Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ремонт на прегряла фелиция.СЪВЕТ


svg_skoda

Recommended Posts

Смених гарнитурата на главата и колата смеси маслото и водата.Дайте някакъв съвет от кокво може да е това.Главата е шлайфана.И не се вижда да пукната видимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така никой не може да ти помогне с твоето обяснение. Най-добре отиди при майстор, още по добре ако се занимава с шкоди. Ще си спестиш главоболия и пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меден пръстен под някоя риза пропуска ... източи това което е в картера , свали го и залегни отдолу и ще видиш гадината ... принципно работили ризи се спичат добре в блока и трудно подават при сваляне на главата , но знае ли се ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сериозно прегряването сменяй и сегментите!!!
-така и така ще вадиш ризите.Може да сложиш по 2 пръстена + силикон дирко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка на главата за пукнатини, има цехчета за целта. Чувал съм на моста между Надежда и Орион. Другото което съм чувал е "крив блок"?? Това с подложките под ризите - също. То затова като се свали главата не трябва да се мърда изобщо коляновия вал, че после....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гарнитурата на главата и колата смеси маслото и водата.Дайте някакъв съвет от кокво може да е това.Главата е шлайфана.И не се вижда да пукната видимо.
Мерси за идейте колеги.Всияко това е направено което казахте, без проверка на блока за кривина.Сменил съм сегментите и мадниде дефтунки на ризите.От долу на тах.И главата е права.Но нямам идея от какво е тази гадория дето стана.Дори не съм палил коката като смеси.Налах първо водата и после маслото.Когато проверих нивото на маслото установих наличие на вода.Отвих пробката на картера и първо текна вода и после маслото.Някакви други претположения моля.А аз своевременно ще отворя пак главата!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е изхвърчала тапа на главата след смяна на гарнитура, масло и антифриз, но след обиколка около 500м с колата.. При мен всичко стана боза от работата на двигателя, но едва ли е същата причината..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,има случаи,когато се пробиват тапите в главата в следствие на корозия.Обикновенно се случва средната,свалете капака на клапаните,налейте вода и внимателно огледайте дали щепросълзят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега , не е трябвало да пипаш ризите при тоз ремонт ... сега следва обратната процедура по разглабяне и проверка на контактната повърхност на всяка риза за наранявания от свалянето и ако има - отиваш на комплект за основен ремонт , ако ли не - 4 нови пръстена 0.14 дебелина , мажеш обилно с грес и си готов.

Успех!

 

П.П. Крив блок е меко казано фантазия на монтьора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тапичка :!: без картер-наливай вода и гледай отдолу.Вземи си и сапунче ако искаш,щото ще се къпиш,няма как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.