Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

талянката,как ще е? ;)

турбинно колело размер +2 размера

компресорно + 3-49мм

рейсинг опори и съответния корпус направен по тях,корпуса е въздушно вентилиран,маслена опора-безкоксова с ротационно отвеждане

post-2454-13845316352_thumb.jpg

post-2454-138453163525_thumb.jpg

Публикувано

С надув на 1.5/6 седалката ще е на старта,а предницата финиширала. :D

Публикувано

Това на коя таратайка ще е?

Публикувано
Това на коя таратайка ще е?

:mrgreen: на едно Уненце

Публикувано

Гюнтер души подозрително? :mrgreen:

Публикувано
Това на коя таратайка ще е?

:mrgreen: на едно Уненце

Tва някъв варненси лаф ще да е! smile091
Публикувано
С надув на 1.5/6 седалката ще е на старта,а предницата финиширала. :D

Подозренията на Гюнтер са ,че с тези дюзи Които имаме от двулитрова Ланча-турбо 185 к.с.можем да надуем до 1.3

/ако иска повече да надува,гаранция не давам за тунинга smile049 /Ще ги видим все пак до кво налягане ще хранят 12 към 1 със сондата.Като я подпалим ще пища...ама няма да е скоро,че много други /спешни/ счупени коли има.Тея за развлечения са без предимство :mrgreen:

Публикувано

Бат Сами, тез турбини за нищо ги нямаш. smile027

Публикувано
талянката,как ще е? ;)

турбинно колело размер +2 размера

компресорно + 3-49мм

рейсинг опори и съответния корпус направен по тях,корпуса е въздушно вентилиран,маслена опора-безкоксова с ротационно отвеждане

не беше ли по- лесно , евтино и ефективно да се сложи една TD04 от субару ? това правих днес ... и дюзи 370 цц за да няма притеснения за афр- ите

Публикувано

и това 1.3 моторче когаще я развърти тази турбина и от къде да я намеря и имам доверие само в ГАРЕТ !!!!!!

Публикувано

тествана комбинация е - това е третия експеримент . в нашия случай става въпрос за 1.4 - пунто турбо

Публикувано
тествана комбинация е - това е третия експеримент . в нашия случай става въпрос за 1.4 - пунто турбо

това е друга бира и няма нищо общо с мк1 на уно.

Публикувано

само малка разлика в хода на коляновия вал - бутала и глава са същите

Публикувано

Общо взето са същите боклуци моторите :lol:

Абе не знам,аз така съм го измислил,аз си имам свои идеи и не гледам другите какво правят

Публикувано

боклук е добре казано . smile162

само да попитам колянов вал за уно турбо да ти се намира - имам едно умряло на плаца и ми пречи ...

Публикувано

ще разпитам

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Дойде му реда,решихме да пу сложим блок от призма 1.5,и малко ше го разбедим,като отнемем от буталата,които са ковани и гарнитура.

post-2454-138453188185_thumb.jpg

post-2454-138453188191_thumb.jpg

Публикувано

smile168 Не ми са занимавай с талянки, а отивай да намериш решение на проблема smile168 .

 

(айде, че успокоителните ми са на привършване) :smt030

Публикувано

Аз незнам ти що не се поразтърсиш-все пак тия турбини ги правят в Букурещ в Turbomecanica

Публикувано
Аз незнам ти що не се поразтърсиш-все пак тия турбини ги правят в Букурещ в Turbomecanica

какво да търся бе,ние турбото сме го направили вече

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

ади бре измръзна навън. като приключите със сърцето пипнете и дрешките като тоя маникен

018370710.jpg

Публикувано

доста се проточи с новите части работата...собственика изпадна във финансова криза...но вече всичко е при нас

ще има развитие скоро

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.