Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги,

Останах приятно изненадан от този форум, до сега не съм го посещавал :) БРАВО

Намерих доста полезни неща в него, но за съжаление не открих нищо за това, което ме интересува.

Имам О2 2.0 дизел 140 к.с. 2005г. Имам следните два проблема и много бих се зарадвал на съвети и препоръки от вас:

1. турбото ми свири ужасно много и очаквам всеки момент да здаде багажа (колата е на 150 000 км) Бихте ли ми дали насоки за евентуално рециклиране или закупуването на ново и от къде. ЕТ режат през кръста :)

2. при спряно положение на топъл двугател имам едно тресене, което е доста дразнещо, от ЕТ са убедени че това е от маховика.

За смяна на комплект съединител и маховик да ме посъветвате?

 

Благодаря на всички предварително.

 

ПС: Успешна 2010г на всички колеги

Публикувано

от къде си ?

Публикувано

от София, не е проблем и да патувам до някъде, стига да е по-изгодно :)

Публикувано

за турбото,заповядай във Варна.Ще го свалим и ще го поправим.

За маховика-може да ти се сложи комплект с вечен маховик :D .Около 1140лв беше комплекта-маховик,съедин-л,лагер,притискател.

За второто,пак може да заповядаш във Варна,но за тези 2 неща и особено за турбото...ще трябва да оставиш колата за 1 седмица

Публикувано

За първото: Еуратек може да ти свалят и качат турбината, а ти да си я занесеш да я ремонтират където решиш. За второто : може да сложиш обикновен маховик и съединител(комплект) далеч под 1140 лв.

Публикувано
За първото: Еуратек може да ти свалят и качат турбината, а ти да си я занесеш да я ремонтират където решиш. За второто : може да сложиш обикновен маховик и съединител(комплект) далеч под 1140 лв.

от къде бе?Кажи ми моляте,и аз да си купя комплект.

И колко е долу горе????

пак се изказа неподготвен :lol:

Публикувано
за турбото,заповядай във Варна.Ще го свалим и ще го поправим.

За маховика-може да ти се сложи комплект с вечен маховик :D .Около 1140лв беше комплекта-маховик,съедин-л,лагер,притискател.

За второто,пак може да заповядаш във Варна,но за тези 2 неща и особено за турбото...ще трябва да оставиш колата за 1 седмица

 

Четох по чуждестранните форуми че има и вариант с обикновен феродов диск и обикновен маховик но скоростите няма да изкарат дълго. Особено с 2.0тди.

Офертата е повече от добра за 1140лв при условие че в еуратек е поне 2х.

Ако ми се наложи да правя ремонти на турбо и маховик веднага ще се възползвам от офертата smile168

 

поздрави и весело посрещане на новата година

Публикувано

Може би,си чел че скоростите не иpкарват дълго-с обикновен маховик и съединител,Но комплекта за който говоря има демпферни /ОГРОМНИ/пружини на феродовия диск и няма начин да се повреди по-бързо или изобщо от това кутията!!!!!

От церия форум,само 1 колега е с такъв комплект съединител-твърдо-твърдо,аз за друго говоря.

Публикувано
Може би,си чел че скоростите не иpкарват дълго-с обикновен маховик и съединител,Но комплекта за който говоря има демпферни /ОГРОМНИ/пружини на феродовия диск и няма начин да се повреди по-бързо или изобщо от това кутията!!!!!

От церия форум,само 1 колега е с такъв комплект съединител-твърдо-твърдо,аз за друго говоря.

 

Да ставаше бъпрос точно че много често при замяната на маховика с обикновен (не демферен) има много случеи с счупени скорости. Споменаваше се наи вече за някакъв комплект за ОК2 на Valeo с обикновен маховик.

Публикувано

Нищо им няма на скоростите. Има помпи-дюзи които излизат от завода с обикновен маховик и съединител.

Публикувано
Нищо им няма на скоростите.
:smt017

А за цената си се объркал,защото тука става въпрос ,не за 1.9тди с 220милиметров съединител,нито пък за 228мм.А за 240мм

Публикувано

За турбото можеш да опиташ само с ремонт. Има един сервиз в София, за който съм чул само добри отзиви, от централния вход на гробищата караш в посока надлез Надежда и след бензиностанция Шел завиваш надясно, имало табелки. За сравнение нова турбина за двигател 1.9 dCi на Рено е около 2200 лева, а там ремонтът излиза 8-900.

Публикувано

айде и аз малко да се обадя карам октавия 2 2000TDI автомат и за смяна ма маховик в ЕТ ми взвеха 1400лв така че ако някой има по евтин вариянт нека сподели сега почна да ми прави проблем кутията и ще ходя при бате Сами-bega4kata че да измислим нещо дали е от мотор,масло на кутията-или тем подобни като се оправи пак ще кажа но нее решение да ходиш в ЕТ там си е напрово главорезка.ПС ако има някоя грешка пиша на около литър вино и smile159 на всички

Публикувано
сега почна да ми прави проблем кутията

 

Колега, какви проблеми ти прави автомата, би ли споделил?

Публикувано

ами обади се оня ден при движение около 100км/ч ми придърпва 2пъти и после се оправя това го прави на 4та и на 5та 6та за сега несе обажда но ще видим малко да захлебя с парите и почвам с ремонтите знам че нее желателно да си правя експерименти но като няма пари за сега ще трае междодругото ми казаха че турбината здава багажа след 170000км моята за сега свири готино и ме кефи като спре да свири ще я сменя

Публикувано
... турбината здава багажа след 170000км ...

При мен е сдала на 80x smile049

Инфо от предишния й собственик

Публикувано

аз говорех за ОК2

Публикувано

:oops:

Публикувано
ами обади се оня ден при движение около 100км/ч ми придърпва 2пъти и после се оправя това го прави на 4та и на 5та 6та за сега несе обажда но ще видим малко да захлебя с парите и почвам с ремонтите знам че нее желателно да си правя експерименти но като няма пари за сега ще трае междодругото ми казаха че турбината здава багажа след 170000км моята за сега свири готино и ме кефи като спре да свири ще я сменя

 

Може да ти придърпва от турбината, а не от автомата. При какви обороти става придърпването?

 

Иначе турбината е абсолютно нормално да свири леко, особено като е студена! Ако спре да свири ще бъде подозрително по-скоро.

Публикувано

продръпването става при скорост от 100км/ч и при плавно ускоряване нее от турбината от скоростоте е съединителя се усеща като се мъчи да прави номера

Публикувано

За турбини ,настройки,ск.кутии и др. ,има само един свестен сервиз,и той е във варна....."Gunter serviz" =D> =D> =D>

ако смятате коментара ми за реклама ,моля преместете го,там където трябва.

Публикувано
продръпването става при скорост от 100км/ч и при плавно ускоряване нее от турбината от скоростоте е съединителя се усеща като се мъчи да прави номера

 

Може и съединителят да ти е тръгнал. На какви километри си? "Мокрите" съединители на DSG издържат без проблем и 300 000+ км, но все пак си зависи и от стила на шофиране. По-агресивното шофиране му скъсява живота....

Публикувано

Те и от маховици много страдат много дсж-тата :!:

А относно турбините-сменяйте си маслото на или под 10 000 км,и карайте с добро масло-не Шел и турбината няма да замине и на 500 000 км.

Аз мойто масло си го смених на 7 500,15 000 и сега чакам да стане на 22 500

Публикувано

аз сменям масло на около 14000-15000 и карам само с castrol маховик съм сменил на 120000 а сега колата е на 165000км

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте колеги,

 

от скоро имам октавия от 2001, 1.9 SDI(1U2), която е престояла в гараж 2г. Смених всички масла и филтри, но след 500км. се появи шум при потегляне на първа и при потегляне на задна.

Може ли да ме посъветвате къде да отида да погледнат за какво става въпрос(съединител, маховик или нещо по-страшно и от тях) и ако са ви правили такава подобна дигностика колко ви е струвало?

От София съм.

Поздрави,

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.