Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги интересуваме амортесиорите на петата врата дали са маслени или въздушни.

Публикувано

И твоите ли изтърваха,и аз се каня да го сменям.Мисля си че са газови,щото не са омаслени.

Публикувано

Горе-долу колко струват нови със смяната в ЕТ? И мойте са заминали вече.

Публикувано

При проверка в ЕТ миналата седмица ми казаха около 70 лв. бройката (за фабиа комби).

Публикувано
При проверка в ЕТ миналата седмица ми казаха около 70 лв. бройката (за фабиа комби).

да си ги продават! smile035

Публикувано

Не се притеснявайте. В която и голяма фирма за авточасти да влезете и да попитате - ще намерите на по-добри цени и то немски или италиански.

Давам пример с моите - купени от Аутоплюс с някаква отстъпка (не знам каква но не е повече от 20%) 58 лв. комплекта - немски, ама не се сещам за марката.

Монтажа от мен и вс. 58 лв.

Публикувано

Аз съм с маслени. Свали единия и отиди до магазин за Москвич. Сравни ги с тези от багажника на Алеко smile027

Публикувано

Звункате на rgc-то и си решавате проблема!

Монтажа е лесен.Нужна ви е една отвертка!

Публикувано

Ами неска мои колега питал в някакъв магазин - цена 80 лева броиката.

Публикувано

Колеги търсете близък/познат/приятел който ползва отстъпки в Аутоплюс. Комплекта е под 60 лв.

Публикувано

Вчера си купих 2бр. амортисьорчета за 5-та врата,марка "Starline" -47.20лв.монтажа е елементарен,за 2мин. :smt017

Публикувано

Да са ти честити! Голям рахат е да работят както трябва \:D/

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Можете да си ги поправите и сами,трябват ви две дюзи такива дето ги монтираха на запалките едно време(метални с гумено уплътнение вътре в дюзата и капаче което след завиване с отверка претиска гуменото уплътнение).След като намерите двете дюзи и ги извадите от запалките ще видите,че външния диаметър на дюзите е резба,след което ще измерите колко е диаметъра между навивките на резбата,а не външния диаметър на резбата.От измерения диаметър,ще определите какво свредло ви трябва за да пробиете отвор в долния край на амортисьора.Ще видите каква резба е на дюзата и с помоща на метчик,ще направите същата резба в отвора които сте пробили на амортисьора.При монтирането на дюзата към амортисьора трябва да внимавате за буталото на амортисьора да не закача в дюзата(ако долния край на буталото стига до дюзата).При завиването на дюзата към амортисьора може да сложите една капка лепило на резбата на самата дюза.Пълненето на масло става със една спринцовка с игла като прободете гуменото уплътнение с иглата на спринцовката и вкарате маслото в амортисьора.Количеството вкарано масло в амортисьора зависи от диаметъра и дължината на амортисьора.След напълването на амортисьора се затяга металното капаче на дюзата което притиска гуменото уплътнение и непозволява маслото да изтече,а някои ги пълнят с гас,но това зависи от човека какво ще избере.С това ремонта ви преключва.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.