Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор


cbf657

Recommended Posts

здравейте,

 

имам следния проблем,

 

вчера вечерта (късно вечерта) като се опитах да запаля 3 пъти не успях и на четвъртия опит акумулатора се изтощи. Взех нов поради липсата на друго решение. Според мен алтернатора не е зареждал достатъчно тъй като колата държеше ниски обороти. Колата е Фелиция 1,3 Карбураторна 2000г на газ и бензин, когато е на газ държи 650-700 оборота а на бензин 700-750 но според мен са ниски.

 

въпорса е как се вдигат оборотите на колата от карбуратора и втория въпрос е дали капацитета е паднал от това че може би не е зареждала достатъчно или просто акумулатора си е отишъл. Стария акумулатор е Бош silver на точно 2 години 44 Аh, новият е Монбат пак 44 Аh.

 

 

 

Отделно друго което ми направи впечатление е, че когато е на празен ход осветлението на таблото свети слабо когато подам малко газ и качи към 900 оборота осветлението става по силно и стабилно.

 

 

едно допълнениее когато дам на контакт лапичката на акумулатора свети и след като запали колата трябва да подам малко газ за да спре да свети... това може да има също някакво отношение към акумулатора

 

 

 

мерси на отговорилите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Никоя кола не зарежда акумулатора на празен ход, даже напротив - бензинката консумира малко ток за свещите. Това, че ти свети слабо таблото и като подадеш газ светва по-силно ми говори чисто интуитивно за един проблем при Фаворитите - лоша маса. За да го отстраниш - хващаш мултицета , слагаш едната сонда на "-" на акумулатора а с другата обикаляш по купето и двигателя - трябва да имаш съпротивление много близко до 0. Ако не е - проверяваш къде точно е проблема - от "-" на акумулатора ти върви един дебел кабел който се завинтва на купето - мериш, шкуриш ако трябва зачистваш докато направи хубав контакт. Отдолу на колата имаш също кабел който закъсява купето с двигателя - него гледаш, ако има различно от 0 между двигателя и купето.

По въпроса за заряда на батерията - дали зарежда можеш да провериш, като измериш преди да запалиш колата - около 12 V , след като запалиш, напрежението на шината се вдига над 13V докъм 14, вече по-нагоре е кофти - презаряс и разрушаване на батерията. Не се спирам подробно на тези неща/някой колега може да обясни по-точно/, защото мисля, че проблема ти е с масите. Измери ги и после ако не е от това, ще се мисли..

Успех,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спецовете да се изкажат, но за мен тези обороти за газ са ниски. На бензина са добре, на газ трябва да са като на бензин +100, аз така знам. Ако не си сменял скоро въздушен филтър можеш да пробваш, иначе на газаджия или от изпарителя ги вдигни, иначе си разваляш работата на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ anarchymisc

 

въздушния филтър го смених преди 1000км така че той отпада като вариант за оборотите. Изпарителя също защото от там както и да го регулирам (бедна/богата смес) не се променят толкова оборотите и пак държи ниски. Ходих на реглаж на газовата преди 2-3 седмици но и след реглажа не бяха високи оброти и за това съм се насочил към карбуратора.

 

 

@ FAV135

 

ще го пробвам да видя какво ще ми покаже и ако не зарежда poчвам да търсия проблема нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно много практично решение, относо зареждането на алтернатора и състоянието на акумулатора. http://www.dobrikit.dir.bg/page16.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.