Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

разреден антифриз как да източа за да подсиля


genadim

Recommended Posts

Здравейте карам фелиция 1,3 карбуратор газ/бензин 2000г.Благодаря ви за съветите за връщането на антифриз от казанчето оказа се чее гарнитура на главата.Сега имам питане как да си подсиля антифриза,понеже като миго изхвърли от казанчето аз долях вода,обаче във сервиза ми го оставили така.Замериха го и показа до -14.Неща да източвам всичкия.Може ли да източа малко през казанчето с маркуче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ти се пипат маркучите може и така източваш казанчето наливаш концентрат после въртиш колата да се вкл. перката и после пак същата операция ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, може да подмениш течността в казанчето с концентрат и си готов. При Шкодата казанчето е част от системата и е под налягане, не е като при едни други автомобили където е просто само разширителен съд. Ако го направиш и влезеш в едно яко задръстване(т.е. - просто излезеш да покараш в София smile091 smile091 ) и си готов :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдолу под дясното колело има пробка на тръбата/болт/ ,която е от радиатора към помпата.Повдигаш ,за по удобно,ако имаш предпазна ламарина я откачаш иразвърташ пробката ,охл.течност да тече в леген или подходяш съд.Като изтече към два литра завърташ робката и доливаш концентрат в разширителния съд.Палиш мотора да развърти течността и ако трябва доливаш до достигане на работното ниво ,а при движение няколко пъти контролирай,да няма въздушни мехурчета.

 

http://automn.ru/skoda-felicia/skoda-19675-10.m_id-2029.m_id2-.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си усложнявай излишно живота - изтегли малко течност от казанчето и долей с чист концентрат, както те посъветваха... пък и така да остане няма страшно, щом издържа до -14. Не си спомням последните години да е падала температурата под -15, освен ако няма да нощуваш високо в планината де ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че щом има някакъв антифриз за -14, при -15 ще направи нещо като каша, но в никакъв случай няма да се стигне до плътен лед който да спука тръбички, камо ли водната риза, до -20 няма да има проблем. Но все пак долей малко концентрат. Фризера мисля, че е на -18 - ако искаш пробвай да видим какво ще образува - каша най-вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че съм специалист или че разбирам много от Шкоди, но смятам, че само колегата shotik е дал правилния съвет! Доливането на антифриз в "нещото", наречено антифриз в системата, води само до образуването на една хубава мътилка с неясни топлоотвеждащи свойства. Така че "загубеното време" (от порядъка на десетина минутки за развиване на пробката и още десетина за наливане на новия антифриз) се отплаща многократно със спестеното такова за смяна на гарнитури на главата, не дай си Боже и за по-сериозни ремонти в последствие.

Само че всеки си решава сам за себе си ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То никой не спори, че най добрия начин е подмяна на целия антифриз ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи на колко годинки е антифриза - G12 май го даваха поне с 3-4 г. трайност, така че ако ги е прехвърлил вече замяната е силно препоръчителна, ако ли не - просто излишно разточителство, понеже розовия концентрат хич не евтин... а ако колегата кара със син, най-добре да го сменя изцяло всяка година, че като се има предвид и какви ментета са на пазара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че "загубеното време" (от порядъка на десетина минутки за развиване на пробката и още десетина за наливане на новия антифриз) се отплаща многократно със спестеното такова за смяна на гарнитури на главата, не дай си Боже и за по-сериозни ремонти в последствие.

Колега не се замисляй,сменяй изцяло антифриза,дори да сложиш от розовия на ЕТ, цената и усилията си струват.Една от болежките на Фелицията е охладителната система.Съветвам те само ако сменяш цялата течност направи промивка за да отстраниш мизерията от системата.Моята течност беше оранжаво-кафява и след промивката излезе толкова кал ,че самия аз се оплаших.Това с доливането може да е и с негативен ефект.

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.