилично,поне докато беше моя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата вече е дал линк кам снимките но да не те заблуди първо бях сложил щуцери но нищо не се получи с тях после с някъв луд късмет ми изпадна тая плочка която се вижда на следващите снимки и шуцерите бяха махнати. накарая заспа рзкода които засякох смесено бе 7.3л/100км като колата си варви изключително прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възникна и още един въпрос - датчика за температурата. На единия маркуч сложих една тетка и в късо парче маркуч излизащо от тетката набих датчика но много лъже. Максималната температура която ми показа уреда на таблото беше 60 градуса, а отзад вече вреше. Завря защото и на радиатора нямам датчик за вентилатора и се включва ръчно. Та така де затова са ми нужни верни показания на температурата за да знам кога да си цъкна вентилатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да са верни показанията на термометъра ползвай датчика който е бил монтиран на стария мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възникна и още един въпрос - датчика за температурата. На единия маркуч сложих една тетка и в късо парче маркуч излизащо от тетката набих датчика но много лъже. Максималната температура която ми показа уреда на таблото беше 60 градуса, а отзад вече вреше. Завря защото и на радиатора нямам датчик за вентилатора и се включва ръчно. Та така де затова са ми нужни верни показания на температурата за да знам кога да си цъкна вентилатора.

най вероятно работят на разл.съпротивления

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам са еднакви! Датчика според мен трябва да е завит някъде около главата за да взима температурата нейната - оригинално е на термостата. Аз заварявам една гайка от алуминий на термостата и всичко заспива!.

Виж на Блажей как е направено.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още преди да сложа 135 мотора си направих корпуса на термостата от 120-ката със датчика - малко играчка е но се получава както е на Фав мотора :

007855528-big.jpg

007855533-big.jpg

005307149-big.jpg

 

Само чееее сложих нов датчик за Фаворит и май нещо не щат да се разберат с уреда в таблото и също не ми показва вярно . Тези нови датчици май са големи ментета :evil: и мисля да си сложа стария термостат от 120-вия мотор :roll:

 

smile191 Чиче, да не са ти направили някоя черна магия с това прегряване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиче, да не са ти направили някоя черна магия с това прегряване ...

Ивак направо ще се побъркам вече и с тоя мотор колата грее, вчера я покарах малко в задръсванията на вкл. вентилатор и дехидратира (хвърли водата)! Май ще се окаже че проблема не е бил в стария мотор а в охладителната система на колата. Лошото е че още със 105 мотора Адаша прави промивка на системата, а после източихме оцета и я измихме с вода и след това вече беше заредена с антифриз, който не издъжа дълго и беше изхвърлен като шампанско от бутилка.

Мисля да прегледам всички водни съединения с по-малък диаметър за евентуални геби, гняс, батаци, ръжди, камънаци и прочее запушалки.

Инък измамата в температурата май идва от това че датчика не е пряко в циркулацията, колкото и да е няма как да се развърта водата под него в това разклонение.

Тази плочка за газта на червенка може ли да се купи отнякъде щото Redline е продал газовото заедно с въпросните анджаклами за които спомена батко Сами?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и дехидратира (хвърли водата)... антифриз, който не издъжа дълго и беше изхвърлен като шампанско от бутилка...

Въздушна възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази плочка за газта на червенка може ли да се купи отнякъде щото Redline е продал газовото заедно с въпросните анджаклами за които спомена батко Сами?

 

хах нз каде може да се намери освен по поръчка както казах тая плочка моя гаджия е изрови от някав чувал и вика един мерцедес от италия доиде с газовата но вече заминал за скраб и си4ко продал само тази плочка била му останала и не ставала на никаква кола а на червенка пасна идеално :lol: ако неможеш да намериш ще трябва по поръчка да направят размера ама поне в пловдив илиза кам 70 лв кутията варху карба е от голф 3 моно ако слагаш такава вътрешния диаметър на плочката трябва да е 65-66мм и това е при условие че оставаш с пиербург-а като мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото на всички! Но засега газовото и филтъра останаха на заден план, защото се пищисах и свалих главата на мотора. Оказа се че гарнитурата е духнала на 2 места - между 2ри и 3ти цилиндър и между 2ри и отвора до него за антифриза. От втория пробив е надувало в системата макар и много малко, което обяснява защо хвърля водата само при продължителна работа на мотора.

Обаче се яви един неочакван проблем - скъса се единия болт на главата и сега остатъка от болта стърчи от блока около 4-5 мм. След консултация с колеги реших на първо време да пробвам да заваря гайка върху болта и да пробвам да го развия. Струва ми се обаче че шансовете за успех са минимални и след това ще мисля за други варианти, може би с разпробиване или и аз незнам как. Но да видим какво ще стане с заварената гайка - стискайте палци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се обаче че шансовете за успех са минимални и след това ще мисля за други варианти, може би с разпробиване или и аз незнам как. Но да видим какво ще стане с заварената гайка - стискайте палци!

- Купи си хубав комплект екстрактори за шпилки /приличат на метчик обаче са конусни отпред и се навиват с лява резба изкарвайки въпросната шпилка или скъсан болт. преди това се прави отвор в съответния болт по средата доста прецизно и вниметелно, за да стане номера.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се обаче че шансовете за успех са минимални и след това ще мисля за други варианти, може би с разпробиване или и аз незнам как. Но да видим какво ще стане с заварената гайка - стискайте палци!

- Купи си хубав комплект екстрактори за шпилки /приличат на метчик обаче са конусни отпред и се навиват с лява резба изкарвайки въпросната шпилка или скъсан болт. преди това се прави отвор в съответния болт по средата доста прецизно и вниметелно, за да стане номера.

И да не забравиш преди опита за развиване да "почерпиш" инатливия болт с подходяща химия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От юни месец съм с двигател 135 и с пет скорости. Колата премина в друго измерение. Присадих плочката от стария колектор върху колектора на 135 и си карам със стария карбуратор с щтуцери. Преди на 120 бях с плочка. Колата върви страхотно. Втората камера съм я направил да се отваря механично, но още не сам си регулирал газта. На една камера върви жестоко. Карбураторът на 135 е скопен и ако го сложиш няма как да се отвори клапата докрай. Там си иска преработка. За колектора ми взеха общо 70 лева за фрезоване и заварка. После всичко си го сглобяваш, както при 120 - 105 и си става. Нямам много време да се ръчкам във форума и не сам на ясно как да ти пратя снимки. За това ти давам адреса за въпроси и снимки - vipera@abv.bg. Ако някой друг иска да ползва моя опит да се обади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога само за филтъра да ти кажа - на настя си веше с кутия на филтър от 120 - и понеже няма място да се завие болта в карба - се закаче една яка пружина октъм страната на карба до нещо по-надолу. притискаше долре и не смучеше оттам.

За другите неща .. нямам идея - само ти пожелавам много повече късмет от моя. Настя с фаворитовия мотор за първия един месец се издъни 3 пъти, сменях две глави, шлайфах 3 пъти, накрая съвсем се предаде на третия месец и ебах мамата за вторични, не издържах...

Та много внимевай, леко и нежно пипай... и успех, човече, успех...

Карах 5-6000 км с фав-ов мотор - усещането е несравнимо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичи ,лоша работа с тоз болт.Многократно го нагрявай с оксиженче и го охлаждай с вода,после ЗАВАРЕТЕ ЗДРАВО ГАЙКА и тр.да се развие .Ако тр.пак нагрявай и охлаждай с в.д. спрей и опитвай да развиваш.За разпробиване на място и дума неможе да става-болта е 10,9 или нагоре-яка стомана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфууу да му се не види! Не стана скапания болт. Пръсках спрейчета нагрявахме го до червено, два пъти заварявахме гайки и накрая - пук и гайката се къса! Работата отива към сваляне на блока и намеса на специалисти. Жоро поморийския е пробвал с разпробиване и ектрактор но в крайна сметка болта се е раздул и е затегнал още повече, което неминуемо води и до пукване на блока. Поразпитах тук-там кой може да свърши тая работа във Варна и разбрах че Кортех могат но искат гол блок, но по скоро мога да им покажа един гол х**! Крум имал някакъв човек в МЕИ който е помогнал на Ивака, та в него ми е надеждата.

Борбата продъжава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Абе защо всички, дето сложихме такива мотори, имаме този проблем? Аз тепърва ще се боря с подобно чудо, при други коли пак така ли не се развиват болтовете, като духне гарнитура? И....какво стана с твоя двигател накрая?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това нещо съм го замислил ,ама да видим дали и кога ще стане реалност!Просто на тия шкоди им трябва нещо по-така :roll: -по-голяма мощност,за да се пътува успоредно с другите участници в движението :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това нещо съм го замислил ,ама да видим дали и кога ще стане реалност!Просто на тия шкоди им трябва нещо по-така :roll: -по-голяма мощност,за да се пътува успоредно с другите участници в движението :mrgreen:

Именно! :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче като гледам то има фаида да се сложи двигател от фаворит 136Л/136ЛС,дето е 46kW,демек 63hp,иначе не си заслужава според мен най-вече труда smile131 .И за капак на всичко идеалния завършек на тази шкода-конфигурация ще бъде една 5-степенна предавателна кутия тип "мокри полуоски" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.