Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Искам да попитам дали някои има 130 ков мотор и ако може да ми каже последната цифра както при мен е примерно /7 интересува ме дали има други разновидности

Публикувано

Аха мерси много щото четох в книшката пише че тия къде са с /7 пише рали изпълнение за това питам :D

Публикувано

е тва нз кога излиза 130 кови мотор за това питам дали е вярно това което пише в книгата

Публикувано

Вярно е било по времето когато е писана книгата или преди това.

130 излиза 84-та година.

Публикувано

е значи тва само може да ме радва :D то в талона пише 47 kW=64 коня ако е вярно това което пише?

Публикувано

64 коня има само 136 мотор с алуминиева глава, обикновената 130 - чугунка е 58 к.

Публикувано

120LS/GLS е 58к.с., 130 е 63к.с., 135 е 54к.с., а 136 е 60к.с. Принципно 130 е най-мощният от старата гама.

 

Поздрави

Публикувано

Ето какво казва по въпроса голямата Шкода-енциклопедия:

o633627767719375000.jpg

Публикувано

Мерси Хашек ее дано е 63 :D ама тва в книгата къде пише? Tо и в талона ми пише 47 kW

Публикувано
Мерси Хашек ее дано е 63 :D ама тва в книгата къде пише? Tо и в талона ми пише 47 kW

 

Колега, от това какво пише в талона или в някаква книга колата ти не става по-мощна. Иначе и аз си мисля че кранки е прав. То си е и документирано де :)

 

П.С. От тази страница се вижда също, че при равни други условия стария 130 чугунка е по силен от 135. С еднаква мощност са, но въртящият момент на 130 е по висок при същите обороти, а и компресията е по-висока.

Публикувано

Е знам че няма значение какво пише,но просто от любопитсвто питам.

Публикувано

А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

Публикувано

Еми да то всяка кола си е като човека-няма 2 еднакви.в сравнение с други 120-ки и моята е по тромава.

Публикувано

Е то при всички мотори е така едни вървят едни не

Публикувано
А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

 

Абе Пепи, според мен ти много я жалиш тая твоята красавица. Я дай някой път аз да те повозя с нея да видиш как не върви :) То на чужда кола всички знаем много да натискаме :mrgreen:

П.С. А бензин сипваш ли и?

 

П.С.2 Темата не е за тук, а за 105,120,130.

Публикувано

Знам но реших че 130 кови мотори има повече рапидите.... а 130 мн малко хора имат....

Публикувано
А да не говорим че има и бавни 130-кови мотори ;)

Например моя :) Миналата година е отварян всичко вътре си е ок, има си много добра компресия, чисто нов карбуратор, ел. запалване и тн.

И въпреки всичко почти всяка 120-ка ме къса на писта :)

Трансмисията ми и 5 степенна суха. Просто някой коли не вървят :)

 

Поздрави

 

Ми де си ръгнал да се дърпаш с тоя 3.9 диф? Тури един 4.44 от 100с и да видиш как ще късаш не само 120-ките, ми дори и фелициите ;) лошото е само, че с него над 130 км/ч трудно ще вдигнеш, а и сухото окачване трябва да махнеш май-май.. :?

Публикувано

Ще ме извинявате за неграмотността ама това тоя 3.9 диф какво ще рече?

Публикувано
Ще ме извинявате за неграмотността ама това тоя 3.9 диф какво ще рече?

 

Ще рече главното предавателно число / отношението на броя зъби на пиньона и короната на дифа/. По-малкото число - по-"дълги" скорости, по- голямото число - по-"къси" скорости.

По-дълги скорости - по-висока макс скорост, по-късите скорости - по добър старт :)

 

На 130 дифа е 3,9 , т.е. по-дълги скорости , на 120-ката е 4,22 / къси скорости, които обаче мен лично вече много ме изнервят и нямам търпение да сложа другата кутия с 3,9, да видим как ще е с нея :roll: /

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Само че нема ли да и дойде на 120-ката в повече тоя диф 3.9?Все пак ускорението ще пострада малко....

А този диф 3.9 само за сухи полуоски ли става?

Или за да стане от 4.22 на 3.9 се сменят само пинйона и короната?

Публикувано
Или за да стане от 4.22 на 3.9 се сменят само пинйона и короната?

:smt017

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.