Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Снимки на КЛУБНИТЕ Шкоди


Recommended Posts

  • 1 месец по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

малко от вечерта ... за 1 год и половина няма една прашинка ... За съжаление обаче маи е с металния картер и тои тече ... Kaто се сетя , колко малко коли са с тоя гаден метален картер , се сещам защо я нарекох мелеза , добре че имам друг мотор в хола ....

20240612-220656.jpg

20240612-220554.jpg

20240612-220518.jpg

20240612-220459.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, maxrpm написа:

За съжаление обаче маи е с металния картер и тои тече ... Kaто се сетя , колко малко коли са с тоя гаден метален картер , се сещам защо я нарекох мелеза

Ти с бакелитов картер ли искаш да е?

 Искаше да кажеш - ламаринен. 105 ламаринен, 120 алуминиев. Няма 120 с ламаринен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ламаринен са много малко от първите 120 ки и 105S , не съм виждал колата от година и половина , може би съм взел ламаринения на @Galliard33 , защото на него сложихме алуминиев, ама не си спомням вече . Маркучите за бензина са и много зле ,а я оставих в гаража с доста бензин, почти половин резервоар, новите са отзад в багажника, та може и бензин да е това , не знам. Хубавото е че няма проблем за теча.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, maxrpm написа:

С ламаринен са много малко от първите 120 ки и 105S

Саше, що ме караш да продължавам да пиша в тема, която не е за тази цел.

Няма 120 с ламаринен картер! Дори и 110 са с алуминиев.

п.п. Всички 105S,L ... до последната произведена бройка - ламаринен.

Наследник на Шкода 100/също с ламаринен картер/ е 105. На 110 е 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Саше, що ме караш да продължавам да пиша в тема, която не е за тази цел.

Няма 120 с ламаринен картер! Дори и 110 са с алуминиев.

Това ти казвам , не знам дали не съм взел на Косьо ламаринения боклук , щото знам че съм с неговата водна помпа. Не ми се вярва да се е наложило , ама виж това до ауспуха колко ръждиво изглежда, не ми се вижда да е алуминиев картер, освен ако не е целия само в масло и това да не е цвета на маслото... Моята 120 ка си е смесица от старо и ново , 1981ва с бели пластмасови казанчета на радиатора , дето са били произвеждани 1 год, няма да се очудя от нищо с нея ... Включвателя на перката , дето го изхвърлих го има само на снимка в книгата на Шкода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога и за трети път да ти го напиша:

преди 9 минути, joro-120L написа:

Няма 120 с ламаринен картер!

Това, че си го сменил с ламаринен не означава, че трябва да обвиняваш завода. Специално този мелез си го направил лично ти. Иначе, да. Срещат се смесици на детайли от различни моделни години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, joro-120L написа:

Мога и за трети път да ти го напиша:

Това, че си го сменил с ламаринен не означава, че трябва да обвиняваш завода. Специално този мелез си го направил лично ти. Иначе, да. Срещат се смесици на детайли от различни моделни години.

Тази си я взех смесица яко, виж че е 1981ва но е с пластмасовите дръжки , без гумените лайсни на вратите , смених доста неща с нови още 2013та ,даже отзад и сложих дългия мост, нооо завода , ооо завода. Толкова недомислици има в Шкода 120 , че ако видя жив инженер дето я е мислил , не е**не, шамари колко може и това е ! :) Добре че знам къде има планка за лагер за 5 степенна кутия , лошото е че лагер няма... :D На този които имах ,пишеше Made by Renault... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, maxrpm написа:

Тази си я взех смесица яко, виж че е 1981ва но е с пластмасовите дръжки

Точно от 81ва г. са въведени пластмасовите дръжки и 13" джанти, спойлер на задния капак... На баща ми 105 беше 81ва.

 

преди 14 минути, maxrpm написа:

без гумените лайсни на вратите

Не се сещам за какви лайстни става дума.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

 

 

Не се сещам за какви лайстни става дума.

Там където се прибира стъклото на вратата в рамката , твоята има гума, а при моята е скрита в рамката... :)

 

Още си спомням с какъв кеф боядисах джантите зелени. В овча купел имаше една много готина мацка , дето работеше в железарията и и викам - Много яки нокти имаш , дай ми боя в същия цвят и хоп , вади ми я ... :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

п.п. Всички 105S,L ... до последната произведена бройка - ламаринен.

Наследник на Шкода 100/също с ламаринен картер/ е 105. На 110 е 120.

Аз много рядко съм виждал 100/105 с метален. На Косьо GL ката беше с метален , но тук по - компетентен е @malkiq

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, maxrpm написа:

Аз много рядко съм виждал 100/105 с метален.

Той какво бил виждал. Ако стотицата е била с мотор от 120, няма да видиш.:) А, твоята видя ли я. Ходи на очен лекар. Или чети книжки. Картерите имат видима разлика. Ако не можеш по друго да ги различиш, алуминиевият е оребрен.

 

Преди 6 часа, maxrpm написа:

На Косьо 105 GL ката беше с метален

Без да съм я виждал знам, че е с ламаринен. И не само неговата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми добре, хайде тогава пуснете снимки на клубните 105ци , че да видим. Те картерите имат и 3-4 модела , но се очудих. От всичките ми 120 ки , само на тая не съм свалял мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

хайде тогава пуснете снимки на клубните 105ци

Те щото са много. Аз се сещам само за на Иво Смирноф 105цата. И отсега ти казвам, че е с ламаринен.

 

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Те картерите имат и 3-4 модела

Картерите са два модела. Ламаринен за 105 и алуминиев за 120.

Като, алуминиевите се делят на два вида. Дълбок - до 82 година вкл. по памет, и плитък след 82г. - за Естел 2. При плиткия има изменение на маслоприемника. По-къс е.

 

Преди 2 часа, maxrpm написа:

От всичките ми 120 ки , само на тая не съм свалял мотор.

И трябва да свалиш мотора ли, за да видиш с какъв картер е. :)

 

 Предлагам този спам да се отцепи със снимките и със се багаж в на Сашко темата за 120ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Преди 5 часа, maxrpm написа:

Ивчо , таа 120 ка много дълга бре! :)

С екстенжъни, Саше 😆

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли е да имаш най-яката кола в компанията😎
IMG_5397.thumb.jpeg.12029371608deb3a22235848b6c9614e.jpeg

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И раздумката е точно около нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който следи задномоторките в клуба, знае кое е това култово място за снимка на стари шкоди😎

Поздрави @joro-120L

 

IMG_5477.thumb.jpeg.ff3b53124dc243b0f7ad6d7ff0161e5c.jpeg

 

IMG_5478.thumb.jpeg.ab43a68d4b2551bf4a4905fb17ea2dca.jpeg

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, няма ме. Виждам, че е окосена тревата и почистено. Брат ми беше в четвъртък. Добре се е справил. :)

Аз не съм ходил там от миналото лято. Изненада ме с тези снимки. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Rosen Raychev написа:

Който следи задномоторките в клуба, знае кое е това култово място за снимка на стари шкоди😎

Да си припомним някои от тях.

skoda2.jpg.4f04b06c7f6552fe176ee063d5e613ab.thumb.jpg.5b09757b52f196a6360a86ce75f719c9.jpg

DSC05341.JPG.1b864594e6756b4650782869b439926b.thumb.JPG.d5aead676849b8c1eb9c0738479f8727.JPG

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.