Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

100ss 1.3 журнал на трошача


anastas

Recommended Posts

Ах ти бруталяга! Накефи ли му се на мотора smile004 ! Съжалявам че не съм бил там.

Да се надяваме само радиатора да се е предал.

А защо не върнеш шкодовото казанче, за да изпуска парата? Предполагам си го сложил нарочно vw-вия разширителен съд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    127

  • Krankenstein

    37

  • Skoda_Estelle

    29

  • bega4kata

    19

Най-много писали в темата

Ах ти бруталяга! Накефи ли му се на мотора smile004 ! Съжалявам че не съм бил там.

Да се надяваме само радиатора да се е предал.

А защо не върнеш шкодовото казанче, за да изпуска парата? Предполагам си го сложил нарочно vw-вия разширителен съд!

много се накефих smile001 , а относно казанчето и вага има клапа която трябва да изпуска ама знам ли е дали работи тря е пробвам ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@anastas Шкода-ка ти ми взе акъла на Междене. А какъв двигател си му сложил ако не е тайна ? smile049

 

Не съм Георги, но клипче на 100s може да видите тук

клипчето не е кой знае какво, но дава бегла представа за какво става дума като се говори за тази бегачка smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа след малко борба с мързела си свалих генерацията , хоп изолацикаа , много печеше бре :D:D:D:D доволен съм smile048

 

012302236-big.jpg

012302237-big.jpg

 

после доиде ред и на радятора който сам си направих поразмер от до като се мине през казанчетата та до ламелите и тръбете ето как стана доса е дебел и мисля че ще смогва засега

012302234-big.jpg

012302233-big.jpg

изместих го от другата страна че нямах място за вентилатора на парното досега smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно...не искам да пиша в такива теми, понеже нямам никакъв опит и малко неща са ми ясни ...но човеко... ти си УНИКАЛЕН няма друг като тебе :!: :!: :!: Шкодата в твоите ръце може да бъде автомобилътт мечта за всеки един , който разбере на какво всъщност е възможна! Успехи само за напраед и по-малко демидж ти желая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доиде ред и на радятора който сам си направих

smile049

 

Насе, ти си шкодаджия бруталист smile035

Завиждам ти че си се преборил с мързела smile004

Яко е станал радиатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа след малко борба с мързела си свалих генерацията , хоп изолацикаа , много печеше бре :D:D:D:D доволен съм smile048

 

012302236-big.jpg

012302237-big.jpg

 

после доиде ред и на радятора който сам си направих поразмер от до като се мине през казанчетата та до ламелите и тръбете ето как стана доса е дебел и мисля че ще смогва засега

012302234-big.jpg

012302233-big.jpg

изместих го от другата страна че нямах място за вентилатора на парното досега smile021

добре бе,това помага :smt017

тоз азбест от къде го взе и колко пара :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

туй не е азбест а базалтова тъкан в Пловдив е около 30лв килото не е много но е много дебела и широка и трудно се навива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай повече информация за колата като цяло и за двигатела за карбораторите кво друго си и правил по двигатела,окачване,други снимки на ауспуха...

Мотора беше 135 :)

- ризите и буталата от 136

-степента е докарана на 10.5

-вала е само 280 на 280 градуса

-пружините на клапаните са сменени със по твърди

-отворени са портовете на главата на максимум

-генерация на 34мм. 4-1 накрая с муфер

-вебери 40 с дифузори на 30мм емулсиона тръбичка Ф16 жигльри 150 на 70 май

Следва малко игра с делкото и по точно с цен. регулатор иска си друга крива на аванса дееб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене ми е интересно, какво стана с въздушното окачване... smile092

нищо нали е бегачка вече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анастасе, към колко коня докарваш,и с каква кутия си?Ако си с есова, какво точно ти е числото на диференциала?Поздрави!Забравих да питам, тез ламели на радиатора от кво ги избара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анастасе, към колко коня докарваш,и с каква кутия си?Ако си с есова, какво точно ти е числото на диференциала?Поздрави!Забравих да питам, тез ламели на радиатора от кво ги избара?

Конете не се знаят но се надявам да са около 100 с последните модове , а кутията си е нормална есова 4.44 :D

радятора го правих с тати :) , ние това правим общо взето фирмата произвежда хадилна техника от до за които му благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за мода, ама админа може да се подразни ако го настъпваш по опелския мазол - ти си глей там шкодите демони smile001 а сериозно Насе кажи искаш ли да ти преместя темата в проекти или тунинг?

не още малко да се изясни колата и тогава

кво ше кажете за тея джанти :D

wheel.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил си да се откажеш от рат-род имиджа? Иначе тичат джантоците за ретро, ама ако изкопаш нещо такова, тогава шта призная ;)

post-24-138453093573_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

тоталка , две бутала , гарнитура , лагери :D :D :D :D

 

утре ше е модна и ще стане по ресурсна smile048 smile048 smile048

 

Тъпото делко е виновно , много е тъпо горкото не се сеща само ко траа прави :-k

проблема се появява след 8000х.оборота :oops: иначе плочката я застопорих преди това ама аванса тръгва на 50 градеся сигорно

 

днес отварям делкото ко да ви кажа пълно с стружки от алумин , поразглобих го и се оказа че някое инжинерче скапано не си е сметнало докаде изкачат тежестите на центробежния , та те толкова са се разчеквали че са пилили във корпуса и замалко да го одрежат

Моднах тежестите по точно ги олекотих в края така че на високи обороти аванса да не минава на прекалени градуси също така на втория опит промених и рамото на гърбицата така че на средни обороти да дава една идея по голям аванс

Като резултат незнам кво съм направил но работи много по плавно от ниски до високи

smile048 ма как да я осетя тя се си върви ненормално smile035 smile035 smile035

 

да + статичен аванс 12-13 градуса с мод и на вакумния гегулатар с болче за настроика на максималния ход на лосчето :D

012989145.jpg

 

 

имаме нов член в отбора :D еи така го посрешнахме :D демона све още е сърдит в барлогата :lol:

015378955-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
...май не мое да излеее през вратата дзверо, мноо напомпън.. :D , ако съм схванал правилно :-k

:lol: :lol: :lol: след като я разшириш немо я изкарам ](*,) тря откачам вратата smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нека си остане вътре - по-безопасно ще е и за него и за околните :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре шкодичката ще участва в турнир по издражливост на писта Дракон сета е два часа победителя е колата направила най много обиколки :!: молете се шкода маняци да прибъде светата къса кутия и светия мотор да се пебъде и светото спирачно устроиство :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

атака ,атака, победа ,победа иска ми се да им натрия нослетата на ласкачете .....много ми се ще шкодата да издържи да видят те що е чешка работа smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се подготви пак набързо :( сложих още една стаб.щанга отпред

015469445.jpg

после и отзади еда мноого масивна с което колата стана мошина човече стои уникално на пътя няма такъв кеф кат на релси

015469085.jpg

и малко дупки радятори глупости няма как нарязах е

015469119.jpg

015469115.jpg

и така по стечение на обстоятелствата се спука един маркуч и неможах да направя качествена обиколка и все пак бях на 6-та позиция

015469167.jpg

тук е и един колега дето имал шкода :lol::lol::lol:

015469211.jpg

ето ви и старта

015469261.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука напъвам поршето (924ка)

015469292.jpg

и есествено шкабите неиздаржаха :D момента на изпреварване

015469315.jpg

015469333.jpg

доиде ред и на другия шваб

015469361.jpg

препука и той минах го ама неразбрах защо :lol:

и послеееее издуха гарнитурата щото е тъпо менте от 5 лева ](*,)

това беше и края на усилията ми ама ништа следващия път пак smile035

Специални благодарности на двамата Жоровци smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D>Издържа "резачката"!! При тази конкуренция и това класиране е добро!Никой не е застрахован от аварии,дори и във F1 Следващия път съм сигурен,че ще си по-добър,защото "всичко,което не убива човека,го прави по-силен" smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.