Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

да слагам ли газ на фабия 1.4MPI щото с тоя разход 10л. град


nako82

Recommended Posts

Аз съм фен на пропан-бутана, така че според мен слагай.

Не знам какво иимаш предвид под обикновенна обаче...

Доколкото зном са грубо 3 вида:

- обикновена (и най-добрата във всяко едно отношение), за обикновен карбураторен двигател, с плочка под или над карбуратора или директно навити щуцери в камерите. Регулира се с нещо като кранчета за чешма :) Карал съм с такава, перфектна е, 0% вероятност за backfire, но не вярвам да стане за Фабия.

- Газов инжекцион - впръсквач за всеки цилиндър, вързано с компютъра, пак 0% вероятност за backfire.

- Всякакъв друг вид, дето от време на време се самовзривява колектора и ако е пластмасов става на сол, има специална клапа или друг механизъм да отвежда енергията на взрива в атмосферата... Такава НЕ взимай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм фен на пропан-бутана, така че според мен слагай.

Не знам какво иимаш предвид под обикновенна обаче...

Доколкото зном са грубо 3 вида:

- обикновена (и най-добрата във всяко едно отношение), за обикновен карбураторен двигател, с плочка под или над карбуратора или директно навити щуцери в камерите. Регулира се с нещо като кранчета за чешма :) Карал съм с такава, перфектна е, 0% вероятност за backfire, но не вярвам да стане за Фабия.

- Газов инжекцион - впръсквач за всеки цилиндър, вързано с компютъра, пак 0% вероятност за backfire.

- Всякакъв друг вид, дето от време на време се самовзривява колектора и ако е пластмасов става на сол, има специална клапа или друг механизъм да отвежда енергията на взрива в атмосферата... Такава НЕ взимай :)

не обърквай човека-какви работи говориш малее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай само ГИ. ;) Това е инвестиция която има възвращаемост. Конвенционалната газова система е по-евтина при слагането и по-скъпа на поддръжката, и в зависимост от това колко време/километра смяташ да караш колата си избираш вариант...

 

Но не виждам нищо нередно в разхода на бенз. smile092

 

По колко километра на година правиш с таз кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай само ГИ. ;) Това е инвестиция която има възвращаемост. Конвенционалната газова система е по-евтина при слагането и по-скъпа на поддръжката, и в зависимост от това колко време/километра смяташ да караш колата си избираш вариант...

 

Но не виждам нищо нередно в разхода на бенз. smile092

 

По колко километра на година правиш с таз кола?

По 15 000 км годишно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти е пълен инжекцион (колегите ще ти кажат, аз не съм вещ по фабиите) то тогава слагай газов инжекцион.

 

Ако ти е моно инжекция или карбуратор (малко ме съмнява да е този случая,но все пак...) слагай нормална АГУ и редовно на регулировка с газанализатор.

При нормалната АГУ има сериозна възможност за backfire ако й избяга реглажа / или по-точно реглажа на клапани / ъгъл на запалване...

 

При газовия инжекцион доста по-трудно ще се получи backfire.

 

Аз съм карал и двата варианта.

 

Ако нещо греша - моля поправете ме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам същатата фабия на метан и ако разхода на пари е фактор за теб(понеже 10л. градско е повече от нормално) и не си ползваш много багажника - слагай метан! Вози без пари! Аз лично минавам 100км градско в София за 6(шест) лева. И с метана няма проблеми със студа и студен двигател и има доста добра динамика. Имаш понижаване на максималната скорост на около 120км/ч, но на дълго фабията гори 5.5. Инвестицията се избива по-бързо поради в пъти по-ниската цена на километър. Помисли и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.,

абе...виж и в отдела за газ...какво пишат....там също има интересни неща.

да. разхода е големичък....и 10 градско се постига с много внимателно каране....(за мен си е направо мислия невъзможна...)

Имай в предвид че дори в Euratek sa се убедили че тези коли дават огромен разход (на градско)...и предлагат услугата поставяне на газова уредба (само за MPI мотори) без да развалят гаранцията.

Иначе ако питаш мен, пропан -бутана е по-добрата алтернатива. защо...сега не ми се пише (некви ракии, мезета разни....ми подвикват ....добре де ида, ида) , но ако поостане време и ако не си загубил интерес ..ще напиша

наздраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година махнах метана и сложих обикновена газова уредба на моята Фабиа 1.2 , нямам никакви проблеми. Гърмяла ми е 2 пъти за близо 65000км и то само когато примерно цял ден я паля само на газ, затова всяко запалване е на бензин. Нямал съм проблеми с колекторите, може би заради изпускателните клапи. Колата си вървеше добре и на метан, но от както сложих газта ми харесва много повече, даже лятото с климатика всичко е ОК. Разхода ми грацко не е паднал под 10л газ, може още да се намали, но не ми харесва как върви. Преди година уредбата ми излезе 550лв, наскоро на един познат му сложиха газов инжекцион за 850лв с бутилка 2-ра. Сам си прецени, каквото и да сложиш си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.