Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За експлоатацията на дизелов двигател


Dereal

Recommended Posts

този човек Цаневски от статията, ми беше учител по философия в средното, мн готин , ама каква е тая работа с това олио не знам... бях го питал един път тои нищо не ми каза...а пък тои маи караше рено еспас бензинка хаха =))) шантава работа =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията сега я разработвам, днес за пръв път я карах на магистралата, но ми е рано да давам мнение за нея.

 

Ти колко години(км) мислиш да я разработваш?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията сега я разработвам, днес за пръв път я карах на магистралата, но ми е рано да давам мнение за нея.

 

Ти колко години(км) мислиш да я разработваш?

 

Ми още 5-600 км, аз я взех миналата седмица. Сега направих 900 км с нея, още нямам 1000. В момента, ако не я юркам излишно, извън града си държи 4.4 - 4.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... аз я взех миналата седмица. Сега направих 900 км с нея, още нямам 1000. В момента, ако не я юркам излишно, извън града си държи 4.4 - 4.6

 

А честита ти Фабиянка, много да те радва smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах,щото гледам 2008 си написъл!

 

Тя 2008 е произведена;

 

Междудругото, много неща не са ми ясни по дизеловите коли, въпреки че съм карал служебни Пежо Партнер и Форд Фиеста - дизелови. Така че много ще питам, отсега ви предупреждавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Голф на извънградско каране само с един резервоар от 55 литра се изминават 1180 км (+-).Като говорим извънградско гори около 4.5 на 100.Ако я настъпваш отива на 4.8 може би.Но все пак мотора е 1.6 атмосферен дизел.При изпреварваняита е голямо приключение, но то за това си има скорости. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то е ясно, че атмосферния дизел, и то с такава кубатура, харчи малко, ама и набира бааааавно. Без значение колко зъба надолу ще свалиш при изпреварване или ускорение/доускорение smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, то е ясно, че атмосферния дизел, и то с такава кубатура, харчи малко, ама и набира бааааавно. Без значение колко зъба надолу ще свалиш при изпреварване или ускорение/доускорение smile049
Хах, дават го че се развърта при 2300оборота и изкарва 100Nm smile048

 

Много точно - от 0 до 100км/ч - от днес за утре :)

 

От 1800 до 2400 при мен налице са 240Nm и утрето идва доста бързо :)

 

Аз също знам за атмосферни дизели, които са големи скъперници, но също така и са много търпеливи - колкото и да им викаш "айде по-бързо" те си имат собствено мнение и не отстъпват - "толкова мога, толкова карам". Човек плаща по един или друг начин за движението - или с търпение, или с малко повече пари. Но аз мога да не го настъпвам моя, докато атмосферката и да го юркам - все тая, толкова си може. И толкова си харчи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно - от 0 до 100км/ч - от днес за утре :)

 

От 1800 до 2400 при мен налице са 240Nm и утрето идва доста бързо :)

 

Аз също знам за атмосферни дизели, които са големи скъперници, но също така и са много търпеливи - колкото и да им викаш "айде по-бързо" те си имат собствено мнение и не отстъпват - "толкова мога, толкова карам". Човек плаща по един или друг начин за движението - или с търпение, или с малко повече пари. Но аз мога да не го настъпвам моя, докато атмосферката и да го юркам - все тая, толкова си може. И толкова си харчи ;)

 

255нм@1900-2750

1.6 CRDi

smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно - от 0 до 100км/ч - от днес за утре :)

 

От 1800 до 2400 при мен налице са 240Nm и утрето идва доста бързо :)

 

Аз също знам за атмосферни дизели, които са големи скъперници, но също така и са много търпеливи - колкото и да им викаш "айде по-бързо" те си имат собствено мнение и не отстъпват - "толкова мога, толкова карам". Човек плаща по един или друг начин за движението - или с търпение, или с малко повече пари. Но аз мога да не го настъпвам моя, докато атмосферката и да го юркам - все тая, толкова си може. И толкова си харчи ;)

 

255нм@1900-2750

1.6 CRDi

smile004

431нм 2.0 TDI-PD smile001 smile001 smile001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно - от 0 до 100км/ч - от днес за утре :)

 

От 1800 до 2400 при мен налице са 240Nm и утрето идва доста бързо :)

 

255нм@1900-2750

1.6 CRDi

smile004

431нм 2.0 TDI-PD smile001 smile001 smile001

 

2780 Nm @ 2200 rpm

16.1 TDI

smile131

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, поправи си подписа - 2780 Nm @ 2200 оборота са 640 к.с. :mrgreen:

 

2780 Nm @ 1,200 - 1,600 rpm

600 hp @ 1,500 - 1,800 rpm

Ето това е точната цифра - по каталога. Дали е вярна или не - нямам идея, но всичката тая тяга се усеща...

Сменям подписа веднага smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно - от 0 до 100км/ч - от днес за утре :)

 

От 1800 до 2400 при мен налице са 240Nm и утрето идва доста бързо :)

 

255нм@1900-2750

1.6 CRDi

smile004

431нм 2.0 TDI-PD smile001 smile001 smile001

 

2780 Nm @ 2200 rpm

16.1 TDI

smile131

размаза ни :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.

 

Без да ми се смеете, но искам да попитам - какво е това "атмосферен дизел"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не така с лошо де, :mrgreen: :P културно му кажи на колегата - дизел без турбо. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи требе да се поровя яко в интернет да видя тия разлики какво представлват.

 

Друг въпрос - като палите дизеловите двигатели, особено зимно време, оставяте ли ги да поработят 1-2 минути преди да тръгнете.

На старата ми Фелиция (бензинова) в ръководството пишеше, че не е необходимо да чакам, то аз си го оставях да позагрее на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин няма кво да се чака!При дизела зимно време изчакам малко,докато покаже моментен разход 0.7-0.8l/h!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин няма кво да се чака!При дизела зимно време изчакам малко,докато покаже моментен разход 0.7-0.8l/h!

 

[-X При дизел изрично си пише да тръгнеш почти веднага! На празен ход никога няма да загрее. Но като тръгваш без много газ (1500-2000 об макс!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте почитания,ама тоя дето го е написал ... Някъде точно като падне моментния наполовина от първоначалния е най-добре да се тръгне.

Не говоря за загряване!На място зимата дизела МНОГО трудно може да загрее!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не много трудно а направо забрави!Иначе аз мойта си я паля докато я чистя от снега,поне парното да заработи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.