Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реален разход


werz

Recommended Posts

  • Отговори 587
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Izolini

    60

  • shaft

    38

  • PRR

    28

  • b3lq7a

    25

Най-много писали в темата

Джудже, само не ми казвай, че се оплакваш от разхода на прасето!

За нещо, високо почти два метра, с аеродинамика на кутия за обувки, 7-9/100 е идеален разход!

Отделно, че хич не си прав, относно "назобените", дето били по-бързи "за две секунди"...

Постоянно, във всеки момент и във всякакви ситуации, са по-бързи!!!

Всичко си има цена, ползи и минуси - също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джудже, само не ми казвай, че се оплакваш от разхода на прасето!

За нещо, високо почти два метра, с аеродинамика на кутия за обувки, 7-9/100 е идеален разход!

Отделно, че хич не си прав, относно "назобените", дето били по-бързи "за две секунди"...

Постоянно, във всеки момент и във всякакви ситуации, са по-бързи!!!

Всичко си има цена, ползи и минуси - също.

Амчи къ! Добре си 'арчи свинята!

 

За другото - ти с 260 “брави“ не влизаш в класациите. Хихи...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, в дългосрочен план, фактът че износването е по-голямо, примерно при намаляване от 200 до 80, и от 120 до 80, има значение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит показва, че колкото по-бързо караш, толкова повече те засичат и толкова повече помпиш спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит показва, че колкото по-бързо караш, толкова повече те засичат и толкова повече помпиш спирачките.

Факт, моите предни накладки отидоха за 43 хиляди, което дори при високия ми процент градско е доста бързо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях предни накладки на около 30к-35к км откакто минах на 17ки. Преди това на около 50к. Мисля, че съвсем нормално си е износването.

 

Скоростта, като такава, не оказва никакво влияние на износването на дисковете. Но се предполага, че с по-голяма скорост ще спираш по-дълго и по-интензивно. Но и това е въпрос на дискусия. Аз лично ползвам доста моторна спирачка, което освен гориво пести и накладки.

 

Ама темата не беше ли за разхода  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно бързо се износват тея накладки,което е малко учудващо.Леки сравнение на коли купени на приблизителна стойност.Шкода Октавия 2015 и VW Touran 2004 пак нов закупен от Haas.Оригиналните накладки хи сменихме на помня 195000 км., вярвате или не на толкова!!! Не мога да го приема смяна на накладки на кола с близка покупна стойност 40000-450000 лв. да се износват на тея километри.Еми то на Опел астра 2007 г. Оригиналните й ги сменихме на 100000 а колата е взехме за 24 хилки. Вече се чудя дали да си сменям маслото в Еуратек голям праз като ми падне уж някаквата гаранция..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 195 000км, ама ако някой ти ги е сменял, без да разбереш. Аз кола с ръчни я карам с минимално натискане на спирачките, повече спирам с мотора, и накладки на повече от 55 000км не съм виждал досега да изкарат... Ако караш само магистрали, не 100%, а 1000% може да се постигне това което казваш, но караш ли градско и главни пътища... Няма такива накладки, просто. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, колата е имаме от нова както казах и накладките ги сменихме точно на толкова км както съм споменал. Колата се кара изцяло по командировки като се минава средно не много 25-30 Хил. на година.Спирачки рядко се използват главно се кара по планински пътища Кърджали,Доспат,Смолян,Банско, Боровец главно в южна Бг! И майстора, който ми ги смени знае как се кара колата и остана и той учуден! Странно ми стана за тея малки км дето ги сменяте и за това изразих мнение! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е странното, това една от първите коли ли ти е? Рядко заводска накладка изкарва над 60х км... Където и да се кара. Според мен нещо си се объркал, сменени са ти дисковете, на 3тите накладки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахх дали ми е от първите, не мисля че нито ми е първата,няма да убеждавам никой. На 50-60 Хил. Се сменят, щом казвате! Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко заводска накладка изкарва над 60х км... Където и да се кара.

Аз смених предните оригинални наклади на моята Фабия на 80 000км. Пробега ми е горе долу равен в града/извън града. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, прав си, покупната стойност определя колко бързо се износват накладките. Значи г63 амг трябва да кара 1 000 000 км с едни накладки щом на турана са изкарали 195 000. Най-многото което съм чувал беше един бакшиш с кади, който каза че е сменил оригиналните на 120 000 км, но той зорлем вдигаше 40км/ч и не ползваше въобще спирачките, само на моторна.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как карате, ама мен ме отчаяхте с моето мнение, че се радвам на 1ви дискове на 97х км и 3ти накладки преди 10-15х км сложени... Явно не съм пример и критерии! Като ми смятаха в ЕТ за ново Йети обслужването ми казаха - средно между 40 и 60х км за накладки и на 3, макс 4ри смени на накладката се сменя диска - статистика при тях! Единия карал 200х км, друг 80х км... Не знам какво да кажа освен - браво, карате много умерено и икономично! А гумите по колко км ви изкарват, очаквам и тук да ме "застреляте" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, аз накладки сменям, нормално на 30-на хиляди, понякога на повече, понякога и на по-малко. Друг е въпросът, че като ги видя, че са останали 3-4 ММ., и ги сменям. Няма шанс да ги чакам до желязо...

А гумите - летни на 2, максимум 3 сезона, зимни на 3 - 4 сезона.

Останалото е порнография - те ми викат че са супер и изглеждат добре, аз си викам че са супер, щото не ми се дават пари, ама всъщност изобщо не е така!!!

Като се хлъзнеш /завъртиш/ на едно и също място, с една и съща скорост, или не успееш да качиш един и същи баир, с едни и същи гуми, ама след 3 сезона, разбираш, че външния вид мноооогооо лъже !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по тая логика на две смени на масло сменяте накладки. А за кви дискове ми говорите на 100000км. незнам. Ако съдя по колите,които са ми минали през ръцете и сме имали в фирмата и нови и стари нямам такива наблюдения. Нито за накладки, да избягвам да натискам Спирачки,което ми доставя удоволствие.Ще е покарам тая Шкода и ще видим.. но нито ще сменям масло нито накладки в Еуратек по време на "гаранцията".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи къде караш. В градски условия, с това тръгни-спри, накладките и дисковете заминават за норматив. Едно отиване до Германия и обратно ми изяжда по-малко накладките октолкото 100км градско! Сигурно и едно ходене до Варна ми се равнява на 50км градско, като износване на накладките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е по маршрут Кърджали-Ксанти-Кирково(комплекс Романтика невероятно място препоръчвам го)-Златоград-Смолян-Пловдив с градско/ извънградско 20/80 % http://prikachi.com/images.php?images/426/8788426Q.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що какъв е проблема, че е по завой. Колата е 1.6 tdi O3 за дизел кво те впечатлява.Добре,че и жената кара 70+-80км. че щяха ти паднат очите тогава.Хах Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.