Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да си направим къси светлини за зимния период?


stivan_

Recommended Posts

Някой има ли идея как може да се направи на Октавия 1 да светнат фаровете след палене на двигателя и съответно гасене при спирани на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в сервиза, закачат ти една джаджа под таблото и за 2 минути ти го правят. Миналата година ги питах и те казаха - няма проблем. Само че мойто возило е О2, но едва ли има разлика голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го лъжи. На Octavia 1 не става. Проверено.

 

Иначе миналата година се пуснаха десетина схеми за решаване на "проблема".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо, което да не се прави?

В смисъл купувам слагам и готово, защото тези схеми си имат доста минуси, а и не искам да паля на фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ предлагат за Октавия 1 дневни фарове като надграждане (то май е едно реле за дългите, ама не съм сигурен), ама я звънни ги питай за колко кинта иде реч, тела им е 813 700.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме прощаваш Ице, едно реле е, ама не за дългите. За първото поколение на Окти и Фабия и за второто на Фабия и Румстър (ако нямат фабрично) предлагат реле за дневни светлини, седни за да не паднеш 64 лв. само релето и без монтажа (ако е без ЕТ, съответно си и без гаранция). И винаги караш на къси, няма не искам, няма не мога. За Фабия 2 С фабрично мантирани дневни светлини има и ключе за изключване на дневния режим през лятото.

Някои предлагаше афтър маркет у/во, производство в задния гараж и май имаше позитивни коментари за тях. Потърси с търсачката.

Всички О2 иамт функция дневни светлини, която се активира/деактивира през VAG-com-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ми бяха оставили един флаер на чистачката с реклама на устройство включващо/изключващо късите светлини след съответно заработване и спиране на двигателя. Устройството имаше тъпото име "ФАР", но чичо Гугъл нищо не намери за него. По късно ще потърся флаера в къщи за да видя какъв беше сайта и ще дам линк.

Ако не ме лъже паметта касаеше се за около 15 левчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maniac ако го намериш ще е много добре :D

а и с тази цена дори и до 50лв да е пак си заслужава стига наистина да пали фаровете след старт и да ги гаси.

 

p.s едно ловене без фарове 10лв и 0 точки и един ден киснене в КАТ ,иначе на ръка може и повече да заминат.

 

p.s ето това намирх: http://tav_electronics.my.contact.bg/ko ... farove.htm

http://alsys.info/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момци, моята (О1) я поръчах с такова реле за дневни светлини. по спомен ми излезе около 120 лв. с монтажа. може да се изключва, като се свали предпазителя, който е само за това реле - при мен този предпазител е маркиран с нещо като флагче и като свалиш капака, се вижда много лесно. а относно функционирането на системата - безупречно е, защото пали късите чак след старт на двигателя.

НО ако не си в гаранция, намират се и други решения на проблема за далеч по-малко пари (както са и споменали колегите преди мен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-простото и безплатно решение е да си наложиш винаги да караш на светлини - като мен. Качваш се, слагаш колана, палиш двигателя, палиш светлините и тръгваш. И няма лято/зима - винаги си светкаш :mrgreen:

 

PS: Sorry за спама

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То навика го имам но и теб да те спрат 2 пъти след като излизаш от паркинга на магазин докато се занимаваш с жената и те спрат на едно и също място почваш да мислиш по друг начин. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма аз вече го правя инстиктивно. Наистина просто не се замислям и ги включвам... С колана същата работа. Качвам се в такси, тръгвам да слизам и о, изненада - вързан съм :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво да търсите

 

http://www.dobrikit.dir.bg/page50.htm

 

Ще видя в магазина тук в Х.Димитър дали има и пак ще пиша ,но утре.Адреса на магазина е -София,жк Х Димитър бл.69,тел:947 97 45,магазин "Кацарски"

 

www.katzarski99.com

 

www.k99bg.com

Питате за КИТ C 406

 

Цена 15.50 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси моята тема от миналата година. На кратко прекарва се габарита през реле, т.е. захранването му преди ключа за фаровете. Правиш си едно ключе на таблото, което да шунтираш релето. С негова помощ включваш габаритите на изгасена кола при нужда. Иначе ключа за фаровете стои постоянно включен. Фаровете и габарита светват като дадеш на контакт, а самите фарове гаснат на стартер. Има си реле в колата за тези цел.

 

Цена на работата около 4-5 лв. за едно реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми е проблем дизела. Чудя се как да го направя, че да не светят фаровете докато работят подгряващите свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачаш успоредно на една от тях едно реле с нормално затворен контакт. Там тока е голям и няма да натовариш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но има едно голямо но. Мисля, че не изключват веднага след запалване, а греят известно време.А това значи фаровете да не работят винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Можеш да ползваш друго - реле за време. Нагласяваш го да включи 15с. след подаване на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Можеш да ползваш друго - реле за време. Нагласяваш го да включи 15с. след подаване на контакт.

Мисля, че това е решението. :smt017 Добре, че ме подсети. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от коя дата влиза в сила карането на къси през деня, за да напомням на колегите?

иначе аз съм си изградил навици за включвам фаровете, защото когато излизаш от подземния гараж, щеш не щеш ги включваш и оттам все са ми включени зиме, лете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Фаровете и габарита светват като дадеш на контакт, а самите фарове гаснат на стартер. Има си реле в колата за тези цел...

И какво се получава:

1. Съседката като те гледа от балкона и си вика "абе този сладур на кого присветква всяка сутрин?";

2. Скъсяваш живота на крушката на късите (не че са толкова скъпи);

3. Неприемливо за ксенон - предполагам поне веднъж в годината ще сменяш крушка.

 

Предложението на PRR за реле за време ще реши горните точки. За това, ако ти се занимава, освен на дизела, го приложи и на другата кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.