Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

100ss 1.3 журнал на трошача


anastas

Recommended Posts

И все пак не го обръщайте тук на чат, моля... всъщност какво е имало днес, та колата трябвало да се прави по нощите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    127

  • Krankenstein

    37

  • Skoda_Estelle

    29

  • bega4kata

    19

Най-много писали в темата

Прав си наистина ми е скучно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се правили на загадъчни с тия кодирани съобщения... ша ви видим колко сте бързи есента на Дракона, ако ви стиска де smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък къде се пишеш в класацията :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се правили на загадъчни с тия кодирани съобщения... ша ви видим колко сте бързи есента на Дракона, ако ви стиска де smile001

аз викам да съм или с демона или с МБ-то та незнам дали ще се случим в един клас :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докарай демона ако е готов дотогава, та да стане интересно в големия клас - той си е точно за там, пък и тунинг шоу щяло да има. А ако намериш кой да кара и да финансира участието на сс-ката ела и с 2-те - колкото повече шкоди толкова повече. Тежко ми е Мечо клечо и той да не се уфлянква... жалко, че аз не мога да извадя нищо конкурентно за отбора на марката, но това са ми възможностите засега smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...
днес реших един от проблемите на 100са карденално :D измъкнах кожуха на парното и разкарах мизерното радяторче замених го с такова от бмв отдавна му вях хвърлил мерака доста е масивно сигорно 2 пъти по едро от това на голф 2 и 10 пъти по добро от оригинала преди водата след парното беше на приблизително същата температура както и преди него ясно беше че не отнема енергията :D сега е WOW мирише на топър тунел като го нажегам мого съм доволен да го е....а има си и ел. клапан вграден за лятото smile168 на всичкото отгоре неличи че е пипоно остана си пълно оргинълдъ

От какво точно бмв става и много ли е резането на кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва на 120ката няма смисъм вре :D иначе на 100с не е много трудно

Защо няма смисел и на 120 ката то пак е същата история топли маркучи ама няма жега.радиаторчето нищо не грее,кутията по различна ли е?От какво бмв си сложил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха е тва го незнаех smile009,аз сега глася едно от голф-ауди б3-б4... те са еднакви и ще видиме кво ще излезе,ама викам тва от бмв да не би и то да става в кутията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Продавам това колекторче 280лв. неръждаемо 4-1

012302236-big.jpg

 

Глава 1.3 със сменени пружини от бмв за спортен вал , портната и шлаифана 180лв

019330852.jpg

 

Колектора неръждаем със конус 40мм към 32мм със веберите с тромпетки 300лв

015551840.jpg

 

Вал 280 150лв.

 

Долнище 135 със нови ризи бутала лагери нов притискател и феродо 220лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих си това за 100така много им се кефя BBS RS 001 баси толкова е дърта че пие произведено в западна германия !!! много съ леки мамкаму чудя се дали по нататак да си поръчам по голям борд :-k

spa1669nr7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страхотен модел, един от любимите ми, особено ако е в комбинация с е30. струва ми се, че и на 120-ка от първите, с хром брони хич няма да й стоят зле...

завиждам благородно и съм нетърпелив да ги видя на 100-така. а съм и любопитен да резбера какво си намислил пак за колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страхотен модел, един от любимите ми, особено ако е в комбинация с е30. струва ми се, че и на 120-ка от първите, с хром брони хич няма да й стоят зле...

завиждам благородно и съм нетърпелив да ги видя на 100-така. а съм и любопитен да резбера какво си намислил пак за колата...

Взех ги защото са 4х100 и на е21 -цата ми ще и тичат много ще си ги сменям като ми омръзне тя сега е с ронал турбо които ще ходят и на стотака но определено ббс-а ще е по често на стотака s_flag

Роска таина маина smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези май не са точно ББС-ки, но с подобен дизайн и според мен стоят уникално на раздути Шкоди :)

post-24-138453324972_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
страхотен модел, един от любимите ми, особено ако е в комбинация с е30. струва ми се, че и на 120-ка от първите, с хром брони хич няма да й стоят зле...

завиждам благородно и съм нетърпелив да ги видя на 100-така. а съм и любопитен да резбера какво си намислил пак за колата...

Мии като за начало направих цяла задна греда за носачи от бмв е30 4х100 с дискове и апарати здрава полуоска от бмв комбина с още по здрава ауди кутия сочеща назад , тази кутия е дъвчем от година с мечето и общо взето е почти в колата заради по големите си размери обаче базата между гумите нарастна на 158см. което е максимума на задните калници остава по 1см. на страна ! Също така цялата кутия е изнесена максимално напред колкото позволява чупенето на полуоските за да се пренесе по голямата тежест и да се освободи място за мотора за които за сега се сбират левове :D

Мисля че единственото което ще се прави по предния мост е да го подсилвам със по големи дискове и апарати да се сложи реиката , както и окочването и стаб щангата :lol: "единствиното" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Абе къв Ред бул, кви 5 лв? Това е по-скоро Рено - няма дори пружини, сигурно ще е на торсиони :mrgreen: Иначе доста солидно изглежда, колко ли тежи? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе къв Ред бул, кви 5 лв? Това е по-скоро Рено - няма дори пружини, сигурно ще е на торсиони :mrgreen: Иначе доста солидно изглежда, колко ли тежи? :-k

Профила е 100х40х2.5 мм. дължина 1500 мм. или 280 х 2.5 х1500 х 7.8 плътност на желязото = 10кг. заедно с планки и болтове за реглаж ! Като се изрежат шкодовите греди тенекии и планки отговорни за задния мост ще съм доста в минус поне така си мисля де smile048

 

025453998.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее, бат Насе, кат гледам колко е дебела стабилизиращата щанга, тя ще дрифти кат луда бе. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.