Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте на всички.Аз съм нов във форума и да ви питам какъв цол джанти най малък ще влязат на апаратите на рс и дупките пак 5 по 112 ли са.Благодаря ви.

Публикувано

По принцип, ако е за влизане, 16ка влиза-само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.Иначе 17 по 7,5 ,18 по 7,5,19 по 7,5,20 по 7,5.Може и по 8 .но при ограничение на Ет.За да ти е сравнително точен километража ти трябва 225,45/17 или 225 40/18 или 225 35 19 или 225 30 20 гума

Публикувано

Много ти благодаря за изчерпаемия отговор.

Публикувано
само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.

 

И защо не мога да карам, когато джантата ми е много близо до апарата?

Публикувано
само че не можеш да караш с нея нормално защото е твърде близо до апарата.

 

И защо не мога да карам, когато джантата ми е много близо до апарата?

страх го е сигурно колегата ;)

някое камъче да не застане

Публикувано
страх го е сигурно колегата Wink

някое камъче да не застане

По скоро да не му прегреят спирачките

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Намерих едни 17 ки на хубава цена и да питам пак че не разбрах дупките 5 по 112 ли са и нормално си стават от ауди и vw nali?

Публикувано

Да, междуболтовото разстояние на Octavia II е 5х112.

Публикувано
По скоро да не му прегреят спирачките

 

smile188

При мен разстоянието между джантата и апарата е 4-5mm. Прегряване не съм усетил. Още повече, че разстоянието между диска и джантата е повече от 4-5cm, т.е. охлаждане си има. Проблем е баланса, че ако се сложат повече от 5gr тежести опират в апарата :?

Публикувано

За тази цел има тънак баланс 2.5 mm

Публикувано

Моите апарати пък са на милимети от стоманените ми зимни джанти и нямам никакви проблеми! :-k

Публикувано

никакви проблеми

Публикувано

Това което пише моята книжка е да не се кара с 16ки джанти!Просто всеки по запознат знае,че апарата трябва да има свободен въздух за охлаждане,неслучайно спортните джанти са и с уникален дизайн подпомагащ охлаждането,а и почти всяка кола има специални спойлери и отвори за охлаждане на спирачките.Принципно съм противник дори на предните афтърмаркет брони и раздувки поради огромната опасност да се повлияе сериозно на ламинарният поток и от там на охлаждане на спирачки и аеродинамика.Естесвено винаги ще има разбирачи аргументиращи се с това,че те не са усетили проблем-възможно е и вие да не усетите,но слагането на джанти ,които едвам влизат, ограничава сериозно капацитета на вашите дискови спирачки.Общо взето е неоправдана цигания и оправдания от типа-ама гумите/джантите са по-евтини,са просто глупави smile108b

Публикувано
....Общо взето е неоправдана цигания и оправдания от типа-ама гумите/джантите са по-евтини,са просто глупави smile108b

 

A аргумента "комфорт" как ти звучи? Само не казвай, че 17ките са по-комфортни от 16ки или 15ки :mrgreen:

Публикувано

Остави комфорта, важното е да има ламинарен поток :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Публикувано
Остави комфорта, важното е да има ламинарен поток :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

???

 

Такива коментари водят до оттеглянето на хора с опит от писане във форума. werz може да не е крайна инстанция, но колата му е сравнително... крайна. Не много хора тук, могат от личен опит да отговорят на темата.

Комфортът, като такъв, е въпрос на лично мнение - аз предпочитам да се чувствам "комфортно" в острите завои, а не точно, когато колата трябва да си свърши работата - да се лигави. Моята О2 се сбогува тотално с двата комплекта 15ки и сега е с 16 зима, 17 лято.

Публикувано

стига сте се "хапали"

междудругото -оригинално джантите на Октавията минават на милиметър от апарата.Нямат охлаждане ли :?: :?: :?: :?:

да ви кажа разбирковци,че джатните се правят от алуминий-за да се охлажда по лесно главината,диска и апарата-какво пречи като е близко :?: даже помага :!: :!: :!: :!:

много повече оказва влияние дизайна на дж. за охлаждането,отколкото на какво разтояние е до апарата

Публикувано

за това с алуминия и прочее съм съгласен при болшинството задни дискови при шкода, но един вентилируем диск, ако не се обдухва добре, особено при по- спортно каране... за ламинарния поток не знам, ама не е много добре ;)

На О2, ако не се лъжа, малките решетки ниско на бронята водят въздух отвътре между джантата и калника, а снегобранчето (тенекето зад диска) има също специфична форма...

Публикувано

това безспорно е така :)

Публикувано

Ами аз след слагането на 17-ките си харесах и едни страхотни 18-ки smile001

 

Между другото, когато минах от 15" на 17" си мислих, че комформа много ще се влоши, но да ви кажа съвсем честно не намирам никаква разлика, само дето колата спира много по-добре /което идва от широчината на гумата/ и е по-стабилна smile159

Публикувано

и аз съм си харесъл,но много ниска ктава гумата :-k

много трябва да се пази

А по въпроса от 15 на 17-най големиа плюс според мен е ,че значително се намали страничното олюляване в завой -на задницата :!:

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.