Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Обезвъздушаване резервоар Октавия II


Ivan4o

Recommended Posts

Здравейте колеги, опитах се да намеря отговора на въпроса си в тази тема, но не успях.

Има ли Oктавия II бутон за обезвъздушаване на резервоара?

при мен при зареждане до горе след първите 40км стрелката започва да пада, а на Бората ми след първите 200км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivan4o, според мен Бората има по-нелинейна скала от Октавията. Преди имах Бора 1,6SR - от Казанлък до София стрелката стоеше забита вдясно, но после започваше доста бързо да пада. При Октавията след 70-80 км се забелязва отлепване от края на скалата.

Мисля , че показанията на Октавията са за предпочитане , нищо че първоначално малко плашат :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Ако може и аз малко извън темата.. със "Skoda Octavia 1, 1.9 TDI" съм.. и в София изминавам минимум 200 километра, преди стрелката, за нивото на горивото, да мръдне съвсем лекичко. Бутона за обезвъздушаване е толкова ясно видим, че ако имаш, то вече да си го видял ;) Лятото, при едно спокойно ходене до Моренцето, чак на Търговище ми мръдна стрелката.. и тогава направих 1200 километра с един резервоар 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същите наблюдения за маоята Октавия 2 1.9 ТДИ. При зареждане, не съм засичал колко километра де...но стрелката стои като закована в края. С жена ми се шегувахме, че като напълниш резервоара (тогава се наблюдава този ефект)...и за благодарност колата се движи без разход.... :D:D:D

В действителност този ефект съм го виждал и при другите ми коли....с не по-малка сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, бутона би трябвало да е доста видим, но при О2 явно го няма. Колкото и да се старая да я напълня до горе след първите 50-60км стрелката започва да пада.

При Бората, може би защото съм свикнал със склата за последните 5 години, знам във всеки момент колко гориво имам в резервоара и колко км ще имина с едно деление. Явно тя е като О1, точно около Търговище стрелката се отделя от крайно дясно ако е напълнена с обезвъздушаване. При резервоар от 55л по книжка събираше 64л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

Момци, кажете къде е копчето за обезвъздушаване? Като започнат да пълнят резервоара пистолета прекъсва все едно е пълен резервоара.

Или се нуждая от  обезвъздушаване или накрайника на пистолета е малко по-различен. Сипвам на Ромпетрол и съм забелязал че не са им толкова извити

накрайниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами трябва да е в самото гърло, така че да можеш да го натиснеш с пистолета. Вижда се като погледнеш (ако не се вижда нищо, значи просто го няма).

Това обезвъздушаване помага да напълниш гориво над допустимия максимум (дори до капачаката буквално, при някои модели това може да са и повече от 20л отгоре, бившите трафиканти на нафта през Калотина го знаят много добре :) ) та е нормално да минеш 200 км преди стрелката да започне да отчита изобщо.

 

Примерно за Суперб1 дизел "далаверата" е само 10-тина литра и бутона е почти в началото на гърловината. И не е точно бутон, а по-скоро като палец на хладилна врата, ако мога така да го обясня :)

Само да добавя, че това е за предпочитане да се прави непосредствено преди пътуване.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.