Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

колеги помагайте!!!

при изкачване на баир отскоро започна да мирише като на изгоряло масло ,също започна и да ми надува разширителния съд ,и лееко да загрява,естествено не я оставям и да си помисли да отива към червената зона ,и скоро предполагам, ще правя глава,но сега с мириса на изгоряло не ми стига акъла какво може да е :-k

Публикувано

Ами аз не твърдя че съм сигурен,но има един малък процент шанс да вкарва масло и антифриз в горивната камера.Но интересно защо го прави само при изкачване?Откога наблюдаваш това явление?Пък може и да е проблема от маслените сегменти,а това че позагрява малко да се дължи на високите температури последните дни!

А гледал ли си я дали къди като я изфорсираш - ако горивната смес ти е нормална,това би било до определенастепен показателно за състоянието на сегментите.Но пък не е задължително - може да е от гумичките на клапаните.

Не изключвам вариант за изместена центровка,но ако това беше така,то щеше да се усеща постоянно,а не само при изкачване.

И накрая едно уточнение:на какво "изгоряло" ти мирише - на изгоряло масло или на друго?

Публикувано

ми мирише като на изгоряло масло ,а пък незнам дали не е и от приплъзване на съединителя и да понамирисва на феродо,иначе има много мощност ,карам на газ,сега последно днес се върнах по магистралата карах натоварен със 120 и на нагорнищата ми замирисва,но пък преди месец някъде на едно бая нагорнище с 20-30 км на 2 скорост пак миришеше.антифриз не ми губи ,но надува разш. съд и като е загряла и развия капачката изпуска много въздух ,след 20-30 км пак и пак smile048

Публикувано

Охладителната течност мирише ли на "изгоряло". Ако е така и на фона на надуване на охл. система - предполагам глава, но не бързай все пак. Как ти е капачката на разшир съд - работят ли клапанчетата..

Публикувано

Щом има мощност не е съединителя.Сигурно имаш пукнатина на гарнитурата на главана и само като натовариш мотора става така. smile126

Публикувано

надуването се оказа капачка,обаче стрелката на уреда показващ температурата има малко колебание-като чукна таблото и се мести с милиметър или нагоре или надолу :-k

 

а това дето мирише на изгоряло може и да се окаже че е изгоряла газ :oops:

Публикувано

греда- май се оказва гарнитура ,щото сутрин почна да ми дига до максимум водата,парното духа на -10 градуса,заграва и после изведнъж се оправя ,ама няма да я чакам ,та питането ми е има ли някакъв белег на главата докъде може да се шлайфа?

Публикувано

Шлайфай смело до право ... дорде стигнеш размера на 136 та има бая да пилиш :mrgreen:

Публикувано

да оказа се скапана гарнитура,от горната страна дето е антифриза от гарнитурата са останали само кръговете за цилиндрите , smile048 във втория цилиндър имаше вода ,обаче интересното че много вървеше последните дни 120-130 натоварена по магистралата летеше smile021

 

лошото е че като че ли ризите са се изравнили с блока,с шублер не мога да ги премеря smile012

Публикувано

колеги ,по колко затягате главата ,по книгата ли както е дадено или..?

по книгата е първо до 20 Nm,после на 90 градуса и после още на толкова и общо ми се събира около 100 НМ,това не е ли много?

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Колега, колко ти беше надуто разширителното казанче? А маркучите?

Съвсем така опитно, де - не в цифри :) А температурата - до макс. т.е. до 110 ли отиваше (или постоянно около 100 - в града)? Че може би и аз вървя по твоя път...

П.П. Какво ремонтира (само гарнитура и шлайф или клапани, водачи, гумички) и къде/цена?

Публикувано

ми надуваше не много до по-надуто беше от обикновено,и като отвориш капачката докато е загряла (постепенно естествено) излизаше бая въздух и температурата спадаше ,след около 20-30 км пробег след това пак същото и така за пътуването ми до бургас и обратно.смених капачката на разширителния съд оправи се за ден и после пак същото.температурата не съм я оставял да отиде в червеното ,но при нормално каране седи по-нагоре в скалата от обикновено.смених и термостата и от него не се оказа.и водата се губеше по-малко,но интересното имаше си мощност smile152 ,накрая като отворих главата се оказа че и 2 цилиндър не е работил smile011

гарнитурата беше се скапала,останали бяха от горната страна на главата само металните кръгове на гарнитурата smile048

лошото е че като че ли ризите са потънали и ако след време пак ми направи тоя номер ще трябва по-сериозния и гаден вариант да се прави

а иначе самия ремонт протече пред блока,за 2 дни(гаден номер ми направи шпилката на кобилицата че се скъса и трябваше наново да се свалят кобилиците и да се отвиват болтове от главата).

като пари 20-25 лв за гарнитури,8 лв за шпилка с гайка,и 20 шлайф на главата и 2 дена сеир пред блока smile004

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.