Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за акумулатор GIGAWATT


Velko

Recommended Posts

ползвам такъв на полото от около 2-3 години и съм много доволен. фирмата произвежда по лиценз и технология от бош - оттам го и купих, беше с 10-15% по скъп от другите марки, но явно си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят беше такъв, работи що годе задоволително около 4 години, после се скапа, но пък и беше само 44 Ah. Като цяло не съм доволен-като чуеш Бош и си мислиш, че е кой знае какво, но не е; Монбата ме изкара по- дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм добри неща, но ако аз трябваше да купувам сега сигурно щях да проверя къде дават Banner и колко струва и после в зависимост от цената да гледам и други.

Нещата много се променят и за моментното състояние на съответната марка едва ли може да се намери точна информация.

А като стане спешна замяната на акумулатора - обикновено отиваме и купуваме "каквото намерим". Така и брат ми наскоро - умря му акумулатора една неделя и - хоп взе някакъв Бош(това намери) - доволен е... засега..

Незнам дали най-добрата кола е новата, но със сигурност най-добрия акумулатор е новия.. smile091 smile091

За гигават не съм мислил - степенувам ги така

Banner, Excide, Bosh, Iskra, Monbat последен.

Имало и някакви Варти в момента хубави, ама какви са и що са някой ако знае да казва.

Позволявам си да спамя толкова в темата, защото и аз очаквам един Монбат да умре и гледам да събирам информация щото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пак се почва!

Човека ви пита за Гигават а се почва "пробвай тоя...по добре виж ония...:

 

Колега, до колкото знам Гигават наистина са Бош. И се произвеждат в Чехия. Продават се в официалните магазини на Бош.

 

Личните ми впечатления.

Купувал съм такъв за служебна кола. Никакви проблеми.

В последствие си купих и за мен - 50 амппера май беше. В момента е на 2 години и малко. Никога не е свалян и не е имал никакви проблеми. и цената му беше много добра доколкото си спомням.

Поздрави и успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3 години и най-загубената марка ще изкара, освен ако не нацелиш дефектен /затова пък има гаранции/ или зареждането е извън нормите или ако е обслужваем не се долива - просто не намирам такъв период като критерий за качество. Поне 10 български акомулатори съм изкарал на различни коли на по 5 и повече години- такива марки, дето из форумите все ще се намери някой да каже че са боклук. Е не съм имал проблем. Едва ли да съм чак такъв късметлия или тотално неграмотен ако са били скапани дори и да не разбера. Явно някои не знаят какво се иска за да е наред акомулатора, а ръсят клевети по родните марки. ;) Ако е извън темата- трийте, няма проблем, но на ума ми е убедено да ви изцитирам Паисий тука с едни големи букви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък да вземеш хубав акумулатор наистина се оказа въпрос и на късмет. Преди 2 години имаше една партида дефектни (не Гигават)-много хора изпищяха и за известно време на много търговци изцяло спряха да ги продават, защото ги затрупаха с рекламации. Акумулаторът има гаранция, хората си правят замерванията по зареждането-за 3 години експлоатация няма да има проблеми, след 4-5 може, но моят Гигават като карах с него беще пукнат отгоре и често влажен от електролита-та може би от това почна да дава фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз акумулатор бива за места където температурите не падат много ниско и колата се ползва ежедневно ... имам такъв 44 Ah на една година и сега ме е яд , че го купих ... при пожение , че цената му е 20 - 30 лв. по - ниска от Варта и 40 - 50 от ACDelko просто тоз акумулатор не си заслужава парите ( това е лично мое мнение - мое да е Бош , ама чешки ) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Гигават 60 Ач, купен от промоцията при откриването на Практикер - явно съм бил от НЕкъсметлиите, щото въпреки че заради гаранцията още в началото мина сервизен тест заедно с алтернатора и реглаж на релето за зареждане /при жигулите е механично/. Уж всичко си беше ОК, ама още първата зима му падна напрежението от няколкодневен престой в големия студ без палене, а след още 2-3 зими окончателно сдаде багажа - повредена клетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в бг бош идват от турски завод, а познай бош турция от къде купува плочи за акомулатори ;)

 

А пък тия масовите сиви бошове познайте дали не са достойна конкуренция на монбатите в моята класация за най-много дефектирали акомулатори. Далеч от тях. Добри впечатления имам от Exide!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.