Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги ,искам да питам възможна ли е смяна на гумички (на клапаните ) без да се сваля главата ? И ако е възможно как става и какъв инструмент се изисква . И още един въпрос относно парното - на 1ва и 2ра работи с еднаква скорост , а третата въобще не работи .Как бих могъл да го оправя - преди време бях чел за подобен проблем във форума, но сега не го намерих . Въпросите се отнасят за Фаворит .

Публикувано

За парното може да е платката със съпротивленията под електромотора ( самите контактори ) да не дава контакт на червения кабел , който е за директната 3 -та степен или пък самия ключ на 3 -та степен да не контактува ... и двете са поправими с малко нерви и повече м@мата , а за гумички те съветвам да си катурнеш тиквата ( не повече от час работа ) и 2 гарнитури , но ако си решил да се мъчиш кривиш една отверка и действаш.

Публикувано

Сменят се гумичките , но трябва да се подпре клапана от долу на буталото , когато то е в ГМТ, но е възможно да се нарани бутало или клапан - равоти се малко по-внимателно . Или може да се ползва згъстен въздух - със специален преходник се подава згъстен въздух през отвора за свеща и той държи клапаните в затворено положение. Тогава се сваля оста с кобилиците и се размонтират пружините с натиск на талерката която ги държи , но само на цилондъра по който се работи, сменят се гумичките и се събират пружините. За размонтирането се ползва специален лост , който има шайба с дупка която захваща талерката на пружината за да може да се махнат законтрящите конусчета, а единият край се запъва на някой болт.

За парното провери за корозия по буксата на кабелите които влизат в кутията до акумулатора.

Публикувано

За гумичките ясно - май наистина е по добре да се свали главата . А пък за парното до преди минути бях свалил електромотора : зачистих платката (само незнам отзад пружинките нали не трябва пъпките да са в опряно положение ) и буксите . Подобрението ,което се получи е че сега -1ва скорост си е бавна , а 2ра си е по бърза ..........но пак 3та липсва .

Публикувано

Поне съм минал по твоя път вече та се разтърсих и те го те viewtopic.php?f=6&t=12058 ... незнам до колко може да се разбере от писанията ми , но не разполагам с камера да снимам инак щеше да се получи хубав матрял , а на това упражнение втори път нема да се фана ... до колкото помня 3 -та степен се намира на най - вътрешната пластина т.е. всичко ще трябва да събориш smile049

Публикувано

Благодаря за подробната информация . Доколкото разбирам ,то дори и да се намери ключ втора употреба ще трябва да се режат жиците щом е към снопа - и да се слагат букси , както ти си направил :smt017 . Иначе за разглабянето на самия ключ нещата хич не ми звучат добре ........тя става една дълга и широка .

Публикувано

Аз го рязах т.к. ме мързеше да отскубна леко цялото парно напред и да го измъкана с жиците smile021

Публикувано

Цялата работа е около половин час. От къв зор да се сваля главата заради гумичките???? Е ако някои си няма работа и иска да си уплътни времето може,даже може и двигателя да свали..

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Проста е, ако това ти е занаята и го правиш през ден-два, иначе може да ти отнеме доста повече, а и да оплетеш конците... то и със свалянето на главата не е шега работа - носи се на шлайфист главата за челосване + пристъргване на леглата на клапаните, минимум 40-50 кинта е операцията, а за монтажа после трябва и динамометричен ключ, с него се пристягат болтовете по схема. Веднъж сме го правили пред блока, но честно казано ако пак се наложи бих я дал на майстор да се бори...

Публикувано

Свалянето на главата наистина не е шега работа -съгласен съм с колегата Krankenstein :smt017 . За последно свалях главата точно заради гумички . Номера с подпъхването не ми се получи и поради тази причина ....всичко долу . Въпросът е ако закарам колата на майстор ще ги сменят ли без да свалят главата .?.

Публикувано

Има си раздел Бял списък, обади се на майсторите, питай ги и сам си прецени... моето мнение, ако гарнитурата ти не е за смяна, по-добре не сваляй главата - излишен разход на време и пари. Второ, ако тая кола ти е за работа, а не за хоби по-добре не си прави експерименти да се учиш на нея как се прави тоя ремонт.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.